صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

دهقان فداکار و درسهای عبرت

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

جهان سوم جائیست که فرهنگ حمایت و همکاری از فداکاران آنقدر ضعیف است که به زیر صفر می رسد (تائب) 

در داستان دهقان فداکار می خوانیم وقتی که قطار ایستاد و از خطر مرگی که در انتظارشان بود رها شدند از آنجا که نمی دانستند چه لطف و فداکاری درحقشان شده است با یک دنیا سوء تفاهم و سوء ظن به جان دهقان فداکار افتادند و کتک مفصلی به ایشان زدند 

به طوری که ایشان مدتها در بیمارستان بستری شد این پاداش نیکوکاری است این سزای جوانمردی و ایثار است فداکاری و نیکوکاری کتک مفصلی دارد 

تائب سرپرست صخا بهترین نوع صداقت و ایمان و فداکاری را به نمایش گذاشت و البته کتک مفصلش را هم بارها و بارها خورد و نوش جان کرد همه شاهد این کتک ها و جوروجفا ها بودند نمی دانم چرا با وجود اینهمه آیات و روایات حق و حقیقت همیشه پایمال می شود هرچند آخر و عاقبت دارد اما در این میان چوبهای فراوانی خواهی خورد 

چوب های راه فعالیت و فداکاری و از خودگذشتگی فراوان است از همه مهمترش سوء تفاهم ها و سوء ظن هاست 

بخل و کینه و غیبت و تهمت هم موج می زند بی تفاوتی و بی توجهیها هم بسیار است 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

ضدهمکاری ها و معوقات چوبها و تازیانه های دردناکی بودند که تائب در صخا نوش جان کرد و عدم حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب جهان هم یک نوع دیگر از کتکهائی بود که تائب با صخا در اوج صداقت و ایمان و فداکاری نوش جان کرد 

من روزهای اول که در راه فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه فعالیت و فداکاری را شروع کردم اصلا فکرش را نمی کردم که یک روزی اذیت و آزار شوم چون شنیده بودم که خوبی جوابش خوبی است و زمین و زمان به تو کمک خواهند کرد 

اما هرچه جلوتر می رفتم برعکس این آیات و روایات را می دیدم انگار که خواب می دیدم آخر با همه آیات و روایات جور در نمی آمد دهقان فداکار کار بزرگی برای راه آهن ایران کرده است اما همیشه از بی مهری و بی توجهی ها نالیده است 

مگر فداکاران در کشور ما تا چه اندازه باید غریب و مظلوم باشند مگر دلهای دریا و قلبهای شیر در ایران وجود ندارند که داستان آنها را به مطالعه و بررسی بگذارند انسانهای توانای ما که خداوند قدرت و عزت و ثروتشان داده است چگونه می توانند نسبت به فداکاران بی تفاوت باشند 

چه ارزش و ثواب بالائی را با عدم حمایت و همکاری با فداکاران از دست می دهند در صورتیکه مسئول هستند وقتی خداوند می گوید اجر نیکوکاران را ضایع نخواهم کرد و حامی و پشتیبان نیکوکاران و فداکاران هستم چگونه صاحبان دانش و ثروت از وجود فداکاران غافل و بی خبر هستند 

و هرگز در کارنامه آنها حمایت و همکاری با فداکاران به چشم نمی خورد 

داستان صخا را به گوش دانشمندان و ثروتمندان برسانیم (تائب) داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم (تائب) 

ریزعلی خواجوی، فرزند علی‌اصغر، روز پنجم اسفندماه سال ۱۳۰۹ خورشیدی در روستای قلعه جوق شهرستان میانه متولد شد.

او در آذرماه ۱۳۴۱ شمسی، در سن سی و دو سالگی شب‌هنگام در حالی که در کنار ریل قطار حرکت می‌کرد، متوجّه مسدود شدن مسیر قطار به علت ریزش کوه شد. در آن هنگام برای نجات قطار و مسافران آن، کُت خود را آتش زد و به سمت قطار حرکت کرد؛ این کار نتوانست مسئولین قطار را آگاه سازد و در نهایت با شلیک چند گلوله از تفنگ شکاری خود، توانست باعث توقف قطار شود.

به گفتهٔ او پس از توقّف قطار، مردم ناراضی از قطار پیاده شدند و او را کتک زدند. تا اینکه او آنها را متوجه خطری که در انتظار آنها بود؛ ساخت. پس از آنکه مسافرین با چشم خود ریزش کوه را دیدند به تشکر و عذرخواهی از او روی آوردند.

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫دهقان فداکار‬‎

Related image

Image result for ‫ابرسج‬‎

Related image

Image result for ‫بیل گیتس‬‎

Image result for ‫دهقان فداکار‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی