صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا چگونه تقویت و پررنگ شد

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۱۹ ب.ظ

من برای علاج دردهای روستایم یک مجموعه بنام صخا افتتاح کردم تا بتوانم با یک نام همه دردها را دوا باشم درد قرض داران را با قرض الحسنه و خیریه صخا دوا کردم مشکلات فرهنگی روستا را با دهکده گردشگری و اقامتی و تفریحی صخا و خانه کوهنوردان ابرسج (بوستان صخا ) دوا کردم 

به جذب و جلب گردشگران و عاشقان طبیعت با طرح صنایع دستی صخا به میدان امدم و هزاران ایده و طرحهای مختلف که در راه هستند 

صخا یک معجزه برای روستای مامی باشد یک نام پرخیر و برکت که به عشق این نام عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و سحرخیز و کوهنورد و فداکار شدم همه اینها را بخاطر پرنور شدن صخا ارائه کردم تا با جذب و جلب همکاران خوبم از سراسر دنیا صخا را برای همه روستاها تقویت و پرنور گردانم 

هرچند حمایت و عنایت و همکاری ضعیف و یا اصلا نیست اما من به امید خداوند عجله ای ندارم و فعلا بیست سی سالی است که با صبر و شکر جمیل مثل درختان درزمستان دخل می کنم و بهار من هم از راه می رسد و فرصت برای خرج کردن زیاد است 

ما در زمستان فکر می کنیم درختان در خواب هستند اما اینطور نیست آنها مشغول دخل هستند و بهار و تابستان خرج می کنند فداکارانی که به تقلید از یوسف صدیق در چاه و زندان مشغول دخل هستند یک روز با دستهای غیب خدا در قالب عزیز مصر دعا ها و آرزوهایشان مستجاب می شود و آنوقت پرو پیمان به استقبال بهار و تابستان زندگی خودشان می روند 

و با دست پر خداوند را شکر و سپاس می گویند و بهترین گره گشا و نان رسان و مشکل گشا می شوند 

تائب هم سالها با همه سختیها و عقب افتادگیها و شیطنت ها صبر و شکر جمیل می کند و می سازد تا روزش برسد اکنون سالهاست که ریشه خودش را و ریشه صخا را با استقامت فراوان محکم می کند تا دستهای غیب خداوند از آستین دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار بیرون بیایند و حمایت و یاری شود تائب سالهاست داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر در سراسر دنیا می خواند 

اگر آنها دعوت خداپسندانه و خیرخواهانه و انساندوستانه تائب را با صخا اجابت نمی کنند گوشهایشان ضعیف و کر است و دلهایشان هنوز بیدار و هوشیار نشده است مشکل آنهاست من اگر در اوج قدرت و ثروت و عظمت باشم و مرا  یک نفر از یک گوشه روستائی بخواند به یاریش عاشقانه و با کمال میل می شتابم و تقویت و پرنورش می کنم تا به اهدافش برسد حالا اگر آنها ضعیف هستند و یا اصلا نیستند مشکل از آنهاست 

و خداوندی که به فداکاران وعده حمایت و عنایت داده است من بالاتر از توانم زحمت کشیدم فعالیت و فداکاری کردم بعد از یک دنیا عشق و فداکاری و صداقت و ایمان از خداوند می خواهم دعایم مستجاب و آرزوهایم برآورده به خیر شود تا بتوانم روستایم را گلستان کنم و دلها و دیده های مظلومان و معصومان را شاد و خرسند نمایم   خودم را نشان دادم اکنون نوبت خداست نوبت دلهای دریا و قلبهای شیر است نوبت ستاره های  محبوب و معروف و مشهور پروردگار است کار من به نحو احسن تمام شده است و جند سالیست که بی صبرانه در انتظار خداوند هستم و طلب خیر و برکت و تقویت و پرنوری دارم و اگر تا این حد هم روشن هستم و تقویت و پرنور و پررنگ خداوند را شکر می گویم اما هرچه پرنورتر و پررنگ تر بهتر و بیشتر می شود خدمت کرد 

من مدیون بخیلان و هوسبازانی هستم که به تقلید از برادران یوسف در زندگیم نقش بازی کردند و به من در اوج مظلومیت جورو جفا کردند من منتظر پروردگار هستم تا وعده هایش محقق و حتمی بشود 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی