صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

تاثیر گذار باشید برنیکوکاری همچون تائب درصخا

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ق.ظ

درتقویت و پرنور شدن چراغی که نیکوکاران روشن می کنند تاثیر گذار باشید تا خداوند از جاهائیکه فکرش را نمی کنید برساند (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

انسانی که عاشق است و صداقت و ایمان و فداکاری را به اوج می رساند تاثیر عمیقی برجهان می گذارد دست خداست که از آستین یکی از بندگانش بیرون می آید و به نمایش جهانی در می آید یک ایده خوب و ارزشمند مثل صخا که علاج درد روستاهاست دست خداست لطف و عنایت خداست 

من این دست خدا را عاشقانه بوسیدم و بوئیدم و همه دارو ندارم را وقف پرنور شدن این چراغ کردم وقف روشن کردن و روشن ماندنش کردم تا این اوج محبت و از خودگذشتگی دلهای توانگران عالم را جذب کند 

محال است که انسان به اوج محبت برسد و غمگین بماند این دست غیب خدا دستهای غیب را از سراسر دنیا جذب و جلب می کند تا بتواند به مردم با خدمات راحت و آسان نوروگرما ببخشد 

این لطف و عنایت خداست که یک نفر را مامور می کند تا از دل و جان مایه بگذارد و فداکاری کند 

این فعالیت و فداکاری حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان جهان را به لطف و عنایت خداوند جذب و جلب خواهد کرد 

حضرت موسی به لب دریا رسید و پشت سرش لشکر فرعون بود در مقامی قرار گرفته بود که کاملا و صددرصد به خداوند اطمینان داشت این خاصیت انسانهای خوب و کارهای خوب است صددرصد به خداونداطمینان دارند 

فرمود هرگز نترسید خداوند با من است و مرا راهنمائی می کند من به یاد حضرت موسی سالهاست که چراغ صخا را روشن نگه داشتم چون صددرصد به دستهای غیب امیدوارم حتی اگر بعد از اینهمه تبلیغ و تشویق و تحریک یک دانشمند و یک ثروتمند به من در سطح جهانی توجه نداشته است اما صخا را با ارائه وامهای خوب و گره گشا و نان رسان و مشکل گشا روشن نگه داشتم این چراغ را خداوند از غیب پرنور می کند 

حتی اگر یک نفر از ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارهای دنیا به من توجه و عنایت و حمایت و همکاری نداشته باشد خدا هست 

بگذار همه توانمندان امتحان و آزمایش خودشان را در حمایت و همکاری از فداکاران بد پس بدهند باز خداوند به موقع فرشتگانی دارد که از غیب یارویاور مظلومان و نیکوکاران است 

هرچه حمایتها و همکاریها کمتر و کمرنگ تر باشد بهتر چون خداوند بهتر و بیشتر توجه و عنایت می کند برای همین نیکوکاران و فداکاران هرگز ناراحت و دلگیر نمی شوند یوسف برادرانش را خیلی راحت بخشید چرا چون اصلا توجهی به بخل و کینه و ضدهمکاری آنها نداشت چون یوسف می دانست از این ضدهمکاری ها در اوج بی گناهی و مظلومیت و معصومیت بوی خدا می آید 

تائب هم در طول این سالها اگر این همه التماس و خواهش برای یک افتتاح حساب صدهزارتومانی از دانشمندان و ثروتمندان روستا کرد و دریغ ورزیدند هرگز ناراحت و دلگیر نشد اگر یک تقویت سالانه صدهزارتومان را دانشمندان و ثروتمندان روستا از صخا دریغ ورزیدند ناراحت نشد چون تائب در اوج علم و عرفان قرار گرفته است و می داند همه اینها بوی خداوند را بیشتر به مشامش می رساند پس به جای هرگونه ناراحتی خوشحال است من بوی خدا را با دنیا و آخرت عوض نمی کنم صخا عجیب بوی خدا می دهد 

وقتی بندگان خدا مخصوصا بندگان توانایش با تائب در اوج فداکاری ضدهمکاری کردند تائب در کوه و بیابان سجده شکر می گذاشت تا بوی خداوند را بیشتر استشمام کند این خاصیت همه کسانی است که از پیامبران بزرگ الهی تقلید می کنند و به روش آنها صبر و شکر جمیل می کنند 

خدا هست و مرا در پرنور شدن چراغ صخا که علاج درد روستاهاست حامی و پشتیبان است من وظیفه ام را به نحو احسن انجام دادم و در دعوت به حمایت و همکاری از هیچ کوششی دریغ نورزیدم من نزد خداوند سربلند و سرافرازم 

باید کسانی خجالت بکشند که در طول این سالها حمایت و همکاری را از تائب عاشق و فعال و فداکار دریغ ورزیدند خداوند همه آنهائی را که در زندگی تائب نقش برادران یوسف را بازی کردند به خفت و خجالت می کشاند و همه دنیا مخصوصا روستاهای دنیا شاهد خواهند بود

اگر برنیکوکاران تاثیر گذار باشید خیر و بهره اش را هم خواهید دید اگر نباشید نزد خداوند شرمنده خواهید شد پس تا می توانید سعی وتلاش کنید تا برنیکوکارانی همچون تائب در صخا تاثیر گذار باشید  

درتقویت و پرنور شدن چراغی که نیکوکاران روشن می کنند تاثیر گذار باشید تا خداوند از جاهائیکه فکرش را نمی کنید برساند (تائب) 

فقط خدا 

صخا همان چاهی است که برادران مغرض و مغرور  یوسف را در آن انداختند خدایا کاروانی از ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها بفرست کاروانی از دانشمندان و ثروتمندان دنیا رابفرست تا اینبار یوسفی بنام تائب را از قعر چاه به اوج ماه برسانند و دستهای غیب تو را همه دنیا عارفانه و عاشقانه ببینند 

ppp8_11.jpg

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

nbot_12.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی