صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

فکر آینده صخا در ابرسج

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ق.ظ

یک کار بزرگ یک نام بزرگ را با سحرخیزی و کوهنوردی در روستای خودم ابرسج در اوج صداقت و ایمان و فداکاری جا انداختم تا میدان جذب و جلب بهترین بندگان خداوند از سراسر دنیا شود و مردم روستایم را با اشتغالزائی خوشحال کنم 

من برای این نام بزرگ یعنی صخا زحمتهای فراوانی را متحمل شده ام تاوانها و هزینه های سنگینی پرداخت کرده ام به امید آینده چون می دانم داستان این جانبازیهای تائب و خانواده و دوستانش دهان به دهان خواهد چرخید و قلب بندگان توانای خداوند را متمایل می گرداند 

دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب خداوند به سمت و سوی تائب در صخا متمایل می شوند این خاصیت زحمت و صبر و شکر جمیل است در داستان حضرت یوسف بوضوح می بینیم که چگونه دردل عزیز مصر جا گرفت 

هرچند که سالها برشرافت و انسانیت خودش محکم و قوی ایستاد اما خیر و بهره اش را به نحو احسن دید اعتماد و اعتبار خداوند را باید اینچنین جلب نمائیم تائب سرپرست صخا سالهاست که به تقلید از یوسف صدیق در راه عشق و ایمان محکم ایستاده است و برجوروجفاها صبر و تحمل نموده است به امید آینده به امید بندگان تازه و توانای خداوند که با دهکده گردشگری صخا قرار است خداوند به حمایت و یاری تائب در این روستای زیبا بفرستد از سراسر دنیا از ادیان و مذاهب مختلف فرقی ندارد ما فارغ از هر دین و آئینی همه برادر و خواهر هستیم 

من در ابرسج با صخا پذیرا و راهنمای عاشقان طبیعت خواهم شد و در تقویت و پرنور شدن صخا از هیچ کوششی دریغ نمی ورزم تا به هدف مقدس و والا برسم در این هدف از دوستان و بندگان توانای خداوندحمایت و همکاری می خواهم تا هرچه زودتر سربلند شوم و دیگران را خوشحال نمایم 

آینده صخا درخشان و تابان است چون داستان صخا به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر رسیده است داستان صخا به گوش عاشقان توانای طبیعت رسیده است  و آنها اعلام آمادگی کرده اند تا به این روستا تشریف بیاورند و از نزدیک با تائب و صخا آشنا گردند و یک ایده ناب و متفاوت و ارزشمند را با خودشان به روستاهای دنیا ببرند  مشکلات فراوان و جوروجفاهای زیاد را تا اینجا با سحرخیزی و کوهنوردی خنثی کردم که داستان صخا به گوش ستاره های معروف برسد و فوج فوج از سراسر دنیا حمایت و یاری ببینم 

وقتی سحرخیز و کوهنورد باشی همه سختیها آسان می گردد و تقدس کوه در تو جاری می گردد زیبائی و پاکی آبشارها و درختان و نهرهای پرآب در تو جاری می شوند پس تا می توانی علاقه ات را به سحرخیزی و کوهنوردی بیشتر و بیشتر کن و وقت بیشتری را برای گردش در کوهها بگذار و با خداوند درد دل کن این ارزش و قیمتت را بالا می برد  

Image result for ‫فکرآینده‬‎

Image result for ‫فکرآینده‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی