صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

با پندار و گفتار و کردار نیک خودمان را نشان بدهیم

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ

باید در عمل خود را نشان داد حرفهای خوب را که روی دیوارها هم می نویسند عمل نیک از کجا سرچشمه می گیرد وقتی در راه فرهنگ و ورزش فعالیت و فداکاری می کنی پندار و گفتار و کردارت نیک می شود 

و در عمل نشان می دهی که قصد و نیت انجام کاری را داری که از عهده بخیلان و هوسبازان برنمی آید 

تائب سرپرست مجموعه صخا یکی از این آدمهائیست که با عمل خودش با رفتار خودش و با فعالیت و فداکاریش درراه قرض الحسنه و خیریه و کوهنوردی نشان داد که دشمن بخیلان و هوسبازان است کسانی که دشمن سعادت و خوشبختی بشر هستند و مردمان را از بزرگی و عظمت خداوند محروم می گردانند و خودشان هم خیر و بهره ای نمی برند شاید چند صباحی در ظاهر بهره مند بشوند اما در باطن جهنم را به چشم خودشان می بینند چون تیرهای پرتابی بخل و کینه و غرور به سوی خودشان برمی گردد و به جان خودشان می افتد و خداوند سردسته مکاران عالم است نمی شود با خدا مکر کرد 

خداوند دشمن بخیلان و هوسبازان است هرچند که سالها به انها روزی و فرصت می دهد اما همیشه دشمنشان بوده است 

و دوستدار نیکوکاران و عاشقان و فداکاران است هرچند که سالها تحت تاثیر بندگان بخیل و هوسبازش دچار بحران بشوند اما باز هم خداوند عاشقشان است عاشق یوسف بود در چاه و زندان عاشق یعقوب نبی بود در کلبه احزان و عاشق صبر و شکر جمیل آن عزیزان و خداوند به استقامت آنها افتخار کرده است به مظلومی و معصومیت آنها افتخار کرده است به بی گناهی آنها اعتراف کرده است و زحمتی که در طول سالهای رنج و غصه متحمل گردیدند افتخار کرده است و بالیده است و نزد فرشتگانش فخر فروخته است این خاصیت فداکاران است که خدا به آنها ببالد و افتخار کند 

و اما وظیفه عاشقان است که خودشان را به عالم و آدم نشان بدهند به فرشتگان نشان بدهند در برابر زورگویان استقامت کنند تحمل کنند تا به نتیجه برسند کسانی هم که مثل تائب ما در روستای خودش به تقلید از یعقوب نبی و یوسف صدیق می خواهد باشد همین وظیفه برعهده اش است 

وظیفه اش صبر و شکر جمیل در برابر سختیهای ناجوانمردانه و شرم آور تا خداوند در عوض این وظیفه پاداشش عطا کند سربلند و سرافرازش نماید که همه را خوشحال کند وظیفه دارد محکم و استوار بایستد و فعالیت و فداکاری کند تا به وعده های خدا برسد 

وظیفه دارد خون دل بخورد تا دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار متوجه اش بشوند و تقویت و پرنورش بگردانند این وظیفه را باید به نحو احسن انجام دهد حق دارد بگوید و بنویسد و از خودش دفاع کند حق دارد داستان مظلومیت و معصومیت و غربتش را به گوش عالم و آدم برساند اما حق ندارد ناامید بشود چون خداوند اینگونه می خواهد یعقوب نبی و یوسف صدیق می دانستند که نتیجه و عاقبت و پایان نیکوکاریشان و بهترین پاداش نصیب و روزیشان خواهد شد ایمان داشتند اعتقاد داشتند برای همین در هیچ شرایطی سست و ناامید نشدند 

تائب هم به خوبی می داند پاداش صبر و شکر جمیلش خوش و خوب است دستهای غیب همه این کمبودها و دردها و رنجها را تلافی می کنند برای همین در این راه بی نهایت فعالیت و فداکاری دارد تائب به فکر گلستان کردن روستایش است به خشنودی دلهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم فکر می کند برای همین هیچ گونه سختی و فشاری او را از پا در نمی آورد و دلسرد و مایوسش نمی گرداند 

برای همین در برابر سختیها روزی دو سه ساعت در کوه و بیابان با خداوند خلوت می کند و سجده شکر به جا می آورد و به حافظ و قرآن و تورات و انجیل و به نام و یاد پیامبران بزرگ پناه می برد و نیرو و قدرت می گیرد  وقتی از برکت خداوند دریا شدی دیگر هیچ گونه درد و رنجی نمی تواند آلوده ات کند ضعیف و سستت کند این خاصیت دریا شدن است تائب از برکت علم و عرفان دلش دریا و قلبش شیر شده است 

و هزاران بار خداوند را شکر می گویم و امیدوارم دلهای دریا و قلبهای شیر جذب و جلب من با صخا بشوند که بهترین گره گشا و نان رسان و مشکل گشا باشم دعا و آرزویم در همین روز تولدم همین است من با زحمت فراوان و در بدترین شرایط عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار و کوهنورد شدم پس از همه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های بزرگ و محبوب به نام و یاد خداوند دعوت می کنم تا با حمایت و عنایت و همکاری خودشان سربلندم نمایند که همه را خوشحال گردانم من مزد و پاداشم را از خداوند گرفته ام و فقط به کار آفرینی می اندیشم که نوجوانان و جوانان را بهترین یار و یاور باشم بهترین حامی و پشتیبان باشم من با صخا دلها و دیده ها را بیدار و هوشیار می کنم تا خانواده ها به سعادت و خوشبختی برسند و جهان گلستان بشود داستان صخا را به گوش یکدیگر برسانیم تا تقویت و پرنور بشود من از خداوند همین را خواستم و می خواهم و امروز بیشتر و بهتر از روزهای دیگر این دعا را کردم که بارالها امروز روز تولد من است بهترین هدیه را به من عطا کن و با تقویت و پرنور کردن صخا دلهای فراوانی را خوشحال بگردان این خوشحالی دیگران و سربلندی من بهترین هدیه روز تولدم خواهد بود فقط خدا به همین راحتی ها شعارم نشده است خیلی زحمت کشیدم تا این شعار من در زندگیم شد و به این شعار افتخار می کنم با این شعار دلهای دریا و قلبهای شیر جهان را متوجه خودم خواهم کرد  آمین یا رب العالمین 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir
پاسخ:
سلام و تشکر از توجه و عنایتتان درود برشما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی