صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

موافقان یک ایده ناب و ارزشمند در روستاها

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ب.ظ

هرروستا یک انسان فداکار با یک مجموعه انساندوستانه و خیرخواهانه مثل تائب با صخا که علاج همه دردهای یک روستاست سالهاست این ایده خوب و قشنگ را به نمایش در آورده ام و باعث روشن شدن چراغ فرهنگ و ورزش در روستایمان شده است 

سحرخیزی و کوهنوردی علاج همه دردهای یک روستاست که من تائب با صخا مشغول مطالعه و بررسی برروی این ایده هستم همه توان و نیرو و انرژی خودم را در این راه بکار گرفته ام تا همه را عاشق طبیعت گردی نمایم هرچند حمایت و عنایت و همکاری ضعیف و یا اصلا نیست اما من ادامه داده ام 

و با رضا سلیمانی راد دوست بسیار خوب و عاشقم امسال به نتیجه رسیده ایم و هفته به هفته این فرهنگ در ابرسج تقویت و پرنور می گردد و دو سه هفته قبل بالاتر از چهارصد گردشگر را پذیرائی و راهنمائی کرده ایم انسانهای تازه طبیعتا موقعیت های مناسب را در اختیار ما قرار می دهند و در های جدید را بروی ما باز می کنند امروز در خانه کوهنوردان ابرسج دیگ نذری برای برف و باران داشتیم و به همین بهانه بیشتر و بهتر با عزیزان گردشگر به صحبت و گفتگو پرداختیم و اهداف خود را با آن عزیزان در میان گذاشتیم و همه آن عزیزان که از روستاهای دیگری امده بودند عاشق این ایده شدند  

و اعتراف کردند که ای کاش در همه روستاها یک چنین موقعیتی فراهم شود اگر من در ابرسج به نتیجه برسم و بتوانم با جذب و جلب عزیزان گردشگر و حمایت و همکاری آن عزیزان این فرهنگ را تقویت و پرنور کنم می توانم با جرات بگویم که خیلی زود این ایده در روستاها جا می افتد 

به شرط اینکه اینجا این ایده جواب بدهد امتحان و آزمایش خوبی داشته باشد و تک تک گردشگران که به روستاهای خودشان برمی گردند و تعریف می کنند فداکارانی را تحریک و تشویق خواهند کرد تا آستین بالا بزنند و چنین طرحی را در روستای خودشان پیاده کنند 

تقریبا همه با این ایده موافق هستند و همه گلایه از ضدهمکاریها و عدم حمایت و عنایت و همکاری دارند پس باید بیشتر مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد و دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های روستا را متوجه این مهم بگردانیم 

من سالهاست تک و تنها و فقط با یکی دو نفر این ایده را روشن نگه داشته ام حمایت و عنایت و همکاری درست است یا ضعیف و یا اصلا نیست و این وظیفه باسوادان و بافرهنگهای روستاست که به فریاد خانواده ها برسند و با تقویت فرهنگ و ورزش خانواده ها را از بلا ها و مصیبت هائی که فرزندانشان بخاطر عدم تقویت و پرنور شدن فرهنگ و ورزش برسرشان می آورند نجات و رهائی ببخشند  

عدم توجه به فرهنگ و ورزش مخصوصا سحرخیزی و کوهنوردی نوجوانان و جوانان ما را سست و بی اراده بار می آورد و این همان بلای بزرگ است که تقریبا همه خانواده ها به آن دچار شده اند و رنج می برند اما از آنطرف هم حاظر به حمایت و همکاری بعنوان مثال با تائب در صخا نیستند

ما باید جسم و روح قوی داشته باشیم تا در برابر مشکلات و نقاط ضعف به خوبی بایستیم و این با سحرخیزی و کوهنوردی امکانپذیر می باشد 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

من خودم با رضا سلیمانی راد سالهاست چراغ خانه کوهنوردان را روشن نگه داشته ایم تا اینچنین تقویت و پرنور شده است فقط حمایت و همکاری و عنایت می خواهد تا خیرات و برکاتش بسیار بسیار شود و با این ضدهمکاریها و عدم حمایت و همکاریها حالا حالاها باید منتظر باشیم و صبر کنیم و وقتها همین طوری بیهوده به هدر بروند به خدا قسم فقط با اندکی توجه و عنایت به سحرخیزی و کوهنوردی همه مشکلات خانواده ها با کمک هم حل خواهند شد مخصوصا مشکل اشتغالزائی من با کوهنوردان می توانم شغلهای جدیدی را برای ابرسج به ارمغان بیاورم 

فقط یک چای و صبحانه دادن به کوهنوردان تعداد زیادی شغل ایجاد می کند نیازهای عاشقان طبیعت فراوان است و پولهای خوبی را به ابرسج خواهد آوردکه خودش باعث پیشرفت و رشد و شکوفائیست پس در تقویت نقاط قوت محکم و استوار باشیم و نقاط ضعف را با فعالیت و فداکاری هرچه بیشتر از بین ببریم 

اجر همگی با یزدان پاک   

Image result for ‫دلهای دریا و قلبهای شیر‬‎

Related image

Image result for ‫موافقان یک ایده ناب‬‎

Related image

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی