صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

در مجموع حمایت و همکاری با یک فداکار در یک روستا ارزش و فوائد بسیار زیادی دارد که همه از من بهتر می دانند و من برروی یک مورد اشاره می کنم امیدوارم توجه و عنایت بیشتر بشود 

یک فداکار مثل تائب با صخا که سالهاست در روستا نیکوکاری می کند و به درد و احوال قرض داران و گرفتاران آشنائی بیشتری دارد و تجربه شش سال رئیس شورا بودنش این مهم را برایش راحت تر و اسان تر کرده است 

تا بتواند در صورت حمایت و همکاری توانمندان تقویت و پرنور بشود و در راه گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی در سطح جهانی مطرح بشود 

بارها گفته ام اگر تنها یک دانشمند و یایک ثروتمند دستهای نوازشش را برسروروی تائب نشان بدهد و به نمایش جهانی بگذارد در یک چشم به هم زدن دستهای نوازشگر تائب با صخا برسروروی هزاران دردمند و گرفتار و مظلوم و معصوم به نمایش جهانی در خواهد امد 

تائب فداکاری کرد اما حمایت و همکاری ضعیف و یا اصلا نبود چرا چون تبلیغ و تشویق و تحریکات این جا کم است ضعیف است و یا اصلا نیست حمایت و عنایت و همکاری ضعیف است و یا اصلا نیست 

و اینها در شان یک انسان نیکوکار و عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری نیست یک چنین انسانی باید چنان مورد توجه و عنایت قرار بگیرد که از همه توانمندتر بشود سربلند و سرافراز شود تا همه را خوشحال کند 

ضعیف بودن چنین انسانی در یک روستا به نفع هیچ کس نیست و از همه مهمتر خداوند ناراحت و خشمگین خواهد بود  کسی که خدا را یاری می کند باید همه وظیفه خودشان بدانند که یاریش کنند تقویت و پرنورش بکنند فرقی ندارد همه می توانند قلمی و قدمی و زبانی و عملی یاریش کنند تا پررنگ شود 

ضعیف بودن چنین کسی سوء تفاهم ها و سوء ظن ها را برایش زیاد می گرداند و این واقعا شرم آور است چون یک انسان عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری انتظار و توقع سرزنش و گلایه و بسیاری از این قبیل را نداشته و ندارد و این کار توانمندان روستا را مشکل می کند که باید جوابگو و پاسخگوی خداوند باشند که چرا حمایت و همکاری نکردند و همچنین با سوادان و بافرهنگهائی که می توانستند مردم را در اینجا از راه دور و نزدیک با تشویقات و ترغیبات و تقویتهایشان تحریک به حمایت و عنایت و همکاری کنند اما نکردند آنها هم باید یک روز پاسخگوی خداوند باشند  که چرا نکردند 

اثرات مثبت یک انسان عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار و سحرخیز و کوهنورد را با حمایت و همکاری می توان به دیگران نشان داد چون بدون حمایت کاری از یک فداکار هرچند در اوج هم که باشد ساخته نیست پیامبر هم که باشد حمایت و همکاری لازم و اجب است بدون حمایت و همکاری اصلا کاری از دست هیچ کس برنمی آید  نقاط قوت یک فداکاری مثل تائب با صخا در روستایش ابرسج با همکاری تقویت خواهد شد و نقاط ضعفش هم که همیشه از سی درصد معوقات بوده است تنها با حمایت و تقویت یک دانشمند و یا یک ثروتمند به خوبی و راحتی و روشنی از بین خواهد رفت 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

تاثیر این مقالات آنقدر زیاد بوده است که تعدادی از عزیزان از همین طریق با من دوست و رفیق شده اند و سرراه تهران و مشهد از سراسر ایران به ابرسج و به دیدن من آمده اند  و ابرسج و مناظر زیبایش را در یک روز خوب از نزدیک مشاهده کرده اند و لذت هم برده اندو یا تلفن کرده اند و رضایت خودشان و اشتیاق خودشان را برای دیدنم اعلام کرده اند و من هم صمیمانه دعوتشان نموده ام به امید دیدار   

Image result for ‫کفش کودکی را دریا برد‬‎

کفش کودکی را دریا برد، کودک روی ساحل نوشت: دریای دزد ... 
آن طرف تر مردی که صید خوبی داشت روی ماسه ها نوشت: دریای سخاوتمند...جوانی غرق شد مادرش نوشت: دریای قاتل ...
پیرمردی مرواریدی صید کرد، نوشت: دریای بخشنده 
موجی نوشته ها را شست.
دریا آرام گفت: 
به قضاوت دیگران اعتنا نکن، اگر میخواهی دریا باشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی