صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

حال کردن با خدا در این ساعات می چسبد

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ق.ظ

به یاد حسین و اصحاب و اقوام و کودکان معصومش سالها برجوروجفای ناعادلانه مغرضان و مغروران و منفوران صبر و شکر جمیل کردم (تائب) 

داستان صخا را به گوش مظلومان دریادل با قلبهای شیر جهان برسانیم (تائب) 

سحرخیز باشید دقایق اولیه صبح را از دست ندهید تائب سی سال است که اولین دقایق صبح را با خداوند حال کرده است ازدست نداده است و نتیجه اش چراغی روشن بنام صخا شده است صخا حاصل و محصول این دقایق عزیز و شریف و گرانبهاست 

در این دقایق عشق و حال با خداوند هزاران برابر می چسبد چون فکر و ذکر انسان صددرصد متمرکز خداست 

صبح خیزی و سلامت طلبی چون حافظ      هرچه کردم همه از دولت قرآن کردم 

من از خیر و برکت این دقایق عاشق حافظ و تورات و انجیل و قرآن شدم عاشق آدم و حوا شدم عاشق نوح و ابراهیم و عیسی و موسی و محمد شدم عاشق یعقوب و اسحاق و یوسف شدم عاشق ایوب و صالح و شعیب و سلیمان و داود شدم و عاشق تک تک پیامبران و سخنان گهربارشان شدم 

من در این دقایق عاشق کوهنوردی و تلاش در راه فرهنگ و ورزش شدم عاشق قرض الحسنه و خیریه شدم و در این راه به اوج صداقت و ایمان و فداکاری رسیدم من از برکت این دقایق برطعنه ها و سرزنش ها و گلایه ها و غیبت ها و تهمت ها صبر و شکر جمیل کردم 

این دقایق مرا در راه صخا و جوروجفاهایش که بخاطر عدم حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب خداوند پیش می آمد صبر و شکر جمیل کردم در برابر همه سوء تفاهم ها و سوء ظن های صخا این راه روشن خداوند صابر و شاکرم از برکت همین دقایق که سی سال زنده نگه داشتم مدارکش در مقالات صخا موجود است ثانیه هایش را می توانید کاملا بوضوح مشاهده کنید بیش از سه هزار مقاله و هزاران بیت شعر در این دقایق و ساعات جهت تقویت و پرنور شدن صخا ارائه گردیده است تا در سطح جهانی در جذب و جلب توانمندان موفق و پیروز باشم 

دربیابان گربه شوق کعبه خواهی زد قدم    سرزنش ها گرکند خار مغیلان غم مخور 

حال کردن با خداوند رابطه مستقیمی با این دقایق اولیه بامداد دارد قدر بدانید تا قیمتتان بالا و بالاتر برود ذهنتان قوی تر و قوی تر بشود دلتان صاف و روشن گردد و از بهترین حامیان و طرفداران فداکارانی همچون تائب با صخا بشوید 

این دقایق باعث شد که من از همه شما عزیزان بهتر و بیشتر بدور خداوند بگردم خود شیرینی من از همه شما نسبت به پروردگار بخاطر همین دقایق بیشتر است امیدوارم خداوند قبول کند و ثواب و ارزشش هدیه به روح همه اموات ما و شما عزیزان باشد 

من در این دقایق بیشتر به یاد اموات هستم مخصوصا مادربزرگهایم که پول تو جیبی که به من در سالهای 1362می دادند زمانی که ده دوازده سال بیشتر نداشتم باعث روشن شدن چراغ صخا شد چون من از تیم فوتبال ظفر و عشق به فرهنگ و ورزش عاشق قرض الحسنه و خیریه شدم و به صخا رسیدم من از برکت پولهای مادربزرگهایم چراغ فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه صخا را روشن کردم و روشن نگه داشتم و ان شاء الله تقویت و پرنور گردد بدست بلند و توانای بندگان خوب و شایسته خداوند مخصوصا از بین دانشمندان و ثروتمندان و ستاره هایش در سراسر دنیا که با وجود توانمندان ناتوانان و قرض داران را خوشحال و شاد کنیم معصومان و مظلومان را مخصوصا در روستاها شاد کنیم 

من قدر این دقایق را دانستم و در اوج فقر و خستگیهای فراوان چراغ روشن کردم فداکاری کردم شما هم این چراغ را پرنور و تقویت کنید حمایت و همکاری نمائید تا جواب فداکاری همکاری شود همان آیه معروف قرآن که مگر جواب خوبی خوبی نیست 

من در این دقایق اولیه صبح شما را دعا می کنم همه شما را که در هرساعتی این مقالات را می خوانید امیدوارم سحرخیز بشوید عاشق فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه بشوید و با فداکاران حمایت و همکاری کنید دوستتان دارم عاشقتان هستم به عظمت و بزرگی و خوبی این دقایق صبح برایتان آرزوی صحت و سلامتی و صلح و صفا دارم مرا در هرساعتی که این مقالات را می خوانید حتما دعا کنید و حامی و پشتیبانم باشد 

و مرا دعا کنید تا همچو یوسف برهمه کسانی که در زندگیم نقش برادران یوسف را بازی کردند پیروز شوم و به کوری دلهای سیاه و چشمهای شور بخیلان و هوسبازان سربلند و سرافراز شوم من بسیار زیاد جوروجفا دیدم برای همین سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نمی خوابم تا با همه کسانی که نقش برادران یوسف را در زندگیم بازی کردند تلافی و جبران کنم من اینگونه به خداوند پناه بردم تا خداوند انتقام مرا با دستهای غیبش از مغرضان و مغروران و منفوران بگیرد 

من عاشق فرهنگ و ورزش شدم تا با سحرخیزی و کوهنوردی بیشتر با خداوند درددل کنم و اینگونه خداوند انتقام مرا از همه آنهائی که ناعادلانه و شرم آور سالها نقش برادران یوسف را در زندگیم بازی کردند را بگیردصخا فریاد یک انسان عاشق در اوج مظلومیت و معصومیت و بی گناهی است 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم 

تا هیچ کس جرات نکند نقش برادران یوسف را در زندگی مظلومان و معصومانی همچون تائب با خانواده فداکارش بازی کند من به خداوند پناه بردم و در این سی سال ثانیه ها و دقایق را شمردم تا دستهای غیبش بیرون بیایند هرچند سخت و جان شکار بود اما لذت بردم چون با خداوند معامله و صحبت می کردم و اصلا سختیهای این سالها را متوجه نشدم این هم از معجزات علم و عرفان بود چون می دانم که یک کرشمه تلافی صد جفا را خواهد کرد 

من به همراه خانواده ام سالها قساوت قلب کسانی را که به تقلید از یزید و یارانش برایمان نقش بازی کردند را شاهد بودیم و لمس کردیم من هم همسرم سالها رنج و سختی قساوت قلبها را متحمل شد فرزندانم تشنگی و گرسنگی قلبهای سیاه و سنگ را چشیدند و کشیدند و التماسهای من هم فایده نداشت موعظه های من هم اثر نکرد من دیدم و می فهمم داستان کربلا و قساوت قلب آن سیاه دلان را من از نزدیک دیدم و شنیدم و کشیدم و چشیدم بردلهای سیاه و چشمهای شور لعنت به حق مظلومیت و معصومیت حسین ابن علی و دوستان و اقوامش 

من دوستان و اقوامم رنج و سختی دلهای سیاه و چشمهای شور مغرضان و مغروران و منفوران را متحمل شدند من از همه شما بهتر و بیشتر حسین و خانواده و اقوام و دوستانش را درک می کنم و می فهمم چون من کشیدم در اوج صداقت و ایمان و فداکاری هم کشیدم 

برای همین متفاوت از همه شما عزیزان در این اوقات نزدیک به واقعه کربلا نزدیک به تاسوعا و عاشورا در بهترین ساعات شب در بهترین اوقات شبانه روز یعنی اول بامداد به یاد حسین و اصحاب و خانواده و اقوامش خوابم نمی برد و برای مظلومیت و معصومیت همه بی گناهان عالم اشک می ریزم و اینچنین تنها عزاداری می کنم چون خودم سالها دچار سنگ دلان بودم و هستم 

کسانی که در اوج توانائی با من در قالب یک انسان خیرخواه و انساندوست با وجود یک دنیا صداقت و ایمان و فداکاری ضدهمکاری و یا عدم حمایت و همکاری داشتند و مرا با سنگ دلان تنها و غریب رها و فداکردند و غافل و بی خبر بودند و هستند 

من سالها درد حسین و اصحاب و یاران با وفایش را کشیدم و خداوند را به نام و به یاد حسین قسمش می دهم بخاطر قرض داران و دردمندان چراغ صخا را تقویت و پرنور بگرداند تا با خدمات راحت و آسان سربلند و سرافرزا شوم و همه را خشنود کنم 

قساوت عربی نیست در خور تکذیب   مگر دروغ بود عصر کربلای عرب 

من متاسفم برای همه کسانی که خداوند قدرت و عزت و ثروتشان داده است آنوقت حمایت و همکاری را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری از من در صخا دریغ می ورزند تا من نتوانم آنطور که شایسته یک انسان عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و سحرخیز و کوهنورد است در قالب قرض الحسنه و خیریه خدمات راحت و آسان ارائه بدهم و بخاطر عدم حمایت و همکاری توانمندان یک دنیا سوء تفاهم و سوء ظن از من بی گناه بوجود می آید و این شرم آور است بی انصافیست چون برای تقویت صخا و پرنور شدن این چراغ تنها یک دانشمند و یا یک ثروتمند در این دنیای بزرگ با این فریاد عاشقانه تائب در صخا کفایت

می کند مثل عزیز مصر که به لطف و عنایت خداوند کسانی را که حقشان بود سربلند شوند شدند و کسانی را که حقشان بود خجل و شرمنده بشوند شدند فقط با یک عزیز مصر فقط با یک بنده توانا و دانشمند خداوند به همین راحتی و آسانی  

خداوند را به یاد و بنام عزیز مصر قسمش می دهم مرا در تقویت و پرنور شدن چراغ صخا حمایت و یاری کند تا سربلند و سرافراز شوم با ارائه خدمات راحت و آسان قرض الحسنه و خیریه آمین یا ارحم الراحمین یا رب العالمین  

بردلهای سیاه و چشمهای شور لعنت همه کسانی که از یزید و یزیدیان تقلید می کنند دل سیاه و چشم شور هستند واگذارشان تا قیامت برخداوند همه کسانی که حق و حقوق دیگران را ضایع می کنند به زیردستان ستم می کنند سزای خوبی را به بدی می دهند حق و حقوق کارگر را پایمال می نمایند همه و همه اینها دل سیاه و چشم شور هستند و منکر خداوند می باشند 

به یاد حسین و اصحاب و اقوام و کودکان معصومش سالها برجوروجفای ناعادلانه مغرضان و مغروران و منفوران صبر و شکر جمیل کردم (تائب) 

به یاد حسین و یارانش برای قرض داران و دردمندان سالهاست که در صخا اشک می ریزم و دعا و آرزوی خیر و برکت می کنم (تائب) 

در صخا از عدم حمایت و همکاری توانمندان و ضدهمکاریها و معوقات به یاد مظلومیت و معصومیت حسین و اصحابش اشک می ریزم و به خداوند پناه می برم تا خودش این چراغ را تقویت و پرنور گرداند (تائب) 

یک افتتاح حساب جزئی در صخا و یا یک تقویت حساب جزئی سالانه که ارائه خدمات قرض الحسنه و خیریه را راحت و آسان گرداند ثواب زیارت کربلای حسین را خواهد داشت من یکشب همین را در خواب دیدم ده سال پیش با چهارصد هزارتومان دل دردمندی را بدست آوردم شب خواب دیدم که پارچه ای روی دیوار خانه ام زده شده است رفتم جلو خواندم دیدم نوشته است بازگشت ابوالفضل ابراهیمی را از کربلای معلی تبریک می گوئیم صبح برای حاج آقای خدامی رئیس صندوق قرض الحسنه بسطام تعریف کردم آنوقتها با چهارصد هزارتومان کربلا می بردند ایشان فرمودند چهارصد هزارتومان دل یک دردمند واقعی را بدست آوردی یک ثواب زیارت کربلا برایت نوشتند قبول باشد ان شاء الله 

داستان صخا را به گوش مظلومان دریادل با قلبهای شیر جهان برسانیم (تائب) 

نفس کشیدن همه کسانی که نقش یزید را در زندگی مظلومان بازی می کنند برای هر جامعه ای ننگ و عار است (تائب) 

همه کسانی که نقش یزید را در زندگی مظلومان عالم بازی می کنند از سوی همه اقوام و ملل محکوم می باشند (تائب) 

کسانی که به تقلید از یزید زندگی می کنند باید دربند اعتبار و آبروی خانواده و قوم و قبیله و شهر و کشور خودشان باشند (تائب) 

همه کسانی که نقش یزید را در زندگی مظلومان بازی می کنند باید بدانند که گناهانشان قابل بخشش و جبران نمی باشد (تائب) 

هیچ قلبی نمی تواند تا این حد سیاه باشد  که به حقوق کودکان معصوم و سالخوردگان مظلوم تجاوز کنداین فقط از یزید و یزیدیان برمی آید والسلام  (تائب) 

Image result for ‫کربلای معلی‬‎

Related image

Image result for ‫مگردروغ بود عصر کربلا‬‎

Related image

Related image

Related image

 Related image

Image result for ‫کربلای معلی‬‎

Image result for ‫صبح خیزی و سلامت طلبی‬‎

Related image

Image result for ‫مگردروغ بود عصر کربلا‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی