صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

کار آفرینی اجتماعی برای اولین بار در ابرسج

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۲۴ ب.ظ

در روستاها کار آفرینان بسیاری داریم اما کار آفرینی اجتماعی کمتر شنیده و دیده شده است این نوع کار آفرینی متفاوت است و همه را در برمی گیرد و این روزها می توان در گردشگری خلاصه و تعریفش کرد 

وقتی که از جذب و جلب عاشقان طبیعت شروع شود اشتغالزائی را بصورت فراگیر در برمی گیرد و همه بهره مند می شوند زن و مرد و پیر و جوان بهره مند می گردند و این نوع کار آفرینی ارزش و بهاء دارد 

حتی کار آفرینان نیز بهره مند می شوند تائب بعد از سالها فعالیت و فداکاری در عرصه کار آفرینی به این مهم پی برده است و علاج همه دردها را در این دیده است حتی کار آفرینان روستا هم به این مهم نیاز مبرم دارند 

تائب سرپرست صخا امسال با افتتاح خانه کوهنوردان و دهکده گردشگری و تفریحی صخا همه را حتی کار افرینان را متوجه کرده است بسیاری از دامداران و کشاورزان که خودشان کار آفرین محسوب می شوند باز نیازهای خودشان را به تائب در قالب فروش محصولاتشان عنوان و مطرح نموده اند 

امسال از برکت حضور گردشگران محصولات دامی و کشاورزی را توانستیم هرجند کم به فروش برسانیم و برای سالهای آینده کار آفرینان را تحریک کنیم تا بتوانند با ارائه محصولات خودشان در کیفیت مناسب و قیمت خوب و مناسب ارائه کننده باشند و خیالشان از بابت فروش راحت و آسوده باشد 

صنایع دستی صخا هم توانست با جذب و جلب مشتریانی خیال همه عزیزانی که در صنایع دستی فعالیت دارند را راحت کند و با مشتریان بسیار خوبی که از بین عاشقان توانای طبیعت از سراسر ایران و جهان جسته و گریخته در این روزها و هفته ها به ابرسج می آیند معرفی شوند 

که برای ماهها و سالهای آینده امیدوار کننده است نیازهائی عرضه می شود که می توان گفت برای اولین بار بوده است و همین امر کار آفرینان ما را در ابرسج تشویق به تولید بیشتر و اشتغال با شغلهای جدید کرده است در مجموع فرهنگ اشتغال کم کم رشد و پیشرفت و شکوفائی خودش را نمایان کرده است و صحبت ها در این زمینه در خانواده ها بسیار زیاد شده است 

صحبت از عاشق کردن نوجوانان و جوانان به سحرخیزی و کوهنوردی زیاد شده است و همین تعداد کمی از نوجوانان که در هفته های اخیر با ما همراه بوده اند و پذیرا و راهنمای عاشقان طبیعت شده اند خانواده هایشان را خوشحال کرده است 

و همه از خوبی و آینده داری این کار بزرگ می گویند و صحبت ها گل کرده است و تقریبا همه قدر این موقعیت را فهمیده اند و حتی بسیاری از این عزیزان می گویند کاش چندین سال زودتر به این فکر افتاده بودیم هرچند که من سالها در این کار فعال و فداکار بوده ام اما حمایت و همکاریها ضعیف و یا اصلا نبود توجهات و عنایات کم بود اما امسال از برکت حضور گرم کوهنوردان استان گلستان و جناب سید مجتبی سید هاشمی که تجربه چهل ساله اش را در اختیار ما گذاشت و چندین نوبت زحمت کشیدند و با دوستانشان تشریف آوردند باعث تحریک و تشویق همه شده اند

تبلیغات وسیع ایشان و توضیحات کامل و مفیدشان بدون شک باعث توجه هرچه بیشتر مردم به اهمیت جذب و جلب عاشقان طبیعت شد به طوری که این دو سه هفته اخیر به اوج خودش رسید و همین جمعه گذشته از مرز دویست نفر بازدید کنده از مناظر زیبای ابرسج گذشتند 

و همه را خوشحال و امیدوار کرده اند انسانهای تازه فرصت های مناسب را در اختیار ما می گذارند و درهای  جدیدی را بروی ما طبیعتا باز خواهند کرد جناب هاشمی از کوهنوردان خوب استان سمنان و شاهرود هم تشریف آوردند و افسوس ناشناخته بودن مرا در عرصه کوهنوردی زیاد خوردند و قول و وعده های خوبی به ما در خانه کوهنوردان ابرسج دادند 

کار آفرینی اجتماعی بدون شک همه را در برمی گیرد و من خواهش می کنم حمایت و همکاریها برای تقویت و پرنور شدن صخا بیشتر شود وقتی که صخا تقویت و پرنور شود طبیعتا اشتغالزائی پررنگ خواهد شد وقتی که تائب تقویت و پرنور شود طبیعتا فرهنگ و ورزش تقویت و پرنور می شود 

چون سالها نشان داده ام که هیچ کس مثل تائب و با صخا حامی و پشتیبان فرهنگ و ورزش نبوده است و در عمل نیز همه شاهد این مهم هستند و برای این منظور سالهاست که من خودم و خانواده و دار و ندارم را وقف و هزینه در این راه کرده ام تا روستایم گلستان شود 

من تمام پولی را که داشتم برای تقویت و پرنور شدن و روشن ماندن صخا هزینه و وقف کرده ام و با ارائه خدمات قرض الحسنه و خیریه و پرداخت وامها راحت و آسان و بدور از کاغذ بازی خودم را سالهاست نشان داده ام اما در این دو سه سال اخیر با توجه به مشکلات گرانیهای موجود و خشکسالیها و سرمازدگیها و بحرانهای اقتصادی حمایت و همکاری بیشتری را می خواستم ولی با وجود دریغ های ناعادلانه ای که می شد مجبور بودم خودم را بشکنم و از دوستان و اقوام پولهائی قرض کنم تا این چراغ روشن بماند من پاداش از خودگذشتگی و شکستن خودم را از خداوند خواستم و خدا هم با عاشقان توانای طبیعت امسال مخصوصا در این دو سه ماه اخیر به خوبی عطا نمود و من خداوند را شکر می گویم که صبر و شکر جمیلم جواب خوبی داشت و هفته به هفته بهتر هم می شود 

جلسات خوبی که در خانه کوهنوردان ابرسج با عاشقان توانای طبیعت داریم جوابهای خوبی داده است و قولها و وعده های خوبی برای آینده روستایمان و خبرهای خوشی را گرفته ایم که به ما داده اند در بین عاشقان طبیعت انسانهای بسیار خوب و توانا و ستاره های محبوب هستند که یک نفرشان برای تقویت و پرنور شدن چراغهای روشن کافی هستند و من از آن عزیزان بی نهایت متشکرم که مرا با این کار بزرگ تحسین و تشویق زیادی نمودند و اعلام رضایت نمودند که باز هم باعث تحریک و تشویق همه عزیزان در داخل روستا هستند و همه اینها کار خداست که فرمود اجر نیکوکاران هرگز ضایع نخواهد شد 

Image result for ‫صخا‬‎

e1j0_34.jpg

eut_35.jpg

bgcc_36.jpg

99nd_37.jpg

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫ابرسج‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی