صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

میانه ات را با خوبان بهم نزن

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۹ ق.ظ

نیکوکاران در هرکجای این دنیا که هستند یار و یاور پروردگارند اگر خطاهائی دارند اگر دیگران آنها را از میدان بدر می کنند و یا دیگران تنهایشان می گذارند اگر این و اگر آن همه اینها کار خداست 

و تائب سرپرست نیکوکار و فداکار صخا که در روستای خودش سالهاست برروی این ایده صخا که علاج همه دردهای روستاست اگر حمایت و همکاری ببیند و تقویت و پرنور بشود در یک چشم بهم زدن روستایش را گلستان خواهد کرد پس بیائیم یکدیگر را در این کار بسیار ارزشمند و خیرخواهانه و انساندوستانه تحریک و تشویق به دست به دست هم دادن کنیم تا این ایده در تمام روستاها جا بیفتد هرروستا یک خانواده فداکار و یک مجموعه خیرخواهانه مثل تائب و صخا داشته باشد آن روستا روی خیر و خوبی و برکت و عزت را خواهد دید و پشتش به خداوند محکم و استوار می گردد 

چون صخا از معجزات علم و عرفان است صخا لطف و عنایتهای یزدان است سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم تا این ایده ارزشمند را از خداوند هدیه گرفتم و این چراغ را روشن کردم پس تائب را تنها نمی گذاریم تائب را از میدان بدر نمی کنیم با تائب در قرض الحسنه و خیریه ضدهمکاری و عدم حمایت و همکاری و عنایت و همچنین معوقات و دیرکردها ممنوع تا دچار اشتباه و خطاهائی نشود که سرزنش و گلایه و اعتراض و انتقاد برایشان در ظاهر واجب گردد بخاطر معوقات نباید چنین عاشقی در اوج صداقت و ایمان و فداکاری زیر سوال برود و تحت تاثیر بخیلان و هوسبازان قرار بگیرد 

برامثال تائب صبر و شکر جمیل کنیم و میانه خود را با چنین خیرخواه و نیکوکار و مظلومی به هم نزنیم نگذاریم چنین کسی در غربت و تنهائی گره گشا و مشکل گشا و نان رسان باشد تقویت و پرنورش کنیم این ایده ارزشمند است و چه خوب است وقتی که برای اولین بار در یک روستائی چنین ایده ای چنین چراغی روشن می گردد از همه دنیا تقویت و پرنورش بگردانیم شاید که نه حتما در روستای ما هم این اتفاق یک روزی می افتد این چراغ صخا نه تنها در ابرسج روستای ما که در روستای شما هم روشن بشود که علاج همه دردهای یک روستاست من به گلستان شدن جهان می اندیشم به خشنودی دلهای مظلومان و معصومان می اندیشم پس از هرکجای این دنیا حمایت و همکاری و تقویت و پرنورشدن ایده ام واجب و الزامیست 

ممنونم سال گذشته پیامی از انگلستان رسید این انرژی فراوانی به من تزریق کرد هرچند عملی نشد اما من به همین پیام هم راضی و خشنود بودم و هستم 

باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی