صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ایده خوب صخا با زحمت فراوان یک موقعیت عالی

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

دراین شب تیره و تار نور فانوس می بینید                  مرا که دهقان فداکار شدم حمایت کنید 

محرم است و بانک هل من ناصر بگوش می رسد        مرا که دلسوز و غمخوار شدم حمایت کنید   

من بدون سحرخیزی و بدون اشعار شاعران بزرگ و سخنان بزرگان جهان و آیات پروردگار نمی توانستم چنین ایده ای را خلق کنم ایده ای که واقعا یک فرهنگ بسیار خوب برای خانواده ها و برای روستاهاست 

من خانواده خودم را با همین ایده متوجه و هوشیار و بیدار کردم پس این ایده بسیار ارزشمند و گره گشا و نان رسان و مشکل گشاست 

این ایده اگر با حمایت و عنایت و همکاری خیرین و نیکوکاران همراه و پشتیبانی شود و بدینوسیله پرنور گردد مشکل ذهن های کوچک در روستا به نحو احسن حل می شود و همه دردها برطرف می شوند 

همه مشکلات نوجوانان و جوانان در روستاها مشکل ذهن های کوچک است 

من ذهن های کوچک را در خانواده خودم بزرگ کردم و دلهایشان را دریا و قلبهایشان را شیر نمودم 

در خانواده ما همه پی برده اند که نباید به فکر دنیا بود باید به فکر آخرت بود و فعالیت و فداکاری کرد اگر چنین باشیم خداوند خودش دنیایمان را هم تضمین

می کند سواد و فرهنگ حاصل این ایده است نفوذ و قدرت محصول این ایده است جذب و جلب باسوادان و بافرهنگها از سراسر دنیا حاصل این ایده است 

ارتباط با همه دنیا محصول این ایده است 

خانواده من از برکت صخا با دانشمندان و بزرگان و ثروتمندان جهان آشنا شده اند و نامهای بزرگی از برکت صخا برزبانشان آمده است و با نامهای بزرگی آشنا شده اند که در بیشتر خانواده ها به چشم نمی خورد  

بیداری و هوشیاری از برکات این ایده است ذهن های کوچک را در خانواده و دوستان و اطرافیان ما بزرگ کرده است و شاگردانی تربیت کرده ام که آهنگ کارآفرینی می زنند و سخنان بزرگتر از سن و سال خودشان می زنند که اینها ارزش فراوانی برای جامعه دارد 

رقابت از برکت این ایده بسیار زیاد شده است جذب و جلب کوهنوردان بخاطر این ایده زمینه هایش فراهم شده است و همه در آرزوی این جذب و جلب هستند که بتوانند با آمدن عاشقان طبیعت به روستا امکانات و شغلهای جدیدی ایجاد نمایند 

ارتباطات با بیرون از برکت این ایده بسیار زیاد شده است 

امیدوارم قدر و ارزش تائب عاشق و سحرخیز را توانمندان بیشتر بدانند و با حمایت و همکاری تقویت و پرنورش کنند تا سربلند و سرافراز شود و هزاران فایده دیگری این ایده دارد که بعدها کم کم خودش را نشان خواهد داد و همه راضی خواهند شد 

کم و زیادها پستی و بلندیها و نوسانات اینکار اذیت و آزارها و جوروجفاها خوبیها و عنایتها و توجهات و ضدهمکاریها و معوقات و عدم حمایت و همکاریها همه و همه لذت بخش و شوروحال خاصی دارد که باعث پیشرفت و رشد و شکوفائی و همت و تلاش زیادی می گردد 

خانواده ما و اطرافیان ما از همه خانواده های بهتر و بیشتر تلاش می کنند برای روشن ماندن صخا برای پرنور شدن صخا طبیعتا مجبوریم بهتر و بیشتر وقت بگذاریم و این در نوع خودش یک دانشگاه است این ایده برای روستا یک نعمت است 

امیدوارم دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها توجه کنند و خوشحال و خشنود بشوند و ما را در این ایده سربلند کنند واقعا دوای درد روستاهاست و با سوادان و بافرهنگهای دنیا این ایده را مورد مطالعه و بررسی قرار بدهند 

ما برای موفقیت و پیروزی این ایده در روستاها از انتقادات هرگز ناراحت و دلگیر نشدیم بلکه همت و تلاش کردیم تا نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم و از همه دنیا برای تقویت و پرنور شدن این ایده بدون هیچ خفت و خجالتی کمک خواستیم فقط خداوند باید مزد و پاداش زحمات ما رابدهد سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم تا این ایده برای روستاها روشن شود و روشن بماند و ان شاء الله پرنور گردد 

و البته من و خانواده ام تاوانها و هزینه های سنگینی هم پرداختیم و ضدهمکاریها و غیبت ها و سرزنش های فراوانی را هم تحمل نمودیم که سخنها با ذکر منبع همه می رسید و ما هم خداپسندانه و مظلومانه تحمل کردیم و سوختیم و ساختیم تا به نام و به یاد خداوند این چراغ بزودی پرنور شود 

از کسانی ضدهمکاری و عدم حمایت و همکاری دیدیم که اصلا انتظار نداشتیم توقع نمی رفت امیدوارم توبه و تلافی کنند 

اما به یاد همه پیامبران مخصوصا حضرت یوسف صبر و شکر جمیل کردیم 

کسانی نقش برادران یوسف را در زندگی من بازی کردند که واقعا شرم آور و بی انصافی بود 

کسانی نقش ابولهب را در زندگی من بازی کردند که واقعا شرم آور و بی انصافی بود و البته حیف اوقاتی که بخاطر آنها راحت و آسان و مفت  هدر رفت 

کسانی هم حمایت و عنایت و همکاری داشتند که اصلا فکرش را نمی کردیم و دستهای غیب خداوند بودند که من شرمنده آنها هستم خداوند جبران کند که این چراغ را روشن نگه داشتند تا اینجا که زمینه پرنور شدنش یکسالی است که فراهم شده است 

دراین شب تیره و تار نور فانوس می بینید                  مرا که دهقان فداکار شدم حمایت کنید 

محرم است و بانک هل من ناصر بگوش می رسد        مرا که دلسوز و غمخوار شدم حمایت کنید  

 Image result for ‫ذهن های کوچک‬‎

Image result for ‫ذهن های بزرگ‬‎

Related image

Image result for ‫ذهن های بزرگ‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫ذهن های بزرگ‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی