صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا چراغی روشن کردم تا نوروگرما بدهم

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۷ ق.ظ

شب گذشته را نزد یکی از دامداران زحمتکش شام خوردم غروب جمعه درمسیر کوهنوردی به یکی از عزیزان دامدار برخوردم نشستم و آتشی روشن کرد و چای گذاشت و شروع کرد به شام درست کردن هوا سرد غروب پائیز در کوههای ابرسج بعد از یکی دو شب باران باریدن و کوهها هم پر از برف سوزو سرما بیداد می کرد من شاهد بدترین نوع زحمت و رنج بودم مگر در آن سرما می شود چای و شام خورد اصلا قابل تحمل نیست 

من از بچگی شاهد اینگونه رنج ها و دردها بودم در خانه های ما روستائیان هم همین وضع بود بدترین شرایط و امکانات را داشتیم پدرومادرهای ما با سخت ترین شرایط ما را بزرگ کردند آنوقتها امکانات نبود و ما اینگونه بزرگ شدیم 

آن شرایط سخت باعث شد تا من فکری بحال درد مندان و گرفتاران کنم شروع به فعالیت و فداکاری کردم و در راه فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه قدمهای محکمی برداشتم چراغی روشن کردم نامش را صخا گذاشتم تا بتوانم با جذب و جلب توانمندان این چراغ را پرنور و تقویت کنم 

تا به همه کسانی که تقاضای حمایت و همکاری دارند راحت و آسان کمک کنم و سالها این چراغ را با رنج و سختی روشن نگه داشتم تا دعا ها و آرزوهایم مستجاب و برآورده شود با جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان این چراغ تقویت و پرنور می شود و من که شاهد تقاضاهای انسانهای دردمند هستم می توانم مرهمی بردلهای ناتوان و رنجورشان باشم امیدوارم همت و فداکاری سالهای گذشته من که در اوج نوجوانی و جوانی بود جواب درخور و شانی بدهد 

چگونه می توانند دانشمندان و ثروتمندان با من حمایت و همکاری نداشته باشند با من که بهترین ثوابها و ارزشها را برایشان به ارمغان آورده ام وامهای قرض الحسنه صخا به چنین انسانهائی می رسد که در کوه و بیابان زحمت می کشند و دعا می کنند قلبهای چنین انسانهائی با صخا خشنود می شود نگرانی ها و دغدغه های این عزیزان زحمتکش با صخا برطرف می شود و با خیال راحت سوزوسرماها را تحمل می کنند 

درددل این عزیز زحمتکش در اوج سرما همین بود می گفت اگر وام خوبی به من بدهی می توانم بهتر و راحت تر کار کنم علوفه گران است جو گران است داروهای دام گران است و ما هرچه درمی آوریم خرج دامها می شود چکهای فروش دامهایمان هنوز پاس نشده است 

عزیزان دانشمند و ثروتمند چگونه می توانند از تائب در صخا حمایت نکنند در صورتیکه تائب حامی و پشتیبان چنین دامداران عزیز و زحمتکشی است همینها بودند که چراغ صخا را روشن نگه داشتند تا من داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانم 

این یکی از هزاران نمونه از انسانهائی است که برای مملکت ما زحمت می کشند و نان حلال در می آورند یک شب از این شبها برای بسیاری از عزیزان قابل تحمل نیست اما این عزیزان هرشب اینگونه تحمل می کنند تائب سرپرست قرض الحسنه صخا اینها را سالهاست می فهمد و درک می کند 

برای همین حاضر نبودم و نیستم حتی هوس یک دوچرخه کنم پولهایم را در صخا گذاشتم و به چنین عزیزانی وامهای بدون کارمزد دادم 

من به عشق و به یاد این عزیزان حتی گواهینامه نگرفتم که مبادا هوس موتور و ماشین کنم من سالهاست با اینکه شرایط خوبی داشتم خودم را از امکانات رفاهی محروم کردم تا با جذب و جلب توانمندان حامی و پشتیبان همه قرض داران باشم روستاها را گلستان کنم 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

آری این عزیزان نیاز به حمایت و همکاری با وامهای صخا دارند و صخا هم برای تقویت و پرنور شدن و تقویت نقاط قوتش نیاز به حمایت و عنایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب دارد و تائب سرپرست عاشق صخا سالهاست همت و تلاش می کند تا به آرزوهایش برسد 

چگونه ستاره های محبوب و پرتوان دنیا می توانند تائب را در صخا سربلند و سرافراز نکنند وخداوند حامی و پشتیبان دلسوزان و نیکوکاران است

مزین گشته با نام ابوالفضل    صخا تسکین درد دردمندان 

 Related image

Image result for ‫دامداران در برف و سرما‬‎

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫دامداران در برف و سرما‬‎

Image result for ‫دامداران در برف و سرما‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی