صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

وفاداری تائب به مردم خوب روستایش ابرسج

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ب.ظ

تائب در اوج صداقت و ایمان و فداکاری قرار گرفت و در راه فرهنگ و ورزش قدمهای محکمی برداشت و به این مقام ارزشمند رسید مردم هم قدر و ارزشش را دانستند وقتی که با لوازم خانگی صخا قصد و نیت خدمت به مردم را داشت و در خدمت خانواده ها در آمد استقبال خوبی صورت گرفت و به همراه همسرش بهترین خدمات را ارائه نمود 

وقتی که در قالب قرض الحسنه و خیریه به مردم خدمت کرد مردم با حمایت و عنایت و همکاری نگاه ویژه به ایشان داشتند 

وقتی هم در شورای روستا در اوج جوانی شرکت کرد مردم چنان توجه و عنایتی نشان دادند که بی نظیر و محشر بود اما همه جا بیست تا سی درصد بخیل و هوسباز داریم که بی نهایت تلاش می کنند تا سدراه فداکاران بشوند 

درداستان یعقوب و یوسف این پیامبران بزرگ بوضوح مشاهده کردیم و به دقت می بینیم که چه شد و بخیلان و هوسبازان چها کردند 

همه این سختیها و مشکلات باعث نشد که ذره ای از محبت تائب به مردم و برعکس مردم به تائب چیزی کم شود و در راه تقویت نقاط قوت هم قدمهای محکمی برداشتم مخصوصا افتتاح خانه کوهنوردان ابرسج تا نور را زیاد کنم و تاریکی ها را محو گردانم 

داستان تائب با صخا را به گوش توانمندان رساندم تا با کمک و حمایت و همکاری آن عزیزان تقویت و پرنور بشوم مردم ابرسج با وجود همه مشکلات مرا سالها روشن نگه داشتند ما خودمان را نشان داده ایم و این وظیفه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره هاست که تقویت و پرنورمان گردانند 

تا از اینهمه لطف و عنایت خداوند بهره ببریم از اینهمه صداقت و ایمان و فداکاری استفاده و بهره ببریم 

ما خودمان را خوب و قشنگ نشان داده ایم و بیشتر از این هم توان و نیرو و انرژی نداشته و نداریم اکنون نوبت دستهای غیب خداست که از آستین بیرون بیاید تا تائب مزد وفاداریش به مردم را بگیرد پاداش جانبازی و فداکاریش را در راه گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی بگیرد 

و همچنین مردم مزد توجه و عنایت و حمایت و همکاریشان از تائب عاشق وعارف و  شاعر و نویسنده و فداکار و سحرخیز و کوهنورد را بگیرند من و مردم وفادار ماندیم و سالها نمایش خوبی داشتیم اما تحت تاثیر بخیلان و هوسبازان قرار گرفتیم هرچند نباید بندگان توانای خداوند که اعتراف به یک دنیا صداقت و ایمان و فداکاری و وفاداری داشتند اجازه می دادند اما متاسفانه دادند اما در یک چشم به هم زدن همه جبران خواهد شد 

من سالها تحت تاثیر بخیلان و هوسبازان قرار گرفتم و در اوج بی گناهی و مظلومیت و معصومیت اذیت و آزار شدم بی مهری و جوروجفا دیدم و همه اینها را خداوند شاهد بود اما یک سرسوزن عشق من به خداوند کم نگردید و روزبروز هم بیشتر شد تا جائیکه برسحرخیزی و کوهنوردی خودم افزودم تا با خداوند بیشتر درد دل کنم و بیشتر مقالات و اشعار ارائه دادم تا به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسد و سربلند شوم تا همه را خوشحال کنم 

من عاشق مردم خوب ابرسج هستم و خواهم بود همین مردم مرا عاشق و عارف و شاعر و نویسنده کردند همین مردم مرا سحرخیز و کوهنورد کردند و حسابشان از بخیلان و هوسبازان کاملا جداست و واگذار این بیست تا سی درصد را هم برخداوند کردم تا خودش جبران نماید  

و من از خجالت مردم به خوبی و بادستهای پر در آیم من از خداوند در این دنیای بزرگ برای تقویت و پرنور شدن صخا تنها یک دانشمند و یا یک ثروتمند می خواهم که بالهای پرواز مرا قوی گرداند تا به عشق مردم خوبم پرواز کنم و اوج بگیرم 

ابرسج را گلستان خواهم کرد تا یک الگو بشویم برای همه روستاهای دنیا هرروستا یک تائب با یک مجموعه انساندوستانه همچون صخا 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید   


Image result for ‫اینهمه وفاداری برای چه‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی