صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

معجزات علم و عرفان با تائب در صخا بخوانیم

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ب.ظ

دو سه ساعت در کوههای ابرسج چرخیدم اول سرمزار رفتم و برای همه اموات شما عزیزان دعا کردم آرزو کردم خداوند همه را ببخشد و بیامرزد این معجزه علم و عرفان است که چنین انسانی تحویل دنیای امروز می دهد اگر توانمندان قدر تائب در صخا را بدانند هزاران نفر از گوشه و کنار دنیا تحریک به روشن کردن چراغی مثل صخا می شوند پس هرچه زودتر حمایت و عنایت و همکاری را با صخا به دنیا نشان بدهیم 

داستان یک فیلم مبتذل خیلی سریع در جهان به گوش دیگران می رسد پربیننده می شود پرطرفدار می شود پرخریدار می گردد و دست اندرکارانش با توان و قدرت و امکانات و شرایط عالی ادامه می دهند تقویت و پرنورش می کنند داستان صخا که برای روستاها علاج درد است برای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم پیام آور شادیست چرا از سوی دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها تقویت و پرنور نمی شود تا با امکانات خوب و عالی و شرایط مساعد ادامه بدهد این واقعا شرم آور است چرا دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب جهان با یک دنیا ادعا از طرفداران یک فیلم مبتذل عاجز تر هستند که نمی توانند یک فداکار را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری با یک چراغ روشن مثل صخا که گره گشا و نان رسان و مشکل گشاست تقویت و پرنورش کنند واقعا متاسفم شرم آور است چگونه کسی با این عدم حمایت و همکاری ها از سوی بندگان توانای خداوند دل و دماغ فداکاری پیدا کند شرم آور است 

من روزهای اولی که فعالیت و فداکاری را شروع کردم به امید خداوند و بندگان بسیار توانایش استارت زدم نباید امروز پس از سی سال بی خوابی با عدم حمایت و عنایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب جهان روبرو باشم حیف است عشق را با عشق باید جواب داد فداکاری را با فداکاری باید جواب داد من انتظار و توقع حمایت و عنایت و همکاری هزاران جوانمرد و فداکار و نیکوکار را از سراسر دنیا داشتم و دارم اما در یغ از یک نفر و این شرم آور است برای خداوند هم بد می شود باید حداقل خانواده من در این سی سال فعالیت و جانبازی من و ارائه خدمات راحت و آسان و بدون کارمزد قرض الحسنه حمایت و عنایت و همکار ییک دانشمند و یا یک ثروتمند را حداقل می دیدند من به آنها قول و وعده دادم که ناامید نباشید خداوند بزرگ است حتما حمایت و همکاری را خواهید دید خداوند بزرگ است خداوند پشتیبان صخاست چون با وامهای بدون کارمزد به مردم خدمت کرده است به کشاورزان و دامداران به سالخوردگان مظلوم و به کودکان معصوم راحت و آسان خدمت کرده است من باید سرافراز شوم باید سربلند شوم من در اوج صداقت و ایمان و فداکاری به دیگران قول و وعده داده ام نباید شرمند و خجل بشوم مثل یوسف که در زندان به دوستانش قول حمایت و پشتیبانی داد و فرمان به صبر و شکر جمیل و یکتاپرستی می داد و دیدیم که سربلند شد من هم باید سربلند شوم چون سالهاست به اطرافیانم قول و وعده داده ام فرمان به یکتاپرستی و صبر و شکر جمیل داده ام باید سرافراز شوم تا آنها هم خشنود گردند 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

عرفان ما را به فعالیت و فداکاری در راه صلح و دوستی تشویق و ترغیب می کند و معجزات و عنایتهای یزدان را با تائب در صخا بوضوح مشاهده می کنیم دل به خدا دادم خدا هم یک چراغ در قالب قرض الحسنه و خیریه بنام صخا به من داد تا با جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب دنیا صخا را تقویت و پرنور کنم و علاج همه دردهای روستاها باشم یک ایده ناب و ارزشمند یک فداکاری بی نظیر که با حمایت و همکاری مشخص و معلوم می شود 

توانمندان بسیاری داریم که طرفدار انسانهای ساده و بی ریا هستند داستان صخا باید بگوش آنها برسد 

من تمام توانم را بکار گرفتم تا در اوج صداقت و ایمان و فداکاری سربلند و سرافراز شوم وظیفه من فداکاری بود و هست که بالاتر از توانم ارائه نمودم اما با حمایت و همکاری این فداکاری در اوج جواب خواهد داد منتهای فکر من منتهای توان من همین است بیشتر از اینها نبوده و نیست 

اکنون وظیفه بندگان توانای خداست که به یک فداکار قدرت و عزت و ثروت و عظمت و شکوه بدهند و سربلندش کنند این هم به یقین معجزه علم و عرفان است باید کسی را که از یک روستا تا این حد شاهکار می کند با دست خالی و با خستگیهای فراوان ناشی از فشار مغرضان و مغروران و منفوران همان کسانی که در زندگی دیگران نقش برادران یوسف را بازی می کنند شاهکار کرده ام 

همان کسانی که تحت حمایت و پشتیبانی و عنایت خداوند یوسف را سالها گرفتار محنت و رنج نمودند همان کسانی که یعقوب نبی را در اوج دانش و آگاهی زمینگیر و کور کردند کسانی که دشمن انسانیت و شرافت و صلح و دوستی هستند 

آنها که طاقت شکوه و عظمت جوانمردان و نیکوکارانرا ندارند و نقشه قتل و طرد یوسف را کشیدند و متاسفانه موفق هم بودند و سالها مردان خداوند را گرفتار طعنه ها و سرزنش ها و گلایه های مردم کردند 

فداکاران را در اوج صداقت و ایمان متهم کردند پس دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های جهان تائب را در صخا یاری کنند تا روستاهای جهان گلستان شود و دلهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم شاد شوند 

اینهمه خداوند دانشمند و ثروتمند و ستاره های قوی و قدرقدرت تحویل دنیا داده است آنوقت یک نفر مثل تائب با صخا از عدم حمایت و همکاری در اوج دانش و آگاهی رنج ببرد و غصه بخورد این واقعا شرم آور است بی انصافیست بدامتحان و آزمایشی برای توانمندان است 

اگر داستان تائب با صخا سریال و فیلم شود و به نمایش جهانی در بیاید بسیاری از بندگان توانای خداوند در سراسر دنیا از غم و غصه دق می کنند و می میرند یک خانواده فداکار تحویل اجتماع دادم که می توانند از برکت صخا با حمایت و همکاری تنها یک دانشمند و یک ثروتمند در یک چشم به هم زدن روستائی را گلستان کنند این از برکت صداقت و ایمان و فداکاریست از برکت اشعار شاعران و سخنان بزرگان و آیات پروردگار است 

داستان صخا را به گوش دانشمندان بزرگ دنیا برسانیم (تائب) 

داستان صخا را به گوش ستاره های محبوب و مشهور و معروف جهان برسانیم (تائب) 

داستان صخا را به گوش ثروتمندان دنیا برسانیم (تائب) 

داستان صخا را به گوش مفسران قرآن مخصوصا الهی قمشه ای عزیز برسانیم (تائب) 

داستان صخا را به گوش علاقمندان به یوسف برسانیم (تائب) 

داستان یک فیلم مبتذل خیلی سریع در جهان به گوش دیگران می رسد پربیننده می شود پرطرفدار می شود پرخریدار می گردد و دست اندرکارانش با توان و قدرت و امکانات و شرایط عالی ادامه می دهند تقویت و پرنورش می کنند داستان صخا که برای روستاها علاج درد است برای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم پیام آور شادیست چرا از سوی دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها تقویت و پرنور نمی شود تا با امکانات خوب و عالی و شرایط مساعد ادامه بدهد این واقعا شرم آور است چرا دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب جهان با یک دنیا ادعا از طرفداران یک فیلم مبتذل عاجز تر هستند که نمی توانند یک فداکار را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری با یک چراغ روشن مثل صخا که گره گشا و نان رسان و مشکل گشاست تقویت و پرنورش کنند واقعا متاسفم شرم آور است چگونه کسی با این عدم حمایت و همکاری ها از سوی بندگان توانای خداوند دل و دماغ فداکاری پیدا کند شرم آور است 

من از شما دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های دنیا که خداوند قدرت و عزتتان داده است در اوج صداقت و ایمان و فداکاری با یک چراغ روشن که علاج دردهای روستاهاست اگر تقویت و پرنور شود پیام آور صلح و دوستیست به خداوند پناه می برم شکایت خودم را به خداوندمان می برم 

من دو سه ساعت در کوههای ابرسج با خداوند از عدم حمایت و همکاری شرم آور توانمندان درد دل کردم و به خودش پناه بردم من می توانم با حمایت و عنایت و همکاری تنها یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار روستایم ابرسج را در یک چشم به هم زدن گلستان کنم زمینه اش را سی سال با بی خوابی فراهم کرده ام با کوشش در راه فرهنگ و روزش و قرض الحسنه و خیریه فراهم کرده ام فقط یک جرقه خوب و عالی حمایت و همکاری می خواهم که بی نهایت ثواب و ارزش هم خواهد داشت خدایا بهترین اسپانسر صخا را همین حالا از میان سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرهایت برسان دعا و آرزوی مهم تائب است پس از سی سال بی خوابی و فرهنگ وورزش و قرض الحسنه و خیریه مستجاب و برآورده نما همین لحظه همین ثانیه تا همه فعالان و فداکاران دنیا از گوشه و کنار این جهان مخصوصا از روستاها سر برون آورند و جهان را گلستان کنیم  

ارزش یک فداکار و یک کار خوب مثل تائب با صخا با حمایت و همکاری و عنایت توانمندان مشخص و معلوم می شود پس دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها را برای تقویت و پرنور شدن صخا بیدار و هوشیار و آگاه کنیم 

اگر این مجموعه صخا مبتذل بود امروز با اینهمه عشق و فعالیت و فداکاری و زحمت با شرایط و امکانات فراوان در خدمت مردم قرار می گرفت و هزاران نفر از توانمندان اسپانسرش می شدند تقویت و پرنورش می کردند اما از آنجا که یک کار خیر و گره گشا و نان رسان است بدون امکانات و در شرایط سخت و جان شکار سالها خدمت ارائه می دهد مشکل کجاست فقط عدم حمایت و همکاری توانمندان و دانشمندان و این برای یک فداکار با یک چراغ روشن سخت و جان شکار است قابل تحمل نمی باشد قابل هضم هم نیست بالاخره باید یک نفر پیدا بشود که تائب با صخا را در اوج فداکاری درک کند یا نه باید تائب با صخا خدا را به قرض داران و دردمندان و گرفتاران نشان بدهد یا نه باید سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم خدا را ببینند یانه دستهای غیب را مشاهده کنند یا نه باید برآشفتگی مظلومان و معصومان با تقویت تائب در صخا کاهش پیدا کند یا نه 

وقتی تائب با صخا در اوج صداقت و ایمان و فداکاری ضعیف و خاموش باشد طبیعتا ناتوانان و قرض داران و دردمندان برآشفته خواهند شد مثل یاران موسی که اعتراض کردند به موسی قبل از تو هم در رنج و عذاب بودیم با آمدن تو و ادعا های تو هم در رنج و عذاب هستیم این که نمی  شود 

تائب هم در صخا همینطور است من بعد از یک دنیا صداقت و ایمان و فداکاری و سالها صبر و شکر جمیل و کوشش در راه قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش وعده خیر و برکت فراوان وعده جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان را به اطرفیان داده ام پس باید سرافراز شوم تا آنها را خشنود سازم 

Image result for ‫صخا‬‎


Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی