صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

افتتاح حساب قرض الحسنه درصخا

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ

مشکل ما در روستا ذهن های کوچک هستند باید کسانی باشند که جوانمردی نشان بدهند تا این مشکل که همان ذهن های کوچک هستند با لطف و عنایت آن عزیزان کم کم بزرگ و آماده چنین ایده ارزشمنی بشوند دلها دریا و قلبها شیر شود تا با حمایت و همکاری آسان از انسانهای توانا صخا پرنور و تقویت شود تا مردم پی به اهمیت چنین ایده ای با چنین انسان فداکاری همچون تائب در صخا بشوند 

در سال 1372صخا را با تغییر نام تیم فوتبال ظفر که در سال 1362درراستای تلاش درراه فرهنگ و ورزش استارت زده بودم و اسپانسرش خودم درطول چندین سال بودم افتتاح کردم صخا اینبار درزمینه کوهنوردی و پیاده روی و قرض الحسنه و خیریه هم اضافه گردید 

تا با افتتاح حساب پس انداز خودم و خانواده و دوستانم شروع به ارائه خدمات قرض الحسنه و خیریه نمودیم اوایل وامهای ما شش هزارتومان هم بود کم کم به صدهزارتومان هم رسید و همینطور استقبال زیاد می شد سقف وامها هم بیشتر گردید تا سال 1379 وامهای ما به پانصد هزارتومان و همینطور بیشتر شد 

در سال 1384صخا به اوج خودش رسیده بود افتتاح حساب پس انداز زیاد گردید و با استقبال خوبی مواجه شدیم 

تا اینکه در سال 1390-1391بهترین و بی نظیرترین خدمات را ارائه کردیم به طوری که به حسابهای خوب و ممتاز تا سقف سی ملیون تومان هم بدون کارمزد وام می دادیم و از آنجا که در روستا همه همدیگر را می شناسیم نیازی به کاغذ بازی های بانک هم نیست و خیلی راحت و آسان و ضمانت ها هم با خانواده انجام می شد پس درروستا اگر یک مجموعه ای مثل صخا باشد و بتواند با جذب و جلب توانمندان تقویت و پرنور شود خیلی راحت می توان دردهای روستا را حل کرد و گلستان نمود جو روستا با شهر از زمین تا آسمان فرق دارد 

ما اگر می خواهیم کشورمان را و حتی جهان را آباد و گلستان کنیم باید روستاها را تقویت و توجه بیشتری نمائیم و فرهنگ غنی و خوب را باید از روستاها شروع کنیم چون خیلی زودتر از شهر می شود برروی فرهنگ مردمان روستا کار کرد 

رونق کشاورزی و دامداری به نفع همه است و زمینه های گلستان شدن روستاها را فراهم می نماید 

اصرار و پافشاری مرا که در فکر گلستان شدن روستاها با یک ایده خوب هستم امیدوارم خیرین و نیکوکاران بزرگ مورد توجه قرار بدهند و امیدوارم خداوند کمک کند تا این ایده را به نحو احسن و با موفقیت پرنور و تقویت کنم 

امیدوارم کسانی باشند که در تحریک دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های مشهور کمکم کنند و با افتتاح حساب یاریم نمایند مردم روستاها نیاز به تحریک و تشویق توانمندان و خیرین بزرگ دارند و اگر کسانی باشند که این تحریکات را انجام بدهند و داوطلبانه با افتتاح حساب در صخا این ایده را پرنور گردانند به ارزش و ثواب فراوانی می رسند 

و این افتتاح حساب حتی با مبالغ کم و از راه دور هم امکانپذیر است تقویت و پرنور کردن یک چراغ در روستا واقعا ارزشمند است اما این ایده ارزشمند تائب سالهاست طلسم و جادو شده است با اینکه سرپرست این ایده عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و سحرخیز و کوهنورد است 

من انتظار داشتم عاشقان و عارفان جهان نویسندگان و شاعران و سحرخیزان و کوهنوردان دنیا با افتتاح حساب تائب را با این ایده در روستای ابرسج حمایت و سربلند و سرافراز کنند تا این طلسم و جادو ها برای همه نوجوانان و جوانان بشکند 

تائب سالهاست که منتظر تماسهای دلهای دریا و قلبهای شیر است و با مقالات و اشعار بسیار بهترین نوع دعوت را داشته است 

در صورتیکه یک ایده خوب و ارزشمند مثل صخا آنهم در قالب قرض الحسنه آنهم برای خیرین و نیکوکاران بزرگ کار زیاد سنگینی نیست که تا این حد بی تفاوت و بی توجه باشیم اگر تبلیغات دراین حد و با این وسعت نبود دلم نمی سوخت اما اینهمه زحمت و زجر برای تقویت و پرنور شدن یک چراغ در روستا واقعا من از خودم از زحماتی که در راه علم و عرفان اشعار شاعران و سخنان بزرگان و آیات پروردگار کشیدم تا این چراغ روشن شود خجالت می کشم 

از این همه صبر و شکری که در این سالها و سختی هائی که بخاطر عدم حمایت و همکاریها کشیده ام از خودم و خانواده ام خجالت می کشم 

ای کاش یک چنین شخصی در یک روستا با چنین کیفیتی و در شکلی به این زیبائی کمک و حمایت و عنایت و همکاری می خواست من اولین نفری بودم که دعوتش را اجابت می کردم و برایش تبلیغ می نمودم چون حمایت و همکاری از فداکاران بالاترین عبادت است 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان  

مشکل ما در روستا ذهن های کوچک هستند باید کسانی باشند که جوانمردی نشان بدهند تا این مشکل که همان ذهن های کوچک هستند با لطف و عنایت آن عزیزان کم کم بزرگ و آماده چنین ایده ارزشمنی بشوند دلها دریا و قلبها شیر شود تا با حمایت و همکاری آسان صخا پرنور و تقویت شود 

همه حق دارند که احتیاط کنند بترسند اما حق ندارندبا فداکاران ضدهمکاری کنند حق ندارند با عدم حمایت و همکاری از فداکاران پشت آنها را خالی کنند باید همیشه و در همه جا عاشق فداکاران بود خشنودی خداوند در حمایت از فداکاران است  

یک افتتاح حساب صدهزارتومانی در صخا و تقویت سالانه صدهزارتومان در این مجموعه آنهم بخاطر خدا کار بزرگی نیست بدینوسیله یک فداکار را سربلند کردن و سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را شاد کردن ارزش و ثواب دارد 

صخا یک کار خوب و یک ایده خوب است که سی سال پله پله شروع کرد و روزبروز پررنگ تر بود و از همه لحاظ پیشرفت و رشد و شکوفائی داشت اما روستاها مشکلات خاص خودشان را دارند بعضی سالها مثل سال 1395که سرمازدگی بود با افت زیادی مواجه بودیم که امسال الحمدالله جبران شد اما سال گذشته خیلی سختی و عذاب کشیدیم و فشار زیادی را تحمل نمودیم 

در این سالها باید خیرین و نیکوکارانی باشند که از راه دورونزدیک ما را یاری دهند تا این چراغ روشن بماند و پرنور شود 

در نظر داریم یکی دو شعبه دیگر در روستاهای اطراف هم افتتاح کنیم و یکی دوسال روی روستای میغان به دعوت چندنفر از دوستان مطالعات وبررسی های اولیه را داریم و زمینه افتتاح را آماده می کنیم که برای تقویت صخا و جذب و جلب توانمندان بسیار فکر و ایده خوبیست 

انسانهای جدید دوستان جدید برای صخا بسیار عالی و خوب خواهند بود امیدواریم قبل از افتتاح شعبه های قرض الحسنه صخا در روستاهائی که قرض الحسنه ندارند تعدادی از دانشمندان و ثروتمندان همان روستا با ما در شعبه ابرسج حمایت و همکاری کنند و خودشان هم زمینه افتتاح صخا را در روستای خودشان فراهم نمایند 

Image result for ‫ذهن های کوچک‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫درجستجوی‬‎

Image result for ‫درجستجوی‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫ذهن های کوچک‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی