صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

وقتی که برادران یوسف را در قعر چاه انداختند خداوند به ایشان فرمود هرگز غم و غصه نخور ما در همه جا با نیکوکاران و خیرخواهان و دلهای دریا هستیم حتی در کلبه احزان حتی در چاه و زندان یک روز همه اینها متوجه نامردیهائی که درحق عاشقان کرده اند می شوند و آنروز دور نیست 

عزیزان چنانچه خوب هستید چنانچه بی گناهید صبر و شکر جمیل کنید اگر دشمنانی بخیل و هوسباز دارید غصه نخورید آنها نعمت بزرگ پروردگار هستند تا شما به اوج عقل و دانش برسید به مرز صداقت و ایمان و فداکاری برسید به شرط اینکه غم و غصه نخورید و در راه فرهنگ و ورزش تلاش کنید 

اگر غم و غصه به شما فشار آورد آستین ها را بالا بزنید بند کفشهایتان را محکم کنید و دو سه ساعت در کوه و بیابان در چمن و مراتع به گردش و تفریح بروید و با خداوند درد دل کنید حرف بزنید سبک می شوید درهای خیر و برکت برویتان باز می شود من امتحان کردم و بهره ها بردم 

من یک روستائی گمنام بودم و از برکت صبر و شکر بردلهای سیاه و چشمهای شور بخیلان و هوسبازان صاحب نام و نشان شدم چون فهمیدم که خداوند دارد به من لطف و وفا و صفا می کند برای همین فعالیت و فداکاریم در راه فرهنگ و ورزش را بالا و بالاتر بردم 

دست از غم و غصه خوردن برداشتم و عاشق شاعران بزرگ دنیا و کار آفرینان برتر دنیا شدم و شروع به مطالعات و بررسیهای حکیمانه و عاشقانه کردم با سالخوردگان مظلوم و بی ریا به صحبت و گفتگو نشستم از تجربیاتشان بهره بردم با کودکان مظلوم گرم گرفتم مهربانی و لطف و عنایتم را شامل حالشان کردم تا اینکه به اوج دانش و عقل و هوش و شهرت رسیدم اکنون به همین راحتی ها عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار شدم سحرخیز و کوهنورد شدم خستگی هایم را به کوه و بیابان می برم و در عوض به من شادی و شور و نشاط می دهند 

این خاصیت درد دل کردن با خداست سبک می شوی دانشمند می شوی بیدار و هوشیار می گردی تا محبوب عالم بشوی دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها را یزدان پاک و پروردگار مهربان در سراسر دنیا متوجه تو می گرداند دلهای دریا و قلبهای شیر را بسودت بیدار و هوشیار می گرداند 

این خاصیت صبر و شکر جمیل بریاران شیطان است برجوروجفای بخیلان و هوسبازان است رمز و راز موفقیت هرانسانی دو سه ساعت پیاده روی و درددل با خداوند رد کوه و بیابان است تا روزش برسد و بخیلان و هوسبازان متوجه خطای بزرگ خودشان بشوند که چگونه عمرشان را در راه دشمنی با فداکاران به هدر داده اند نوجوانی و جوانی و انرژی خودشان را در راه بغض و کینه دوستان خدا از دست و به هدر داده اند و خجل و شرمسار می شوند و آنوقت در صدد توبه و جبران و تلافی برمی آیند این خاصیت عشق و دوستی با خداست که همه را معترف می گرداند تا جبران کنند و آنروز تو از صبر و شکر جمیلت در راه خشنودی خداوند لذتها خواهی برد و به خودت احسنت و صد آفرین خواهی گفت این اوج عقل و دانش و هوش است 

مقالات و اشعار من با اینکه گمنام بودم در سراسر دنیا از برکت صبر و شکر جمیل دست به دست می شود ایده من یعنی صخا که در هرروستا یک فداکار با یک مجموعه انساندوستانه است در همه روستاهای دنیا مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است و با من تماسهای زیادی گرفته می شود که همه اش تشویق و ترغیب و تعریف و تائید است و من خوشحالم که کاری در سطح جهانی کرده ام گلستان شدن روستاها راهش همین است 

هرروستا یک فداکار می خواهد با یک مجموعه انساندوستانه این ایده یک عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری برای همه روستاهاست این هدیه یک صابر و شاکر است به همه مظلومان و معصومان دنیا عاشق و فداکاری که سالها برجوروجفای بخیلان و هوسبازان عاشقانه و عارفانه و حکیمانه صبر و شکر جمیل کرد تا داستانش را فیلمنامه نویسان جهان به تصویر بکشند که مطمئنم داستان تائب از سریال و فیلم یوسف صدیق هم پربیننده تر خواهد شد 

من سرافراز می شوم و همه را خوشحال می کنم چون در زندگی نقش یوسف صدیق را خیلی قشنگ بازی کردم و از کسانی که نقش برادران یوسف را در زندگیم بازی کردند و سالها در صدد تخریب و تحقیر و تضعیفم بودند به خداوند پناه بردم 

Image result for ‫صخا یوسف صدیق‬‎


Image result for ‫صخا یوسف صدیق‬‎

Related image

Image result for ‫صخا یوسف صدیق‬‎Image result for ‫صخا یوسف صدیق‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی