صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

باید دو طرف ترازو مساوی باشد و اینجا در این بیت روی سخن من همیشه به فداکاران بوده است که لایق و شایسته توجه و عنایت و همکاری می باشند  

فداکارانی که بی نظیر هستند و در راه افتخار و عزت و سربلندی مردم گامهای بلندی برمی دارند 

شنیدیم که نخبه مشهور لرستانی که ثبت های جهانی هم داشته است به خاطر عدم حمایت و همکاری دیگران و بی توجهی و بی تفاوتی های فراوان در وضعیت شرم آوری زندگی می کند که اوج بی انصافیست 

داریم در روستاها و شهرها افراد بسیار خلاق و ایده پردازی را که به دلیل ضدهمکاری و یا عدم حمایت و همکاری در رنج و سختی فعالیت و فداکاری می کنند 

اینجانب صاحب یک ایده ناب از سی سال پیش در روستایم بودم و هستم مجموعه ای بنام صخا افتتاح کردم و در زمینه فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه کار می کنم بهترین قدمها را با این مجموعه برداشته ام به تقویت ورزش در زمینه ووشو و پیاده روی و کوهنوردی همت و کوشش های زیادی کردم 

در زمینه قرض الحسنه و خیریه قدمهای محکمی برداشتم اما همه اینها توجه و عنایت و حمایت می خواهد تا تقویت و پرنور شود سالها در نهایت سختی ادامه دادم تا به مرور زمان پررنگ شود 

با افتتاح دهکده گردشگری و اقامتی و تفریحی صخا و افتتاح خانه کوهنوردان شاهکار کردم اما ضدهمکاریها و عدم حمایت و همکاری ها همچنان بوضوح دیده می شود من پا را فراتر از روستا گذاشتم و با افتتاح صنایع دستی تولید نمد صخا سعی در جذب و جلب عاشقان طبیعت کردم 

تا بتوانم این مجموعه را در روستا تقویت و پرنور بگردانم و همه دردهای روستا را علاج باشم من سعی کردم از همه توان و نیرو و انرژی دیگران برای علاج دردهای روستا کمک بگیرم اما نیاز به حمایت و همکاری تنها یک دانشمند و یک ثروتمند بزرگ دارم تا بتوانم این فرهنگ زیبا را و این ایده ناب و با ارزش را برای همه روستاها روشن و منور بگردانم و در این راه صبر و شکر جمیلی را بکار برده ام 

امیدوارم خداوند خودش همانطور که وعده داده است اجر نیکوکاران را ضایع نمی کند پس از سالها فعالیت و فداکاری اجر و پاداش تائب با صخا را تقویت و پرنور شدن این چراغ با جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های معروف و محبوب و مشهور بگرداند و باعث علاج همه دردهای روستای ما و دیگر روستاهای ایران و جهان باشد این دعا و آرزوی تائب با صخاست که یک ایده ارزشمند است و کاملا قابل ستایش و حمایت و عنایت ویژه و خداپسندانه 

گلایه همه ایده پردازها این است وعده هائی که دیرعملی می شوند و یا اصلا عملی نمی گردند و این مشکل اصلی ایده پردازان و نخبگان است 

من با صخا درخواست روستاهای زیادی را رد کردم و پیشنهادهای زیادی داشتم تا این مجموعه در روستاهای دیگر افتتاح شود اما خواستم اول در روستای خودم ابرسج نقاط قوتش تقویت شود و نقاط ضعفش از بین برود هرچند که سالها طول بکشد تا بعد به روستاهای دیگر قوی و محکم برسد و شعبه هائی در روستاهای دیگر داشته باشیم که هرروستا یک تائب با صخا شعار من است و علاج همه دردهای روستاها 


Image result for ‫نخبه لرستانی‬‎Image result for ‫نخبه لرستانی‬‎

m8bw_33.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی