صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

کوهنوردی انسان را عاشق صداقت و ایمان و فداکاری می کند(تائب)  

من از همه دوستان و اقوام می خواهم برای روز جمعه از همین حالا برنامه ریزی کنند و صبح زود جمعه در بوستان صخا خانه کوهنوردان ابرسج حضور بهم رسانند 

مردم مخصوصا درروستاها نیاز مبرم به تحریک و تشویق دارند چون در روستاها شرم و خجالت های بی مورد موج می زند من سالهاست پیاده روی و کوهنوردی می روم طعنه ها و سرزنش های زیادی که درروستاها طبیعی است شنیده ام هرچند دوستانه است و اصلا منظوری هم ندارند 

اما همین خیلی خیلی تاثیر می گذارد و این حرفها حتی شوخی آن و الکی آن مانع از پیاده روی و کوهنوردی می شود حرفهائی مثل اینها حوصله داری -دلت خوش است - بیکاری - دیوانه ای - و بسیاری از این قبیل که درروستاها مرسوم است 

من سالهاست گوش نکردم و تنها من بودم که گوش نکردم و اما بقیه گوش کردند و تاثیر گذاشت با خیلی ها که صحبت می کنم و دلیل اهمیت ندادن به پیاده روی و کوهنوردی را از آنها می پرسم می گویند حوصله حرفهای مردم را نداریم 

من می خواهم با اصرار و پافشاری خودم بعد از سالها این فرهنگ را در بین نوجوانان و جوانان و از همه مهمتر و بیشتر در بین سالخوردگان و زنان جا بیندازم بیشتر مشکلات و معضلات و اختلافات در روستاها ریشه اش در عدم پیاده روی و کوهنوردی است 

چون اگر با روزی دو سه ساعت پیاده روی و کوهنوردی روحیه انسان مخصوصا مادران و زنان بالا برود خانه و خانواده و روستا بهشت می شود فرهنگ مطالعه و بررسی و تفکر و اندیشه بالا می رود و بهبود می یابد 

من با جذب و جلب کوهنوردان از اطراف در قالب هیئت های کوهنوردی زنان و مردان می خواهم این فرهنگ و این روحیه را در اهالی روستایم تقویت و پرنور کنم امروز بعد از سالها موفق شدم در خانه کوهنوردان ابرسج که چند ماهی استارت خورده است به کوشش سید مجتبی سید هاشمی هیئت کوهنوردان گلستان را میزبان باشم و به همراه اطرافیانم دوستان و اقوام پذیرای این عزیزان بودیم 

و این شوروحال در برگشتن و صحبت و بحث و تبادل نظر مخصوصا بچه ها که خیلی خوشحال بودند در مدت دو سه ساعت تاثیراتش را گذاشت و همه اطرافیان تحت تاثیر این همه تعریف و تشویق و ترغیب قرار گرفتند و همه افسوس می خوردند که چرا امروز نیامده اند 

و آنهائی هم که در ساعت ده یازده صبح به ماپیوستند افسوس می خوردند که چرا صبح زودتر نیامده بودند خلاصه این حرفها و تفاسیر برای همه ما تازگی داشت و همه را مشتاق و امیدوار کرد ما هم قول دادیم که هرهفته مهمانانی از تیم های مختلف هرهفته داشته باشیم 

و همه کسانی که تک نفره و دو یا سه نفره طبق معمول هرهفته می آمدند با دیدن این همه جمعیت در خانه کوهنوردان ابرسج یا همان بوستان صخا تعجب می کردند و بعد هم واقعا خوشحال می شدند یک چای و میوه ای مهمان ما بودند و به رفتن ادامه می دادند 

و از همه مهمتر رفاقتهائی است که واقعا پاک و بی آلایش است و باعث اتحاد و یکدلی همه می گردد  طرز پندار و گفتار و رفتار در کوه و بیابان از زمین تا آسمان فرق دارد نحوه برخوردها خیلی زود و در یک چشم به هم زدن گرم و بسیار صمیمی می شود 

و به نظر من رمز و راز اتحاد و یکدلی همه ما همین پیاده روی و کوهنوردی بصورت دسته جمعی و در قالب تیم و گروه است در بین راه رفت و برگشت صحبتهای زیادی ردوبدل می شود و مشکلات و گرفتاریها عنوان می شود و بیشتر آنها طبیعتا حل می گردد 

یعنی هم فال و هم تماشاست بسیاری از مشکلات بدینوسیله حل می شود و نقاط قوتها هم تقویت می شوند اصلا خیر و برکت و عزت و اعتبار و آبرو با جماعت است و چه جماعتی بهتر و بالاتر و برتر از گروه و هیئت کوهنوردی و پیاده روی 

من از همه دوستان و اقوام می خواهم برای روز جمعه از همین حالا برنامه ریزی کنند و صبح زود جمعه در بوستان صخا خانه کوهنوردان ابرسج حضور بهم رسانند 

آری یک برنامه کوهنوردی و پیاده روی یک دنیا ثواب و ارزش دارد که بسیاری از ما انسانها خودمان را به همین راحتی محروم و ممنوع کرده ایم حالا هم دیر نیست از همین الان به فکر بیفتیم تا گذشته ها جبران شوند و آینده ای درخشان و تابان را برای خودمان از برکت صخا به ارمغان بیاوریم 

همه باهم برای حل مشکلات یکدیگر در طول هفته برنامه ریزی کنیم مشکلاتی که امروز در خانه کوهنوردان بحث و تبادل نظر شد تا آخر هفته ان شاء الله باید حل شود کمبودها یکدیگر را ریشه کن کنیم  نقاط ضعف یکدیگر را از بین ببریم نقاط قوت را تقویت کنیم 

همه مشکلات و دردها و پریشانحالی هائی که امروز تک تک افراد عنوان می کردند فقط با کوهنوردی و با دست جمعیت براحتی حل شدنی بود 

مشکلات یکدیگر دهان به دهان می چرخد و خداوند اینگونه کمک می کند تا براحتی حل شوند فضای کوه و بیابان با فضای داخل خانه و خانواده و روستا خیلی خیلی فرق دارد من این را سالهاست بوضوح می بینم مشکلات کمتر و ذره دیده می شوند اما همین مشکلات ناچیز در فضای خانه و خانواده و روستا خیلی بزرگ به چشم می آیند این از برکت راه رفتن و قوی شدن روحیه و جسم است 

کوهنوردان طبیعتا انسانهای گره گشا و مشکل گشا و نان رسانی هستند و این فرهنگ در چنین انسانهائی نسبت به دیگران بسیار بالاتر و قوی تر است (تائب) 

کوه انسان را دلسوزتر و غمخوارتر می گرداند خاصیت کوه و دشت و بیابان اینچنین است 

کسانی که اهل پیاده روی و کوهنوردی هستند طبیعتا خوشحال تر و شادابتر به نظر می رسند هرگونه انسان غمگین و ناراحتی با دو سه ساعت پیاده روی و کوهنوردی روبراه می شود  

کوه دشمن بخل و کینه و غیبت و تهمت است و دوست صفا و صمیمیت و یکرنگیست 

در مجموع کوه دشمن صفات بد است و دوست صفات خوب وقتی مشغول کوهنوردی و پیاده روی هستی در اصل دو نفر و یا بیشتر می شوی و بدیها و غمها تنها می مانند و تو پیروز می شوی پس هرگاه احساس تنهائی و غربت کردی فراموش نکن کوه دوست و رفیق خوبی می تواند باشد 

وقتی درددلهایت را در کوه و بیابان به خداوند می کنی زودتر نتیجه می گیری انگار آنجا بهترین واسطه ها را بین خودت و خدای خودت داری انگار همه گوش به فرمان تو هستند  پس تمرین کن بعد از این درددلهایت را فقط در کوه و بیابان به خداوند بگوئی حداقل اینطوری خیالت از سوء تفاهم ها و سوء ظن ها راحت است اگر هم پرحرفی کرده باشی اگر هم بدو بیراه بگوئی خیال راحت است کسی سرزنش و گلایه ات نمی کند 

خلاصه هزاران فایده و ارزش دارد که سالها باید بگذرد تا بفهمی و پی ببری خواهش تائب از همه شما عزیزان با توجه به سی سال تجربه کوهنوردی این است که فقط عاشق پیاده روی و کوهنوردی باشید کم کم پی به عظمت و بزرگی این ورزش خواهید برد 

کوهنوردی انسان را عاشق صداقت و ایمان و فداکاری می کند(تائب)  

کوهنوردی اعتبار و آبروی هرانسانی را به میزان قابل توجهی بالا می برد (تائب) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی