صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

از آنجا که سالهاست در قرض الحسنه کار می کنم و چندین سال رئیس شورای ابرسج بوده ام با مشکلات و دردهای مردمان زن و مرد و پیر و جوان آشنا هستم از آنجا که شاعر و نویسنده و عاشق و عارف هستم دردهای مردمان را بیشتر و بهتر می فهمم و از همه بالاتر و بیشتر در اندیشه حل مشکلات هستم به همین منظور بهترین مکان را خانه کوهنوردان دیده ام به همین دلیل از همه زودتر به تاسیس خانه کوهنوردان اقدام کرده ام 

چون انسانهای دریادل با قلبهای شیر به کوه و صحرا می زنند و همه کوهنوردان در اوج دلسوزی و غمخواری قرار دارند و زودتر و بهتر از دیگران داستان دردها و مشکلات را به گوش یکدیگر می رسانند برای همین اصرار و پافشاری من از همه بیشتر است 

من می خواهم با تقویت و پرنور شدن قرض الحسنه صخا دردهای بیشتری را علاج باشم و گره های بیشتری را باز کنم 

و در بین کوهنوردان هستند کسانی که داستان صخا را به گوش دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب برسانند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند که من از این بابت بی نهایت از آن عزیزان تشکر و قدردانی می کنم 

داستان صخا داستان حل مشکلات و دردهای مظلومان است پس از طرفداران و عاشقان بی شماری برخوردار خواهد شد 

داستان صخا داستان تقویت فرهنگ و ورزش است و خوشحالی و خشنودی بسیاری را در پی خواهد داشت 

داستان صخا داستان یکپارچگی و اتحاد و همدلیست برای گلستان کردن خانه و خانواده و روستا و شهر و کشورمان و در پایان صلح و دوستی برای جهان را دعا و آرزو می کنیم 

داستان صخا داستان دعا و آرزوی خیر و برکت وسعت است صحت و سلامتی برای همه دردمندان و بیماران است برای حل مشکلات گرفتاران و قرض داران است صخا سراسر نورو گرماست برای همین توقع و انتظار حمایت و همکاری در اوج فعالیت و فداکاری دارد تا دو طرف ترازو مساوی شود و در اینصورت خداوند هم لطف و عنایتش صددرصد شامل حالمان خواهد شد 

و همه اینها با جذب و جلب انسانهای توانا امکانپذیر می باشد داستان صخا نه تنها داستان حل مشکلات مظلومان و ضعیفان است حتی برای همه توانمندان هم که مشکلاتی دارند راه حل دارد خانه کوهنوردان بهترین راه حل را برای همه مردم دارد چه توانمندان و چه ناتوانان 

به شرط حمایت و عنایت و همکاری هرچه بهتر و بیشتر و همه باهم در صدد رفع مشکلات یکدیگر باشیم 

این تنها اندیشه ایست که خداوند را خشنود می سازد و همه گره ها را خودبخود وا می کند  و از جاهائیکه فکرش را نمی کنیم دردهایمان دوا می گردد  وقتی در اندیشه گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی باشیم خداوند یارویاور و حامی و پشتیبان ما می شود و به ثواب و ارزش والائی می رسیم 

مشکلات مردم ما با جذب و جلب و توجه و عنایت افراد توانا و دانشمند و ثروتمند براحتی مثل آب خوردن حل می شود 

Related image

Image result for ‫حل مشکلات دیگران‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی