صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ناراحتی کارآفرینان مخصوصا در روستا ها از چیست

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ب.ظ

در روستاها کارآفرینی سختیهای خودش را دارد اما بعد از تحمل سختیهای جان شکار و مشکلات فراوان و از بین رفتن نقاط ضعف همه چیز شیرین می شود درروستاها برای کارآفرینان صبر و شکر جمیل حرف اول را می زند و استقامت زیادتری را می طلبد 

چون سوء تفاهم ها و سوء ظن ها زیاد است و مردم در روستاها دیرتر و سخت تر انسان کارآفرین را باور می کنند اما وقتی که به باور رسیدند و اعتماد و اعتبارشان جذب و جلب شود و قدمهای خداپسندانه و ارزشمند را مشاهده نمایند همچون کوه استوار و پابرجا هستند و بهترین نوع حمایت و پشتیبانی را خواهند داشت اما تا رسیدن به این مهم راه دراز و سختی در پیش روی کارآفرینان جوان هست 

قضاوتهای نادرست و انتظارات بالا و توقعات بی جا در روستاها طبیعی است این را می شود از درد دلهای رئیس شوراها فهمید من خودم شش سال رئیس شورای روستای ابرسج بودم و یک روستا شناس و مردم شناس ماهری شده ام 

و با سالها کار در زمینه فرهنگ و ورزش مخصوصا قرض الحسنه و خیریه و کوهنوردی به همه روحیات نوجوانان و جوانان و زن و مرد و پیر و جوان آگاهی کامل دارم و ریز و درشت مسائل بدستم آمده است برای همین اصرار و پافشاری من در زمینه گردشگری و جذب و جلب عاشقان طبیعت زیاد است 

می توانیم با انسانهای توانا و البته با سواد و بافرهنگ نقاط ضعف را از بین ببریم و از همه مهمتر نقاط قوت را تقویت کنیم 

با کمک دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب می شود نقاط قوت روستا را تقویت کرد و به ثواب و ارزش فراوانی رسید و موفق و سربلند شد کاری که عباس برزگر در روستای خودش انجام داده است و با کمک گردشگران خارجی و مخصوصا آلمانیهای عزیز به هدف مقدسی رسیده است 

و کارهای مهمی در راه گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی انجام داده است و بسیار هم محبوب و پرطرفدار شده است و ما هم می توانیم در ابرسج با مطالعات و بررسی های فراوانی که چندین سال در زندگی این کارآفرین برتر ایران و جهان انجام داده ایم از تجربیات ایشان نهایت بهره و استفاده را ببریم و البته مردم را خوشحال نمائیم جذب و جلب عاشقان توانای طبیعت مخصوصا گردشگران خارجی در تقویت نقاط قوت موثر و مفید می باشد  

ما در ابرسج بی صبرانه و محکم و استوار برروی این ایده کار می کنیم تا هرچه زودتر به اهداف بلند و مردمی خودمان برسیم و زمینه ها را از سالها پیش با صخا فراهم کرده ایم و توجه و عنایت و همکاری گردشگران و کوهنوردان فراوانی را هم در طول این سالها جذب و جلب نموده ایم 

و راهها را برای پیشرفت ور شد و شکوفائی هرچه بیشتر هموار و صاف کرده ایم  که امسال بوضوح نمایش خوبی را ارائه نموده ایم و اثراتش کاملا مردم را خوشحال نموده است و واضح و آشکار می باشد  

ناراحتی کارآفرینان جوانی همچون تائب که به همراه خانواده ای فداکار و دوستانی با وفا سالهاست برای گلستان شدن روستای خود زحمت می کشند و جوروجفاهای فراوانی را تحمل می کنند از عدم حمایت و عنایت و همکاری درخورو شان است از سوء تفاهم ها و سوء ظن هائیست که این ارزش و ثواب را به تاخیر می اندازد در حالیکه اگر قدرشناسی و سپاسگزاری بیشتر باشد  به هدف سریعتر و زودتر خواهیم رسید  و اشتغالزائی با سرعت بیشتری و با دقت و توان بهتری انجام می شود و شرایط و امکانات بهتر و زودتر فراهم می گردند  روشن کردن چراغ در یک روستا سخت و طاقت فرساست چون تقویت و پرنور کردنش سالها همت و فعالیت و فداکاری و بی خوابی می خواهد تا نتایج مطلوبش را همه ببینند 

اشتیاق مرا همه در طول زندگیم دیده اند و در همه کارها از همه پیش بوده ام مخصوصا در سحرخیزی و کوهنوردی که سابقه بسیار طولانی دارم و اصرار و پافشاریم از همه بیشتر است همه اینها را در نوشته هایم و در عمل می توانید از من شاهد باشید توصیه من به نوجوانان و جوانان همین سحرخیزی و کوهنوردی است و همین اصرار و پافشاری در فعالیت و فداکاریست حتما موفق خواهید شد و البته سربلند و سرافراز نزد مردمی که از شما خوشحال هستند  و این سحرخیزی و کوهنوردیست که مرا و هر انسانی را عاشق دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار در سراسر دنیا کرده و می کند   

Image result for ‫ناراحتی کارآفرینان‬‎

Image result for ‫ناراحتی کارآفرینان‬‎

Related image

Image result for ‫ناراحتی کارآفرینان‬‎

Image result for ‫ناراحتی کارآفرینان‬‎

Image result for ‫ناراحتی کارآفرینان‬‎

Related image

Image result for ‫ناراحتی کارآفرینان‬‎

Related image

Related image

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫ناراحتی کارآفرینان‬‎

Related image

Image result for ‫ناراحتی کارآفرینان‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی