صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

موفقیت و سربلندی بستگی به فعالیت و فداکاری دارد

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

جان کوم

جان کوم (Jan Koum)، مؤسس واتس اپ، در روستایی کوچک نزدیک شهر کی اف اوکراین به دنیا آمد. کودکی که در فقر بزرگ شد، به همراه خانواده اش در حال مهاجرت بود. جان شروع به یادگیری کامپیوتر در زمان های خالی خود کرد. او تا سن ۱۸ سالگی توانست مهارت خاصی در کامپیوتر پیدا کند و در سال ۱۹۹۷، به استخدام یاهو در آمد.

جان کوم به مدت ۱۰ سال در یاهو فعالیت کرد و در آن زمان به آینده خوب ساخت اپلیکیشن پی برد. او شروع به کار در این زمینه کرد و در سال ۲۰۰۹ ساخت اپلیکیشن واتس اپ را به پایان رساند. این اپلیکیشن هرسال به شهرت خود افزود تا اینکه فیس بوک آن را به مبلغ سرسام آور ۱۹ میلیارد دلار خریداری کرد.

پس نتیجه بگیریم که هرگز تحت هیچ شرایطی ناامید نباشیم هیچ چیزی نباید ناامیدمان کند فقر و نداری و محیط و اطرافیان خلاصه هیچ چیز فقط همت و تلاش کوشش و امید فراوان به توانائیهائی که خداوند به ما عطا کرده است راز موفقیتمان است 

درود برصخا که در یک روستای کوچک از این جهان بزرگ روشن شده است و درزمینه فرهنگی و ورزشی بی نهایت با تائب سرپرست عاشق خودش فعالیت و فداکاری می کند تا در سطح جهانی و در سطح روستاهای جهان بدرخشد 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم (تائب) 

جورج سوروس

زمانی که جورج سوروس (George Soros) در سال ۱۹۴۷ در مجارستان زندگی می کرد، برای فرار از آزار و اذیت نازی ها، به انگلیس مهاجرت کرد. با وجود نداشتن پول کافی، جورج به مدرسه اقتصاد انگلیس رفت و سعی در گرفتن مدرک خود داشت. سپس او در دهه ۵۰ میلادی، به آمریکا مهاجرت کرد و به عنوان مدیر سرمایه گذاری در شرکت های مختلف کار کرد. در نهایت او همانند بسیاری از کارآفرینان دیگر، شرکت خود را تأسیس کرد.

یکی از جالب ترین مواردی که در زندگی جورج سوروس رخ داد، کم ارزش شدن پوند انگلیس در دهه ۹۰ میلادی بود که جورج توانست در یک روز یک میلیارد دلار سود کند!

سَم والتون

سَم والتون (Sam Walton)، مؤسس شرکت والمارت، تقریبا در شروع کارش چیزی به عنوان سرمایه نداشت. او در ابتدا وامی ۲۵ هزار دلاری از ناپدری خود گرفت و با کمک آن توانست به سرعت در صنعت خرده فروشی به موفقیت برسد. اولین بار والمارت در سال ۱۹۶۲ شروع به کار خود کرد و ۱۴سال بعد (سال ۱۹۶۷) ارزش این شرکت به بیش از ۱۷۶ میلیون دلار رسید. زمانی، والتون ثروتمندترین فرد در آمریکا بود.

درس هایی برای آموختن

چه نکته هایی در پشت این افراد و زندگی شان وجود دارد که ما می توانیم از آنها یاد بگیریم؟

قرض گرفتن و وام یکی از راه های ترقی است. قرض گرفتن ترسناک است، بالاخص زمانی که شما نسبت به ایده تان مطمئن نیستید، اما تقریبا همه این افراد برای شروع کار خود در ابتدا وام گرفتند. تا زمانی که شما برنامه ای برای پس دادن و جبران قرض گرفته شده داشته باشید، این می تواند راه حل مناسبی برای شروع کار باشد.

نکته دوم برای یادگیری از این افراد، سرمایه گذاری روی خود است. شما قبل از هر چیزی باید ابتدا روی خود و از طریق بهبود مهارت ، تجربه و تحصیلات، سرمایه گذاری کنید. بدون این کار، شما نمی توانید کسب و کار خود را به پیش ببرید.

با نگاه به آینده برنامه ریزی کنید. همه این افراد کار های جدیدی انجام دادند. این افراد کار جدیدی شروع کردند یا روی چیزی سرمایه گذاری کردند که ممکن بود در آینده رخ دهد. راهبرد های متمرکز بر آینده معمولا نتیجه بهتری دارند و باعث موفقیت افراد می شوند؛ همانطور که این افراد به آینده نگاه کردند و دست به انجام کاری زدند. کارآفرینان موفق همیشه شروعی آرام دارند، اما با پشتکار، تلاش و پذیرفتن ریسک در زندگی شان، به ایده های خود رنگ حقیقت می دهند. هیچ وقت اجازه ندهید کمبود پول یا تجربه شما را از آنچه رویای انجام دادنش را دارید، بازدارد.

Related image

za41_17.jpg

Related image

Image result for ‫آغاز کار کارآفرینان بزرگ‬‎

Image result for ‫آغاز کار کارآفرینان بزرگ‬‎

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫آغاز کار کارآفرینان بزرگ‬‎

Image result for ‫راز خوب ماندن‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی