صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بالاترین ارزش و ثواب در دنیا و آخرت

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۳۸ ب.ظ

فعالیت و فداکاری ارزش و قیمت والائی دارد گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی ارزش و قیمت والائی دارد اما از این هم بالاتر مقامی هست که اکثرا تقریبا همه غافل و بی خبر هستند مقام همکاری با فداکاران 

از آنطرف نان بریدن و گره زدن به کار مردمان مشکل درست کردن پست ترین کار دنیاست و از این کار پست تر هم داریم شریک و همدست شدن با بخیلان و هوسبازان که خیلی پست و حقیرند کسانی که در بخل و کینه دست به دست هم می دهند 

کسانی فعالیت و فداکاری می کنند کسانی هم نقشه می کشند تا چنین انسانها و یا چنین انسانی را تخریب و تحقیر و تضعیف نمایند 

همکاری با فداکاران با قلمی و درمی و دمی و یا نفسی امکان پذیر است و ذره ذره اش ثواب و ارزش و قیمت دارد خوشا به حال کسانی که از سراسر دنیا متوجه یک فداکار در گوشه و کنار این جهان هستند و آنها را به قلبهای شیر و دلهای دریا معرفی می کنند  

خوشا به حال کسانی که در تبلیغ و تشویق و ترغیب یک فداکار کوشا می باشند از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند   فداکاران همان کسانی هستند که در راه نان رسانی و گره گشائی خودشان را به آب و آتش می زنند و خودشان را خسته و کوفته می کنند از دست دشمنان و از دست بخیلان و هوسبازان جوروجفاها می بینند و با غیبت ها و تهمت هایشان سخت مبارزه و صبر و شکر جمیل می کنند تا به نتیجه های مطلوب برسند  

شیرینی و لذت سالهای سال زحمت یک فداکار زمانیست که به نتیجه می رسد و دلهای دریا و قلبهای شیر در سراسر دنیا متوجه این سختی های جان شکار می شوند و درک می کنند و تفسیر می نمایند این سختیها را به تصویر می کشند به نمایش عمومی و جهانی در می آید 

تائب سرپرست صخا یک چنین انسانی است که سالها در بدترین شرایط و با کمترین امکانات در اوج عشق و صداقت و ایمان قرار گرفت و قله های گره گشائی و مشکل گشائی و نان رسانی را به زیبائی هرچه تمامتر و بدون حمایت و عنایت و همکاری و با وجود ضدهمکاریهای ناعادلانه و ناجوانمردانه فتح کرد و برسر این قله سربلند و سرافراز با جسمی خسته و کوفته و ناتوان سجده شکر به جا آورد 

تا خداوند بزرگ و منان راضی و خشنود گردد و با دستهای غیبش از سراسر دنیا سرافراز و سربلندترش نماید تا الگوئی بشود برای همه روستاها و همه فداکاران در روستاها و اینچنین همه را خشنود سازد   

من به دعای کودکان معصوم و سالخوردگان مظلوم اعتقاد و اعتماد کامل دارم و برای رفع و دفع همه بلاها در دنیا و آخرت سعی و تلاش در این مهم کرده ام و باز هم می کنم من لبخند سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را دوست دارم و عاشق این لبخند قشنگ هستم برای این هوا و هوس زیبا و قشنگ تمام هوا و هوسها را به آب و آتش زدم تا این توفیق بزرگ نصیبم شده است با صخا در صخا و با صخا لبخند مظلومان و معصومان را می بینم دوستان و اقوامم را شریک این عمل خداپسندانه کرده ام تا دست به دست هم بدهیم و مردم را شاد نمائیم 

من از نیرو و قدرت اشعار و مقالاتم برای تقویت و پرنور شدن صخا بهره ها گرفته ام تا از سراسر دنیا توسط بندگان خوب و توانای خداوند مورد حمایت و همکاری قرار بگیرم من برای یاری رساندن به خداوند هرکاری را که لازم باشد انجام می دهم من عاشق خدا هستم و براین توفیق صبر و شکر جمیل می کنم و سجده های شکر در کوه و بیابان می گذارم بالاترین ارزش و ثواب دنیا همکاری با فداکارانی همچون تائب در صخاست که همه بلاها و مصیبت ها را دور می سازد  و خداوند بعد از همکاری با فداکاران از جاهائیکه فکرش را نمی کنیم به ما پاداش و خیر می رساند و برعکس ضدهمکاری با فداکاران و عدم همکاری با فداکاران تاوان و هزینه هایش سنگین است از جاهائیکه فکرش را نمی کنیم خداوند خشم و غضبش را نشانمان می دهد  پس حواس فداکاران را پرت نکنیم فداکاران را دچار بحران نکنیم گول شیطان را نخوریم اجرهمگی با یزدان پاک 

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی