صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بوسه تائب فداکار برآیه 50سوره یوسف

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ب.ظ

صحبت از حمایت و همکاری با فداکاران شد یادم از سوره یوسف آیه پنجاه آمد عزیز مصر فرمود زود او را نزد من بیاورید من به یاد اینهمه انسان توانا دانشمند و ثروتمند در جهان افتادم حسرتی که سالها در اوج صداقت و ایمان و فداکاری بردلم است 

اینهمه خداوند بنده توانا در جهان دارد اینهمه تائب به یاد آنها در طول سالهافداکاریش مقاله نوشت و فرهنگ سازی کرد فرهنگ سازی در حمایت و همکاری در عنایت و توجه و پشتیبانی آنهم فقط بخاطر دردمندان و گرفتاران و فقط بخاطر تقویت و پرنور شدن یک انسان عاشق و یک مجموعه خیرخواهانه در یک روستا اگر می خواهیم جهان گلستان شود از خانواده از روستا شروع کنیم 

من براین آیه بوسه می زنم به یاد خداوند که اشاره خوبی به حمایت و عنایت و همکاری از مظلومان و بی گناهان و عاشقان دارد وقتی عزیز مصر از یوسف حمایت کرد گره های بسیاری در یک چشم به هم زدن باز شد نیکوکاران سربلند و سرافراز شدند دردمندان و گرفتاران خوشحال شدند خیر و برکت فراوان نصیبشان شد خطاکاران بخشیده شدند و همه آرام شدند شیطان خوار و ذلیل شد 

فقط با یک کار فقط با یک عمل زیبا حمایت و همکاری یک انسان بسیار توانا از یک انسان بسیار مظلوم و بی گناه و عاشق و لایق وشایسته 

بوسه براین آیه می زنم که هزاران فایده دارد هزاران اشاره دارد این بوسه بردستان بندگان توانای خداست بر دل پردرد یک انسان لایق است 

این بوسه دراوج سوادو فرهنگ زده شد این بوسه در اوج عشق و دلدادگی زده شد این بوسه در اوج صداقت و ایمان وفداکاری زده شد این بوسه با همه بوسه های داغ و شیرین عالم فرق دارد این بوسه ای متفاوت است شاید دلهای توانمندان عالم را جذب و جلب خودش کند 

این بوسه می تواند خداوند را خشنود سازد چون دلهای فراوانی در یک چشم به همزدن خشنود می گردند اگر این بوسه خالص و ناب اثر خودش را بگذارد در دنیا مثل یک بمب می ترکد درست مثل همان وقتی که با عزیز شدن یوسف ترکید 

عزیز شدن یک انسان مظلوم و بی گناه یک انسان لایق و شایسته خیرات و برکات فراوانی برای همه دنیا خواهد داشت در سوره یوسف بوضوح و روشنی می بینیم من خودم را نمی بینم بلکه دلهای فراوانی را می بینم که شاد می شوند تقویت و پرنور می گردند 

با عزیز شدن یک انسان لایق و شایسته همه سوء تفاهم ها و سوء ظن های عالم در یک چشم به هم زدن برطرف می شوند همه تحقیرها و تخریب ها و تضعیف ها به پایان می رسند و می میرند همه کمبودها و نقاط ضعف از بین می روند 

برعکس نقاط قوتها تقویت می شوند زنده می شوند جان می گیرند چشمهای عزیزترین بندگان خدا روشن می شوند همان کسانی که بیهوده و بی گناه کور شدند جانهائی که بی گناه به لب رسیدند تازه می شوند زنده می شوند احیا می گردند 

قدرت خداوند را در این آیه بوضوح می بینیم پس جای هزاران بوسه دارد جای میلیونها بوسه شیرین در یک چشم به هم زدن دارد این آیه یک معجزه است یک کرامت است یک کشف بزرگ است اگر عملی شود صلح و دوستی پررنگ می شود شادی و شوروشعف پرنور می گردد تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل  

Image result for ‫معجزه همکار یبا فداکاران‬‎

Image result for ‫بوسه داغ و شیرین برخداوند‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی