صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

چگونه استرس نیکوکاران را از بین ببریم

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ب.ظ

حیف است که انسانهای نیکوکار در اوج فعالیت و فداکاری بخاطر عدم توجه و عنایت ویژه با استرس کار کنند چگونه و چطور این استرسها را از آنها دور نمائیم کسانی که با همه توان در راه فرهنگ و ورزش سخت کوش هستند تا نظر توانمندان را جذب و جلب کنند 

همه این فعالیتها بخاطر تقویت و پرنور شدن کارهای انساندوستانه و خیرخواهانه است اما چگونه فریاد حمایت و همکاری انسانهای فداکار و نیکوکار و عاشق را از گوشه و کنار روستاها به گوش ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارهای محبوب و خدادوست برسانیم تا با تقویت آنها استرسها و فشارها کم گردند که بابالهای قوی زیبا پرواز نمایند و اوج بگیرند باید داستان چنین انسانهائی را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر رساند 

تائب سرپرست صخا که یک انسان گره گشا و نان رسان و مشکل گشاست و درراه تربیت صحیح نوجوانان و جوانان فرهنگ و ورزش مخصوصا قرض الحسنه و خیریه و کوهنوردی را انتخاب کرده است سالهاست با استرس و اضطراب فراوان همت و تلاش می کند 

استرسی که تنها با توجه و عنایت یکی از عزیزان دانشمند و یا ثروتمند قابل کنترل و حل بود اما سالها برای جذب و جلب یکی از این عزیزان همت و تلاش کردم و همچنان ادامه می دهم تا به هدف نهائی برسم که صخا برای روستایم تقویت شود 

و ماموریت من برای خشنود کردن دل و دیده های مظلومان و معصومان نتیجه های مطلوبی بدهد 

کوششی بهر رضای حقتعالی می کنم   جمله این دردسرها را تحمل می کنم 

کار کردن در کارهای عموم آنهم برای پیشرفت و رشد و شکوفائی و علیرغم ضدهمکاریهای موجود و عدم حمایت و عنایتها و همکاریهائی که طبیعی هستند سخت و پرفشار و استرس است اما چاره ای نیست باید صبر و شکر جمیل کرد تا خداوند با انسانهای تازه و توانا موقعیت های مناسب را در اختیار ما بگذارد و درهای جدید را باز کند  باید با استرسها کنار آمد تا داستان این استرسها و فشارها باسوادان و بافرهنگها و توانمندان را بیدار و هوشیار سازد 

این قدمهائی که تائب سالهاست در راه فرهنگ و ورزش و افتتاح دهکده گردشگری و اقامتی و تفریحی صخا در ابرسج برداشته است حاصل یک عمر دعا و آرزوهای خداپسندانه است که ساعتها در کوه و بیابان به خداوند ارائه شده است و خداوند مستجاب و برآورده کرده است فقط ما باید با حمایت و همکاری بیشتر و بهتر و تشویق و ترغیب خداپسندانه خیر و برکت را زیاد نمائیم و سپاسگزار این نعمت بزرگ پروردگار باشیم 

هرچه ضدهمکاری ها و غیبت ها و تهمت ها نسبت به فداکاران کمتر باشد و یا اصلا نباشد استرسها کم می گردد و ازبین خواهند رفت 

روزی دو سه ساعت در راه کوهنوردی با خداوند صحبت کردم تا پاسخش حمایت و عنایت دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب بشود من از خداوند کمک خواستم و این خواستن را برای تقویت و پرنور شدن فرهنگ و ورزش به همه در سطح جهانی اعلام کردم 

Image result for ‫استرس برنیکوکاران‬‎

Image result for ‫استرس برنیکوکاران‬‎

58fl_31.jpg

61g4_32.jpg

m8bw_33.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی