صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

موفقیت کار آفرینان جوان به چه قیمتیست

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۱۶ ب.ظ

موفقیت و سربلندی کار آفرینان جوان مخصوصا کار آفرینان روستائی قیمت و هزینه هایش بالاست چون در روستاها مشکلات فراوان تر هستند 

همه چیز و همه کس تاثیرات مثبت و منفی خودشان را بریک انسان کار آفرین می گذارند 

گذشتن از بلاها و مصیبت های فراوان کار بسیار سختی است که فقط خداوند قدرتش را به یک انسان عاشق می دهد کار آفرینان جوان از همه کس عاشق تر هستند و اصلا درس عشق و دلدادگی را باید از آنها آموخت مهمترین درس هم همان صبر و شکر جمیلشان برمصائب گوناگون است 

مشکلات و مصائبی برای کار آفرینان وجود دارد که هیچ کس نمی بیند و نمی تواند تحمل کند اما این عزیزان تحمل می کنند تا به روزهای روشن برسند و در روزهای روشن آن همه مشکلات و سختی ها برملا و آشکار می گردد 

حتی کسانی هم که اهل سم پاشی و جوسازی و درست کردن مشکلات برسرراه عاشقان بودند خودشان کم کم اعتراف می کنند و سوء تفاهم ها و سوء ظن های گوناگون خودبخود از بین می رود و همه اینها مدیون همان صبر و شکر جمیل عاشقان است 

این استقامتهای زیبا مهم و الزامی و واجب است وگرنه نمی شود به روزهای روشن رسید داستانهائی از زبان دشمنان عاشقان از زبان خودشان برملا

می شود که واقعا حیرت انگیز است من اوایل راه فعالیت و فداکاری خودم به هیچ وجه فکر نمی کردم که در اوج صداقت و ایمان و فداکاری کسی دشمنی داشته باشد اما در بین راه داستان ابولهب ها و ابوجهل ها و فرعونیان و نمرودیان قشنگ برایم تفسیر می شد و به چشم می دیدم 

اوایل که نوجوان و جوان بودم به هیچ وجه نمی خواستم قبول کنم که انسانهای مظلوم و ساده و بی ریا دشمنانی داشته باشند اما وقتی که خودم مواجه شدم فهمیدم که سخت در اشتباه بودم و واقعا خام بودم برای همین مثل یوسف هیچ فکری برحیله و مکر ناجوانمردان نکرده بودم و فقط راه خودم را می رفتم 

تا روزی که خداوند دستهای غیبش را بیرون بیاورد و سربلند و سرافرازم کند تا مردم روستایم را شاد و خوشحال کنم هدف من جذب و جلب توانگران است برای گلستان کردن روستایم انسانهائی با دلهای دریا و قلبهای شیر کسانی که برایم مثل یوسف بوی عزیز مصر را بدهند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی