صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

برای نزول برف و باران چکار کنیم

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

امشب یکی از کوهنوردان عزیز جناب نظری که آشنا برای همه کوهنوردان عزیز و گرامیست این انسان شریف و بزرگوار که از اهالی روستای میغان شاهرود است نذری دارد و امشب برای نزول باران قرار است دیگ نذری به پا کند و نماز باران بخوانند و دعا و آرزو کنند 

من هم برای اولین بار تصمیم خودم را مبنی بردیگ نذری گذاشتن در کوههای ابرسج به ایشان اعلام کردم که خیلی خوشحال شد و گفت اتفاقا فکر خوبی است مخصوصا در کوه و برای کوهنوردان و عاشقان طبیعت و با آن عزیزان از خداوند خواستن چیز دیگریست 

امیدوارم بتوانیم جمعه این هفته یک دیگ نذری در روستای ابرسج و در خانه کوهنوردان ابرسج (بوستان صخا ) برنامه ریزی کنیم و دعا و آرزوی همه عاشقان طبیعت مستجاب شود تا کشاورزان و دامداران را از این کار خوشحال نمائیم 

و خداوند به همه رحم کند مخصوصا به گلها و گیاهان و حیوانات که امسال واقعا همه در معرض خطر هستند ما برای اولین بار این اقدام خداپسندانه را انجام خواهیم داد  تا در کوه و بیابان از خداوند خواسته باشیم به همه رحم کند 

از همه شما عزیزان دعوت می کنیم به ابرسج تشریف بیاورید و در این دعا و آرزو و این مراسم عرفانی و روحانی با عاشقان طبیعت همراه بشوید  

من از طرف صخا این مجموعه ارزشمند که سالهاست در راه فرهنگ و ورزش با همه سختیها فعالیت و فداکاری دارد از تک تک شما عزیزان دعوت به عمل می آورم تا بتوانیم این چراغ را تقویت و پرنور کنیم و برای همه روستاهای دنیا یک مجموعه ارزشمند مثل صخا دعا و آرزو می کنم 

تا با جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندانش تقویت و پرنور بشود و همه دردهای روستا را علاج باشد  

از همه خیرین و نیکوکاران مخصوصا ستاره ها دعوت می کنم ما را در راه تقویت و پرنور شدن صخا حمایت و یاری نمایند تا سربلند و سرافراز بشویم و همه را شاد و خوشحال گردانیم همه دولت های محترم در همه کشورها نیاز به روستاهای قوی و محکم دارند و این با حداقل یک خانواده فداکار و یک مجموعه ارزشمند مثل صخا محقق می شود و دولت ها هم از فعالان و فداکاران سرافراز خواهند شد به شرط حمایت و عنایت و همکاری با فداکاران این مهم محقق و حتمی خواهد شد و خداوند هم با دستهای غیبش کمک خواهد کرد درود فراوان خداوند و فرشتگان و افراد صالح در سراسر دنیا برصخا درود برصخا 

هرکس هرنیتی دارد روزجمعه می تواند پای این دیگ نذری که واقعا متفاوت است بکند امیدواریم خداوند قبول بفرماید  

دیگ نذری در کوه و بیابان با عاشقان طبیعت و کوهنوردان و گردشگران عزیز و گرامی که ماهاست در ابرسج رفت و آمد خوبی دارند و هرهفته برتعدادشان افزوده می شود  

Image result for ‫برای نزول برف و باران نذری‬‎

Image result for ‫برای نزول برف و باران نذری‬‎

Image result for ‫برای نزول برف و باران نذری‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫برای نزول برف و باران نذری‬‎

Image result for ‫برای نزول برف و باران نذری‬‎

Related image

Image result for ‫برای نزول برف و باران نذری‬‎

Image result for ‫برای نزول برف و باران نذری‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی