صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

تربیت انسان سخت ترین کار دنیا

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

اگر به دنبال ارزش و ثواب الهی هستیم فداکاران را تقویت و پرنور نمائیم حمایت و عنایت و همکاری با فداکاران باارزشترین کار دنیاست و بالاترین ثواب را دارد (تائب) 

برای تربیت یک انسان که سخت ترین کار دنیاست از خودمان باید شروع کنیم اول از همه بیزار و خسته از هرگونه آلودگی باشیم از سهل انگاریها و بی تفاوتیها از بی توجهی ها و این حداقل چهل روز ریاضت می خواهد 

تائب سرپرست صخا این چهل روز ریاضت را در اوج جوانی تجربه کرده است و شب چهلم نتایج درخشانی نصیب و روزیش شد در این چهل روز با روزه و نماز و سحرخیزی و کوهنوردی به تربیت خودش پرداخت درباره شاعران بزرگ و بزرگان و آیات و روایات پروردگار به مطالعه و و بررسی پرداخت 

و این تجربه بسیار خوبی در زندگی تائب بود و بعد از چهل روز نزدیک به سه سال اشعار حافظ را می خواند و حفظ می کرد و چراغی بنام صخا روشن کرد و در قالب قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش فعالیت و فداکاری کرد 

و اطرافیان را که از خانواده اش شروع می کرد به تربیتشان همت گماشت اما سالها طول کشید تا بتواند اندکی موفق گردد 

از دوستان بسیار با تربیت و بافرهنگ و باسواد کمک و پشتیبانی گرفت تا تاثیرات زیادی در زندگیش بگذارد در کارش بگذارد اما اعتراف می کنم واقعا سخت و جان شکار و اما واجب و لازم بود و هست علاج همه دردهای یک روستا با یک خانواده فداکار و یک مجموعه انساندوستانه مثل صخا درمان شدنیست به شرط حمایت و همکاری خداپسندانه توانمندان 

تقویت و پرنور کردن انسانهای باتربیت و با ادب و نیکوکار بهترین راه برای تربیت دیگران است نور را زیاد کنیم تا تاریکی ها محو بشوند همت و کوشش در راه کار آفرینی و گره گشائی و مشکل گشائی بهترین اثرات تربیتی را در ما و اطرافیانمان دارد  

یک چنین انسانی مثل تائب با صخا اگر خوب حمایت و تقویت بشود تاثیرات بسیار زیادی می گذارد به قول حافظ 

من که ره بردم به گنج حسن بی پایان دوست    صد گدای همچو خود را بعد از این قارون کنم   

بهترین راه تربیت حمایت و همکاری با فداکاران است تقویت و پرنور کردن فداکاران و عاشقان و نیکوکاران است که در هرروستائی یکی دونفر فداکار تقویت و پرنور بشوند مشکل دنیا و جامعه جهانی حل می شود و در یک چشم به هم زدن دنیا گلستان می گردد 

اما چگونه نظر توانمندان را جذب و جلب کنیم تا یک فداکار را خوب تقویت و پرنور بکنند که به ارزش و ثواب والائی هم برسند این دیگر دست خداوند است و فرشتگانی که مشغول به دعا درباره نیکوکاران هستند 

تا قلبهای توانمندان بسود فداکاران نرم بشود و حمایت و یاری بشوند تقویت و پرنور گردند و همه را پرنور و پررنگ بگردانند  درست مثل یوسف که فرمود مرا به خزانه داری بگمارید که بصیر و آگاهم و همینطور هم شد و سربلند و سرافراز شد و همه را خوشحال کرد  

یک فداکار مثل تائب با مجموعه صخا اگر تقویت و پرنور بشود خانواده ها را تقویت می نماید و همه مشکلات به همین راحتی حل می شوند  خانواده های قوی و محکم می توانند روستائی آباد و آزاد داشته باشند و در کنار انسانهای باتربیت و با کمک آنها می شود همه مشکلات و نقاط ضعف را از بین برد و نقاط قوت را تقویت کرد   

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت توست خداوندا 

گفتی حرکت کن کردم حالا نوبت توست گفتی خدمت کن کردم حالا نوبت توست 

ایمان و رحم و غیرت و خجالت خواستی  فرمودی رعایت کن کردم حالا نوبت توست  

اگر به دنبال ارزش و ثواب الهی هستیم فداکاران را تقویت و پرنور نمائیم حمایت و عنایت و همکاری با فداکاران باارزشترین کار دنیاست و بالاترین ثواب را دارد (تائب) 

Related image

Image result for ‫تربیت انسان‬‎

Related image

Image result for ‫تربیت انسان‬‎

 Related image

Image result for ‫تربیت انسان‬‎


Related image

Related image

Related image

Image result for ‫تربیت انسان‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی