صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

همه چیز درباره دیگ نذری صخا

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ب.ظ

روزهای تعطیل مخصوصا شبهای جمعه تا عصر جمعه روستاها شاهد مهمانان خود هستند مخصوصا روزهای جمعه برنامه گردشگری که این روزها بیشتر مد شده است و مردم توجه بیشتری به گشت و گذار در طبیعت دارند 

ما ماهاست با رضا سلیمانی راد در این فکر هستیم که چگونه از گردشگران پذیرائی و راهنمائی کنیم از اول سال نزدیک آبشار خانه کوهنوردان ابرسج (بوستان صخا )برنامه چای و آویشن داشتیم و کم و بیش پذیرائی و راهنمائی صورت می گرفت 

تا اینکه برآن شدیم تا از مهمانان خود که از راه دور و نزدیک به ابرسج می آیند برنامه های بهتری داشته باشیم از هفته قبل دیگ نذری صخا را افتتاح کردیم و خوشبختانه استقبال خوبی بعمل امد تصمیم گرفتیم تا وسیع شدن امکانات در خانه کوهنوردان توسط عاشقان توانای طبیعت این دیگ نذری را در مسجد ایوب گل ابرسج جنب دفتر صخا منزل ابوالفضل ابراهیمی یک کوچه بالاتر از دانشگاه ابرسج از شب جمعه مهیا کنیم و برنامه چای و صبحانه داشته باشیم تا عزیزان که برای طبیعت گردی به این روستا تشریف می آورند در خدمتشان باشیم و ان شاء الله هفته به هفته قوی تر و بهتر و بیشتر عمل می کنیم 

تا این فرهنگ و سنت زیبا در همه روستاها در قالب یک مجموعه مثل صخا جا بیفتد این سنت زیبا از برکت مجموعه صخا انجام شد  و من از همه عزیزان دعوت می کنم تا در این امر خیر و خداپسندانه حمایت و عنایت و همکاری خودشان را داشته باشند تا تقویت و پرنور بشویم 

توجه به گردشگران همان عنایت و توجه به اشتغالزائی است چون در بین عاشقان طبیعت انسانهای بسیار نیکوکار هستند که می توانند موقعیت های مناسب را در اختیار ما بگذارند و درهای جدید را بروی ما در ابرسج باز کنندبی صبرانه منتظر حمایت و همکاری تک تک شما عزیزان هستم 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست بهترین کار روشن کردن چراغ فرهنگ و ورزش در یک روستاست و فعالیت و فداکاری در راه تقویت و پرنور کردن این چراغ باارزش و پراز ثواب است چون هزاران فایده و سود و منفعت برای روستا دارد که کم کم خودش را نشان خواهد داد  

این دیگ نذری صخا کار بسیار بزرگیست که با حمایت و همکاری هرچه بیشتر و عنایت توانمندان روستا عظمت و بزرگی خودش را نشان خواهد داد چون مورد قبول کوهنوردان است و طبیعتا هرچه مهمان نوازی بیشتر باشد جذب و جلب هم بیشتر خواهد بود  

هفته پیش عزیزانی با دوچرخه از شاهرود بیست و چهار کیلومتر راه را آمده بودند و بسیار خسته و کوفته اینها ارزش دارند که یک شب تا صبح بیدار باشیم و چای و صبحانه برایشان مهیا کنیم اینها حیف هستند و باید مورد توجه و عنایت قرار بگیرند و صخا حامی فرهنگ و ورزش ابرسج است شاد کردن دل چنین عزیزانی به اندازه طواف بدور خانه خدا ارزش و ثواب دارد و حالا که نمی توانیم بدور کعبه بگردیم به دور صخا می گردیم 

با خشت عشق کعبه ای بنا کردیم بنام صخا تا بدور عاشقان طبیعت بگردیم و خداوند را خشنود نمائیم  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی