صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

نیازهای یک مدیر و سرپرست خوب

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۶ ب.ظ

من تشکر می کنم از همه کسانی که داستان صخا را به گوش یکدیگر می رسانند و مرا در راه گلستان کردن روستایم در راه خشنود کردن دل و دیده های سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم حمایت و یاری می کنند من تقدیر و تشکر می کنم از همه کسانی که این روزها در خانه کوهنوردان ابرسج قدرشناس زحمتهای من و رضا سلیمانی راد هستند و تشویق و ترغیب و تقویتشان بدون شک این چراغ را تقویت و پرنور و پررنگ تر خواهد کرد 

من تشکر می کنم از همه کسانی که دعاگوی ما در صخا می باشند بدون شک این دعا ها و آرزوهای خوب را خداوند در نظر می گیرد و خیر و برکت را زیاد می کند  هرکجا که هستید من از شما تشکر می کنم که حتی از راه دور ما را در نظر می گیرید و برایمان آرزوی خیر و برکت دارید اجرتان با یزدان پاک

یک سرپرست خوب نیاز مبرم به کارمندان خوب و مطیع دارد یک سرپرست عاشق باید نهایت سعی و تلاش خودش را در جذب و جلب کارمندان خوب داشته باشد هرچند سخت است و باید کارمندان عاشق یک مدیر خوب باشند تا مردم را عاشق سرپرست فعال و فداکار خودشان و مجموعه خود بکنند 

امروزه کارمند خوب داشتن یک نعمت بسیار بزرگ برای یک مجموعه و یک سرپرست است 

ما هم در صخا برای روستای خودمان سعی و تلاش می کنیم تا با تقویت و فرهنگ و ورزش به همه آرزوهای خودمان برسیم داشتن نفرات عاشق و فداکار تا بتوانیم اهداف خداپسندانه خودمان را پس از سالها صبر و شکر جمیل پیاده کنیم 

سالها تلاش کردیم تا به این مرحله رسیده ایم و اینروزها با سحرخیزی و کوهنوردی همه را یکدل و یکزبان می کنیم اتحاد دوستان و اقوام در یک روستا بزرگترین کاریست که فقط تائب در صخا توانسته است انجامش بدهد 

این اتحاد مبارک است و منشاء خیرات و برکات زیادیست که به همراه خودش خواهد داشت 

مورچگان را چو بود اتفاق   شیر ژیان را بدرانند پوست 

مشکلات در روستاها فراوان هستند اما با اتحاد می شود به جنگ مشکلات رفت و با کمک هم نقاط قوت را خیلی زودتر و راحت تر تقویت کرد  

بحث توضیحات قانع کننده آنقدر جالب و خوب است که می توان مقالات فراوانی نوشت 

ضدهمکاری و عدم حمایت و عنایت و همکاری با یک سرپرست و مدیر خوب و عاشق و موفق خیلی جالب است که باید بیشتر مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد تا به نتایج دلخواه و مطلوب برسیم 

یک مدیر خوب مثل تائب در صخا را با این توضیحات قانع کننده اش در یابیم و در تشویق و ترغیب و تقویتش فعالیت و فداکاری کنیم تا تابان و درخشان به مردمان روستا خدمت کند هرگز فداکاران را متهم نکنیم مخصوصا مدیران و سرپرستان فعال و فداکار را که بسیار مهم است 

با وجود یک دنیا بی تفاوتی و بی توجهی نباید توقعات و انتظاراتمان را از یک مدیر و سرپرست خوب بالا ببریم اول از همه ضدهمکاریها را در نظر بگیریم بعد درباره یک انسان خوب و یک کار خوب نظر بدهیم و انتقاد داشته باشیم 

نباید تحت تاثیر بخیلان و هوسبازان یک مدیر و سرپرست موفق را زیر سوال ببریم که این کار ضربه بزرگی برجسم و روح یک مدیر و سرپرست موفق است نیازهای یک مدیر خوب اگر مورد توجه و عنایت دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها قرار بگیرد در یک چشم به هم زدن همه دعاهایشان مستجاب و آرزوهایشان برآورده می شود  

یک مدیر موفق و خوبی مثل تائب فعال و فداکار به غیر از حمایت و عنایت و همکاری چیزی نخواسته است آنهم به نفع و به سود همه می باشد  پس با امثال تائب که به سختی و با همه دردها و رنجها و سختیهای کارشان یک سرپرست و مدیر خوب ماندند مهربان تر و نزدیک تر باشیم 

باید توجه داشته باشیم خوب بودن انسان بودن و روشن کردن یک چراغ آنهم خیرخواهانه و انساندوستانه یک نعمت بزرگ است پس نقاط قوت را بزرگ کنیم نقط ضعف خیلی راحت از بین می روند چشمان ما دلهای ما بهتر است نقاط قوت یک انسان خوب را با یک کار خوب ببینند  

من تشکر می کنم از همه کسانی که داستان صخا را به گوش یکدیگر می رسانند و مرا در راه گلستان کردن روستایم در راه خشنود کردن دل و دیده های سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم حمایت و یاری می کنند من تقدیر و تشکر می کنم از همه کسانی که این روزها در خانه کوهنوردان ابرسج قدرشناس زحمتهای من و رضا سلیمانی راد هستند و تشویق و ترغیب و تقویتشان بدون شک این چراغ را تقویت و پرنور و پررنگ تر خواهد کرد 

من می خواهم با تقویت و پرنور شدن فرهنگ و ورزش بیکاری و بی عاری از بین برود به جای غیبت و تهمت و سرزنش و مسخره کردن این و آن صحبت از سحرخیزی و کوهنوردی و دعا و آرزوهای خوب از خداوند باشد صحبت از صلح و دوستی از خیر و برکت و عزت و قدرت و ثروت و رفاه و آسایشی که با جذب و جلب عاشقان توانای طبیعت میسر می شود  من می خواهم مردم را عاشق جاذبه های خوب و دیدنی روستایم کنم و به جای نشستن در خانه ها و سرگذرها و مزاحمت های فراوان در کوه و صحرا بنشینند و به عظمت خداوند فکر کنند تا بیدار و هوشیار و جسم و روحشان قوی بشود تا نقاط قوت را تقویت  کنیم و نقاط ضعف را بدین ترتیب و با کمک یکدیگر از بین ببریم رفتن به کوه و سحرخیزی و کوهنوردی خودش یک کار بسیار ارزشمند و بزرگ است و من برای همه کسانی که از بیکاری رنج می برند یک چنین شغل خوبی پیدا کرده ام که زمینه ساز شغلهای جدیدی خواهد بود 

نیازهای عاشقان طبیعت را برآورده کردن شغلهای جدید در روستایمان بوجود می آورد به شرط اینکه با تائب در صخا یارو یاور و همراه باشیم 

من قدر تک تک گردشگرانی را که به ابرسج می آیند می دانم و خاک پایشان را سرمه چشمانم می کنم تا روستایم گلستان بشود من در این راه از خداوند کمک خواستم تا بتوانم بهترین پذیرا و راهنمای گردشگران با نام مبارک صخا باشم تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

روزهای تعطیل در پذیرائی و راهنمائی از عاشقان طبیعت با ما همراه بشوید و اموات خودتان را به نحو احسن به فیض برسانید  درود خداوند برتک تک همراهان عاشق 

.تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن...به دمی یا درمی یا قلمی یا قدمی.

Image result for ‫دلهای دریا و قلبهای شیر‬‎

z8gf_11.jpg

omhd_14.jpg

d6hj_15.jpg

Image result for ‫محبوب ترین سخنان‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی