صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

وقتی کاری از دستت برنیامد به خداوند پناه ببر

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۶ ب.ظ

ما خدا را داریم نباید فراموش کنیم وقتی دلت شکست دلت تنگ شد وقتی دلت گرفت بعد از اینکه در اوج صداقت و ایمان و فداکاری قرار داشتی و این وضعیت پیش آمد بدان که بوی یوسف می دهی بدان که عجیب بوی خدا را می دهی 

اینجا مثل یعقوب نبی در کلبه احزان خودت منتظر بمان منتظر دستهای غیب 

اینجا مثل یوسف صدیق در کنج زندان به خداوند پناه ببر و اصلا باکیت نباشد چون خداوند حاضر وناظر است شاهد است 

وقتی که کسی پیدا می شود و از دست بخیلان و مغرضان اینچنین به خداوند پناه می برد بداند که بوی یعقوب و یوسف می دهد بوی موسی و عیسی و محمد می دهد همان کسانی که از دست دشمنان مغرض به خداوند پناه بردند 

و البته نتیجه گرفتند موفق شدند  دنیا همین است چه خوب و چه بد می گذرد چه صبر کنیم و چه بی صبری خواهد گذشت پس همان بهتر که با سحرخیزی و کوهنوردی به تقویت و پرنور شدن روح و روان خودمان مشغول باشیم 

اگر هم نمی توانیم با یاد و نام فداکاران مشغول بشویم حتما خداوند توفیق می دهد به هرچه فکر کنیم همان خواهیم شد 

من در روزها و سالهائی که توان نداشتم فکر و ذکرم مشغول سحرخیزی و کوهنوردی بود و یک روز یکی از سحرخیزان و کوهنوردان شدم و با چنین انسانهائی معاشرت کردم و همین ها مرا بالا بردند و مرا سربلند و سرافراز کردند 

فقط در هرحالی که هستیم سجده شکر یادمان نرود شکر کنیم من به رفیقان شکر کردم هرکدام از آنها شکر مرا می دیدند و همین باعث شد که روزبروز رفیقانم بهتر و با کیفیت تر بشوند معجزات شکر خداوند در همه چیز اثر می گذارد 

روزهائی که یک بیت شعر می خواندم و حفظ می کردم خدا را شکر کردم و یک روز از برکت همین صبر و شکرها وجودم پر شد از سخنان بزرگان دنیا و شاعران جهان و آیات و روایات پروردگار 

و الان که اینهمه شعر و سخنان ناب و آیات پروردگار را در خودم می بینم می دانم و مطمئن هستم از اثرات آن شکر و سپاس هاست 

چنان پرشد فضای سینه از دوست  که فکر خویش گم شد از ضمیرم  

وقتی که از دست بخیلان و مغرضان خودت را در قفس دیدی به خودت بگو در قفس هم می شود با خداوند درددل کرد با خداوندقوی شد و بزرگ شد و برناجوانمردان پیروز گردید معجزات نام و یاد خداوند را دست کم نگیریم حتی در کنج قفس حتی در زندان غم و اندوه 

وقتی که کاری از دستت برنیامد چه کاری بزرگتر و بهتر از نام و یاد خداوند  و همین باعث نجات و رهائی تو خواهد شد  وقتی اینچنین فکر و کار کردی دعای همه خوبان عالم را جذب و جلب خودت نموده ای مطمئن باش و اثراتش را هم البته خواهی دید    

چون خداوند از برکت نام خودش همه مغرضان و مغروران و منفوران را خوار و ذلیل خواهد کرد این خاصیت نام خداست این وعده و قول پروردگار است و خداوند هرگز خلف وعده نمی کند   پس آنقدر ادامه بده تا واقعا و از صمیم قلب شعارت بشود فقط خدا 

در این وقت است که هیچ کس جرات نمی کند درباره تو پندار و گفتار و کردار بد بکار بگیرد و تیرهای غیب خداوند را در سینه خودش خواهد دید از جاهائیکه فکرش را می کند و هم از جاهائیکه فکرش را نمی کند   

تائب از برکت همه کسانی که در زندگیش نقش برادران یوسف را بازی کردند شعارش فقط خدا شد پس واقعا و از صمیم قلب به روش یوسف از آن عزیزان تشکر می کنم که با قربانی کردن خودشان آنهم با بخل و کینه و غرض و حسادت مرا به این مقام والا رساندند به طوری که شعارم فقط خداست 

ان شاء الله بتوانم مثل یوسف که با برادرانش تلافی و جبران کرد من هم به همان روش تلافی و جبران کنم مگر پاداش خوبی خوبی نیست 

آنها مرا به مقام قرب الهی رسانده اند من هم آنها را می بخشم و لطف و عنایت می کنم تا جبران کرده باشم 

تلافی کردن ما مظلومان اینچنین است 

حسرت گرما نماند بردل تائب چنین  سوز بی حد خزانها را تلافی می کنم   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی