صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

واکنش به مشکلات به تقلید از یوسف صدیق

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۲ ب.ظ

واکنش ما نسبت به مشکلات باید چگونه باشد داستانهای پیامبران و واکنش های آن عزیزان که مورد تائید و رضایت پروردگار است بهتر است سرمشق ما هم بشوند و از آنها تقلید نمائیم تا روزی که از امتحانات و آزمونهای الهی سربلند و سرافراز بیرون بیائیم 

و در میان همه داستانها داستان یوسف از همه بهتر و بیشتر مورد بهره برداری تائب سرپرست مجموعه صخا قرار گرفته است داستان تائب دقیقا شبیه داستان یوسف است که من روزی دو سه بار مورد مطالعه و بررسی قرار داده ام تا چیزهای زیادی دستگیرم بشود و سرمشق من باشد 

که بتوانم این ایده ارزشمند را در روستای خودم تقویت و پرنور کنم و در اختیار همه روستاهای ایران و جهان قرار بدهم با مهمانان عزیزی که از روستاهای مختلف هرهفته در خانه کوهنوردان ابرسج پذیرا و راهنما و میزبانشان می باشم 

با آن عزیزان صحبت می کنم همه چیز را می بینند و می فهمند و البته تائید و اعتراف به خیر و خوبی این ایده می نمایند  

علاج همه دردهای یک روستا یک انسان فداکار با خانواده اش و یک مجموعه خیرخواهانه است که در قالب فرهنگ و ورزش با کمک دوستان و اقوام تقویت و پرنور بشود و علاج دردها باشد  

و در این راه چه خوب است داستان این عشق و عاشقی و این ایده ارزشمند به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسد تا بهتر و بیشتر حمایت بشود و نقاط ضعفش به خوبی و راحتی از بین بروند و نقاط قوتش هم همینطور با دستان پرتوان توانمندان و دلسوزان و غمخواران تقویت بشود  

بهترین واکنش به مشکلات همان کاریست که یوسف صدیق کرد همه همت و تلاشش را کرد وقتی که نتیجه را در صبر و شکر جمیل دید این کار را به نحو احسن انجام داد تا وقتش برسد و خداوند خودش وعده هایش را عملی نماید 

تائب هم تمام همت و تلاشش را کرد فعالیت و فداکاری را به اوج رساند در فرهنگ و ورزش کوشا و نمایش خوبی ارائه نمود دعا و آرزوهای خیر کرد و روزی دو سه ساعت در کوه و بیابان با خداوند درد دل کرد صحبت کرد و منتظر دستهای غیب مانده است تا بتواند سربلند و سرافراز شود و همه را خوشحال نماید  وقتی که داستان امثال تائب عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسد آنوقت خداوند گره ها را باز می کند و مشکلات را حل می نماید تائب در این راه از همه نیرو و توانش بهره گرفت و نتیجه مطالعات و بررسیهای سالهای سالش در اشعار شاعران و سخنان بزرگان و آیات و روایات پروردگار این شد که شاعر و نویسنده گردید تا پیامش را در شکلی زیبا کم کم به گوش دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار برساند و یک الگوی خوبی برای همه روستاهای دنیا بشود  تا همه فداکاران در یک روستا از تائب درس بگیرند و موفق بشوند تا روستایشان را گلستان کنند فداکاری همکاری می خواهد و این وظیفه بندگان خوب خداست  

واکنش به مشکلات را همان بهتر که از پیامبران الهی که اسوه صبر و شکر جمیل هستند مخصوصا یوسف صدیق و مظلوم و بی گناه بیاموزیم تا به منتهای عقل و هوش برسیم تا به اوج عزت و ثروت و قدرت برسیم تا سرافراز و سربلند بشویم و همه را خوشحال کنیم  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی