صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

آرزو کنید تمرکز کنید حتما خواهید رسید

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵ ب.ظ

دعا و آرزو خوب است یعنی عالیست اما دعا کردن و آرزو کردن را هم باید یاد بگیریم تمرین کنیم استقامت کنیم تا صاحب تجربه بشویم حتی در دعا و آرزوهای خودمان آنوقت دعا و آرزوی خوب خودمان را در یک شکل و قالب زیبا مطرح کنیم به گوش همه برسانیم تا این همه بتوانند به ما کمک کنند 

و تائب سرپرست صخا در اوج نوجوانی و جوانی دعا و آرزو کرد روزهای اول مثل همه شروع کردم تمرین کردم استقامت کردم تا دعاکردن و آرزو کردن را یاد بگیرم و البته یاد گرفتم دعا و آرزوی من در یک جمله زیبا و قشنگ پس از سالها همت و فعالیت و فداکاری ارائه گردید تا به گوش همه در سطح جهانی برسد 

خداوندا به من ایمان و همت و قدرت لازم را عطا بنما تا سرافراز بشوم و همه را خوشحال نمایم (تائب) 

و این دعا و آرزو تفاسیر زیادی دارد که خلاصه اش این است اول از همه بعد از یک عمر زحمت و سختی و محنت و مشورت با همه مخصوصا سالخوردگان مظلوم به خداوند رسیدم و از خداوند خواستم روزهای اول از بندگان خدا می خواستم از خانواده و دوستان و اقوام و همه و همه تا اینکه کارم به خدا رسید و اینچنین از خدا خواستم تا خداوند بوسیله دستهای غیبش سرافرازم کند تا همه را مخصوصا مظلومان و معصومان را شاد نمایم 

تمرکز کردم سالها این کار را تمرین کردم که به این مرحله از تمرکز رسیدم تا بتوانم با کمک بندگان محبوب خداوند در سراسر دنیا حمایت و یاری بشوم فرقی ندارد هرکس خدا را یاری کند خدا یاریش می کند اما باید روی این یاری کردن تمرکز کنیم تا تمام کائنات با ما همکاری کنند در مجموع این تمرکز برروی ایده و کارخوب است که می تواند تقویت و پرنورت کند و چه بهتر که این تمرکز در راه گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی باشد 

چون اگر تمرکز خوب اجرا شود یک زنگ بزرگ در کائنات به صدا در می آید که توجه کل هستی را به سمت و سوی این شخص جذب و جلب می کند و کل هستی به تکاپو می افتد تا برای این فکر متمرکز شده یک راه حل پیدا کند اگر آرزوست برآورده اش کند اگر سوال است برایش جوابی پیدا کند 

من در روستای خودم این دعا و آرزویم را در قالب یک مجموعه و در شکل فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه متمرکز کردم و با نام صخا این فریاد را به گوش دیگران رساندم تا ان شاء الله جواب بگیرم و تقویت و پرنور بشوم که روستایم را گلستان کنم و الگوئی باشم برای همه روستاها چون علاج همه دردهای یک روستا را در یک خانواده فداکار با یک مجموعه ارزشمند می بینم که متمرکز بشود و در راه اشتغالزائی با کمک دیگران متحد و یکپارچه عمل کند 

من متمرکز شدم و خوب هم شدم چون در راه این تمرکز همه هوا و هوسهایم را به آب و آتش زدم تقریبا همه چیز من صخا شد تا موفق و سربلند شوم چون اعتقاد دارم که تمرکز برروی دعا و آرزو باعث برآورده شدن و مستجاب شدن است 

و کم کم همه با صبر و شکر جمیل و تمرکزت سعی و تلاش می کنند با توحمایت و همکاری کنند وقتی هم کارت خوب خوب باشد که بیشتر و بهتر کمک می شوی و همه از کمک کردنت لذت می برند و بهره مند می گردند 

خداوندا در راه قرض الحسنه و خیریه و در راه فرهنگ و ورزش سالهاست با نثار و هدیه ارزشمندی بنام جوانی و سلامتی ام تمرکز کردم و بسیار زیبا و قشنگ درقالب یک مجموعه ارزشمند بنام صخا تمام سعی و تلاش خودم را بکار گرفتم تا در راه گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی موفق و سربلند گردم امیدوارم همانطور که وعده فرموده ای بخاطر دلهای سیاه و چشمهای شور بخیلان و هوسبازان یاریم نمائی و دلهای توانگران را به سمت و سویم در صخا متمایل نمائی تا تقویت و پرنور گردم   

و سربلند و سرافراز مردم را خوشحال کنم مخصوصا سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را خداوندا همه کسانی را که در راه نیکوکاری اینچنین متمرکز می شوند بهتر و زودتر یاری بنما تا دچار سوء تفاهم ها و سوء ظن های ناعادلانه و ناجوانمردانه نگردند و در اوج دلسوزی و غمخواری و صداقت و ایمان و فعالیت و فداکاری خدای نکرده آسیب و ضرر نبینند و دلسرد و مایوس نشوند 

خداوندا شر و فتنه بخیلان و هوسبازان را از سروروی عاشقان در اوج فعالیت و فداکاری دور نگه دار تا دچار بحران و آشفتگی نگردند امیدوارم دعا و آرزوهای عرفانی و روحانی این روستائی عزیز و زحمتکش بنام تائب با صخا هرچه زودتر و به نحو احسن مستجاب و برآورده بخیر گردد تا دیگران تحریک و تشویق به فعالیت و فداکاری بشوند الگوئی برای همه روستاها بشود که در یک چشم به هم زدن همه جا گلستان گرددد 

خداوندا مردم ما را قدردان فعالان و فداکارانی همچون تائب با صخا بگردان مخصوصا انسانهای دانشمند و ستاره و ثروتمندت را تا فارغ از درد و رنج و جوروجفای مغرضان و مغروران و منفوران و از همه مهمتر بخیلان و هوسبازان کوردل و سیاه دل در راه تو و برای تو قدمهای خود را محکم و استوار و با اعتبار و با آبرو بردارند و بازهم اصرا و پافشاری می کنم تا سرافراز بشوند و همه را خشنود سازند    

یک انسان عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری مثل تائب با صخا طبیعتا با حداقل سی درصد بخیلان و هوسبازانی مواجه است که مانع بروز این لطف و عنایت ویژه و مخصوص می شوند و مردم مخصوصا مظلومان و معصومان را بی نصیب و بی بهره می گرداند چاره اش در حمایت و همکاری حداقل یک دانشمند و یک ثروتمندیست که این نقطه ضعف بزرگ را پوشش بدهد پس باید در تشویق و حمایت و همکاری تائب با صخا که یک موقعیت بی نظیر و عالیست مخصوصا برای یک روستا نقطه قوت عجیبیست حواسمان را بیشتر جمع کنیم و نگذاریم این بیست تا سی درصد حواس چنین فعال و فداکاری را پرت کنند و این عدم حمایت و عنایت و همکاری توانمندان گناه و خطای بزرگیست که بعدها خجالت و پشیمانی و ضررو زیانهای بدی را به همراه خواهد داشت و جواب پروردگار را نمی شود داد پس حواسمان را جمع کنیم تا یک نیکوکار براحتی و بخاطر بخلها و کینه ها متهم نشود که شرم آور است 

کسی که همه جوره مثل نوک پرگار بدور مردم می گردد اگر دورش نگردیم این واقعا شرم آور است چون شرافت و انسانیت و جوانمردی و بسیاری از این قبیل زیر سوال می رود و خودمان که عدم حمایت و همکاری و عنایت داشتیم خودمان ضدهمکاری داشتیم چوبش را می خوریم که گناه و خطای بزرگیست 

Image result for ‫برآوردن آرزوها‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫برآوردن آرزوها‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی