صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ایده ای که بیست سال زود بود صخا

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ب.ظ

سال 1372یک قرض الحسنه و خیریه خانوادگی من و همسرم کم کم بچه ها به ما پیوستند از آنجا که شهرت و محبوبیت داشتم خیلی زود توانا شدم وامهای بدون چک و سفته و بدون کارمزد می دادم اما این ایده و این طرز فکر عرفانی و روحانی برای مردم ما خیلی خیلی زود بود 

اوایل به من می گفتند بزرگترها سالخوردگان ریش سفیدها اما من به آنها می گفتم با من خوب هستند و فکر نمی کنم حتی یک نفر با من ضدهمکاری کند جواب خوبی هایم را به بدی بدهد اما من اشتباه فکر کردم همه لیاقت خوبی را ندارند بعضی ها سوء استفاده می کنندو همان بعضی ها که تعدادشان به سی درصد می رسید برای عدم پیشرفت و رشد و شکوفائی ایده ناب و ارزشمند من در اوج صداقت و ایمان و فداکاری کافی بودند 

برای همین به حرف آن بزرگواران آن ریش سفیدان و سالخوردگان گوش کردم هرچند دیر گوش کردم اما جلوی ضرر را هروقت بگیری منفعت است من هم زود گرفتم سن و سالم کم بود بیست و دوسه سال بیشتر نداشتم خیلی جوان بودم که نیکوکاری را به اوج رساندم 

وامهای کلان در حد سی ملیون تومان بدون کارمزد دادم و تنها با یک چک عادی به امید اینکه توجه و عنایت دانشمندان و ثروتمندان بزرگ روستایم را جلب کنم من از آنها توقع زیادی نداشتم در قبال این خدمت بزرگ و با افتخار برای روستایم از آنها توقع یک افتتاح حساب پس انداز صدهزارتومانی داشتم و تقویت سالانه صد هزارتومان اما بسیاری از آنان متاسفانه با عدم حمایت و همکاریشان جگرم را کباب کردند چون توقع زیادی نبود

عده ای هم با معوقات جوروجفایشان را نشان دادند و رحم و غیرتی نسبت به این ایده ناب و ارزشمند نداشتند   

من از بیرون و از دانشمندان و ثروتمندان خارج از این روستا خیلی خوب تقویت شدم تا اینکه سالها روشن ماندم من متاسفم خیلی برای این ایده در روستایم زود بودم حداقل بیست سال زود بودم 

شش ماهی است که تازه دانشمندان و ثروتمندان این روستا به اهمیت ایده صخا پی برده اند این هم مدیون سید مجتبی سید هاشمی عزیز و گرامی هستم که با اهداء زمینی به خانه کوهنوردان در نزدیکی آبشار ابرسج و یا همان بوستا صخا ایشان نمک گیر شدند و قدر و ارزش صخا رافهمیدند و در تقویت و پرنور شدن صخا بی نهایت فعالیت و فداکاری کردند و نفراتی را برای تقویت صخا تشویق و ترغیب نمودند تا بتوانیم جوابگو باشیم 

و وعده های خوبی که در راه دارد  و در همین یکی دو ماه آینده عملی خواهد شد ما امیدوار و مشتاق به دستهای غیب خداوند بوده و هستیم و سید مجتبی سید هاشمی بدون شک دستهای غیب خداوند برای صخا بود 

امیدوارم جبران همه نقاط ضعف و اشتباهات ما بشود و معادلات ما درست و خوب و عالی از کار دربیاید با همت افراد توانائی که در بین کوهنوردان و عاشقان طبیعت سراغ داریم و قدر و ارزش این اهدائی صخا را که زمینی بوسعت یک هکتار جهت خانه کوهنوردان در نظر گرفته شد با تقویت و توجه و عنایت به صخا بیشتر بدانند  تا فرهنگ و ورزش در ابرسج قوی و پررنگ بشود   

تا روستایم با قدمهای عاشقان طبیعت گلستان شود طبیعتا نیازهای آنان برای همه شغل ایجاد می کند و این خوب است برکت صخاست تا دلهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم هم شاد شود  و دعا و آرزوهای تائب در این سی سال جان شکار مستجاب و برآورده شود و سربلند شوم تا همه را خوشحال کنم مخصوصا خانواده ام را که خیلی خیلی اذیت و آزار شدند و دوستانم را که خیلی اذیت و آزار شدند همه را خوشحال و خرسند کنم 

Image result for ‫ایده ای که زود بود‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫ایده ای که زود بود‬‎

Related image

Image result for ‫ایده ای که زود بود‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی