صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا دیدن دریای بیکران و شگفت انگیز

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۱۰ ب.ظ

من می گویم صخا تو هم می شنوی صخا من می گویم حاصل زحمت یک انسان عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری تو هم می شنوی عاشق و فداکار اما باید از نزدیک دید باید از نزدیک شنید داستان یک انسان بسیار عاشق را که در راه فرهنگ و ورزش خطرات جان شکاری را از دل و جان خرید 

به آب و آتش زد تا این چراغ با وجود هزاران مشکلات و سوء تفاهم ها و سوء ظن ها روشن ماندداستان چگونه روشن ماندنش واقعا حیرت انگیز است 

معجزه است کرامت است اگر دلتان خدا خواست به صخا بیائید حتما خدا را خواهید دید 

یک دنیا فعالیت و فداکاری و عشق و صداقت و ایمان در اوج محنت و رنج و سختی در اوج بحران و آشفتگی های طاقت فرسا 

صخا واقعا یک دریاست بهترین جائی که برای فرهنگ و ورزش واقعا به آب و آتش زد در عمل به آب و آتش زد 

وظیفه همه روستائیان است که از روستای خودشان یک دانشمند و یک ثروتمند خودشان را تحریک و تشویق به حمایت و همکاری با تائب در صخا و در ابرسج کنند چون این ایده اگر در هرروستائی پا بگیرد اگر فرهنگ حمایت و همکاری مردمانش از فداکاران قوی باشد مطمئن باشیم در یک چشم به هم زدن آن روستا گلستان می شود سی سال روی یک ایده کارکردن آنهم بصورت تمام وقت و با تمام وجود با تمام قدرت و نیرو و انرژی یک معجزه است 

شگفتیهای صخا را باید از نزدیک دید و شنید آنهم توسط انسانهای بسیار توانا دانشمند و ثروتمند تفسیر صخا کار هرکسی نمی تواند باشد انسانهای بسیار بزرگ می خواهد چون صخا در اوج بزرگی و عظمت و عشق و صداقت و ایمان افتتاح شد و روشن ماند 

جذب و جلب انسانهای عاشقی که این چراغ را روشن نگه داشته اند فقط کار خداوند بود چون شیر هم اگر بودی باز در برابر این مشکلات کم می آوردی در برابر این بی انصافیها و بی عدالتیها کم می اوردی فقط کار خدا بود که دلهائی را دریا کرد و قلبهائی را شیر کرد تا برای صخا کارکنند فعالیت کنند فداکاری کنند 

صبر و شکر جمیل برسوء تفاهم های ناعادلانه و یکطرفه سوء ظن های بی انصافانه کار هرکسی نیست چون یک دل دریا و یک قلب شیر می خواست که خداوند از برکت علم و عرفان و ازبرکت سحرخیزی و کوهنوردی به ما عطا نمود  

غیبت ها و تهمت ها و دروغ ها و مکرها و حیله ها آنهم به تقلید از برادران یوسف پیامبر هم اگر باشی کم می آوری و سالها در چاه و زندان دست و پا می زنی تا دستهای غیب خداوند بیرون بیاید برای هیچ کس هم قابل تحمل و قابل باورنیست 

شما را به دیدن این دریای بی کران و شگفت انگیز دعوت می کنم شما دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های بزرگ را تا این معجزه رااز نزدیک ببینید و بشنوید داستان سالها روشن شدن و روشن ماندنش به تقلید از یوسف را بشنوید  

Related image

Image result for ‫شیوه های خوب برای زندگی بهتر‬‎

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی