صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

عزیزان هرکجای این جهان که هستید مبادا

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ق.ظ

مبادا از بخیلان و هوسبازان دلگیر و افسرده و ملول بشوید آنها لطف و عنایتهای خداوند هستند صبر و شکر جمیل کنید تا خیر و بهره ببرید مبادا از کوره دربروید که دلهایتان پراز کینه و کدورت می شود آنها همین نقشه رادارند که شما را از خداوند جدا کنند مبادا تحت تاثیر آنها از خدا جدا بشوید 

بهترین راه مبارزه با بخیلان و هوسبازان همین کاریست که یعقوب نبی و ایوب پیامبر و یوسف صدیق کردند 

ما باید از این عزیزان تقلید کنیم در کلبه احزان و در چاه و زندان و در گوشه تنهائی  و غربت و در اوج مظلومیت و معصومیت صبر و شکر جمیل کنیم تا دستهای غیب بیرون بیایند هرگز صبر و تقوی و صداقت و ایمان و فداکاری ما نباید تحت تاثیر آنها قرار بگیرد 

اگر چنین و چنان کنیم یک روز بزودی دستهای کثیفشان رو می شود و همه پی به بخل و کینه ها و مکرهایشان خواهند برد آنروز خشم و غضب پروردگار برآنها واجب می شود  

عزیزان هرکجای این جهان که هستید در گوشه و کنار روستاهای دنیا و مظلومانه و سرسختانه با مشکلات زندگی می جنگید شاهکار کنید فعالیت و فداکاری کنید مثل تائب ما در ابرسج که با یک مجموعه بنام صخا به میدان آمده است تا مظلومانه و معصومانه با جذب و جلب توانگران در قالب قرض الحسنه و خیریه به فریاد دردمندان برسد همه را توانا و دانا کند با تقویت فرهنگ و ورزش مخصوصا سحرخیزی و کوهنوردی همه را در نهایت صحت و سلامتی می خواهد 

سالهاست می کوشد تا این ایده را در همه روستاهای دنیا روشن کند 

اما حمایت و عنایت و همکاری توانمندان ضعیف است و یا اصلا نیست و این مشکل اصلی فداکاران است همان کسانی که به نام و به یاد خداوند محکم و استوار ایستاده اند تا به هروسیله و هربهانه ای خداوند خود را یاری کنند  

با دلهای دریا و قلبهای شیر به میدان یاری پروردگار می آیند  همیشه همینطور بوده است فداکاران غریبانه و مظلومانه شروع کرده اند و سالها با تحمل درد و رنج بسیار سربلند و سرافراز شده اند  و این داستان امروز در یک شکل دیگر و در روستای ابرسج نمایش داده می شود 

یک انسان عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار و سحرخیز و کوهنورد قصد و نیت گره گشائی و مشکل گشائی و نان رسانی دارد و سالهاست بخیلان و هوسبازان اذیت و آزارش کرده اند اما صبر و شکر جمیلش را به همه نشان داده است جوانمردانه روشن مانده است تا خداوند تقویت و پرنورش کند و نقاط قوتش بوسیله خداوند تقویت گردد تا سرافراز شود و همه را خشنود گرداند  

من شما را بعد از سالها زحمت در راه کوهنوردی به ابرسج دعوت می کنم زمینه هایش را فراهم کرده ام تا روزهای تعطیل مهمانان ما از ابرسج دیدن کنند از آبشار زیبایش و مناظر زیبای طبیعیش و درخت کهنسال اورس خودش که قدمت سه هزارساله حتی بیشتر دارد  دیدن نمایند و با جذب و جلب شما عزیزان توانا و دانا روستایم را گلستان کنم دردمندان را خوشحال نمایم امیدوار به زندگی خوب و خوش کنم   

Image result for ‫دیگ نذری صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی