صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

نیتهای خالص و پشتیبانی خداوند

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ب.ظ

من تفسیر سوره یوسف هستم و شرط می بندم بهترین و عالی ترین تفسیر و این شرط را با مفسران بزرگ در سطح جهانی می گذارم و آن عزیزان وقتی داستان زندگی مرا از نزدیک ببینند صددرصد به این ادعای من پاسخ مثبت می دهند  

افراد موفق و سربلند طبیعتا نیتهایشان خالص و انساندوستانه می باشد که خداوند هم کمکشان کرده است و روزبروز برشهرت و محبوبیتشان افزوده است در این میان انسانهای بسیار گره گشا و نان رسانی هستند که برتر از همه کار آفرینان بوده اند و شهرتشان بالاتر بوده است 

نامهای مشهوری در دهه های گذشته شنیده ایم که در زمینه گردشگری و جذب و جلب توریست ها و عاشقان طبیعت موفق بوده اند و درهای بسیار جدید و ارزشمندی را بروی مردمان روستا و شهر خودشان باز کرده اند و داستانهای شیرینی را آفریده اند 

یکی از این عزیزان عباس برزگر از بوانات شیراز است که خاطرات خوبی بجا گذاشته و خلق کرده است که در نوع خودش عالی و بی نظیر می باشد 

و ما در هرروستائی می توانیم چنین موقعیتی را خلق کنیم 

من در ابرسج سالهاست در این زمینه فعالیت و فداکاری می کنم تا کم کم به شهرت برسم و تحت تاثیر این شهرت و محبوبیت انسانهای فراوانی را صاحب شغل نمایم و شغلهای تازه و جدیدی را برای مردم روستا و شهر و استانم به ارمغان بیاورم 

و دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار بدون هیچ شک و شبهه ای از تجربه عباس برزگرها قدر و ارزش تائب را با صخا در ابرسج بیشتر و بهتر خواهند دانست و زمینه های شهرتش را زودتر و بهتر فراهم خواهند کرد و این عالیست 

اینجا باید تحت تاثیر این حرکت انساندوستانه تائب با صخا نویسندگان و سخنوران زیادی را به جامعه در سطح ایران و جهان معروف نمائیم و بسیاری از این قبیل که تازه می باشد و برای ما تازگی دارد 

باید تحت تاثیر صخا همه به فعالیت و فداکاری و جنب و جوش بیفتند این نیت و هدف من است حیف است این همه نیرو و انرژی راکد بماند نیروهائی که می توانند برای کشورمان و حتی برای جهان موثر و مفید واقع شوند اما یک محرک مثل تائب با صخا می خواهند تا تابان و درخشان بشوند 

و من سالهاست در صدد این هستم که این دعا و آرزوی بزرگم محقق و حتمی بشود من با جذب و جلب افراد تازه و توانا درهای جدید را در نظر داشته و دارم که بروی مردمانم باز نمایم یک تحول بسیار شگفت انگیز که خداوند این پتانسیل را در من قرار داده است 

و اصرار و پافشاری من هم همین است که این اتفاق عالی هرچه زودتر بیفتد دوستانی که من از طریق همین ایده جذب و جلب کرده ام تحولات خوبی برایم بوجود آورده اند که این تحولات را در روستا و شهرم جاری می سازم و از تقدس آن عزیزان در جهت پیشرفت و رشد و شکوفائی این منطقه بهره های بسیار عالی خواهم برد و امیدهای فراوانی را در دلهای مردم این منطقه زنده خواهم کرد ان شاء الله هرچند خداوند کمک کرده و روزبروز هم بیشتر کمک می کند انسانهائی که واقعا درهای جدیدی را بروی ما باز می کنند فرهنگهای مختلف و مردمان تازه و توانا بسود اقتصاد ما خواهند بود 

و نشانه هایش کم کم در طول هفته ها و ماههای گذشته خودشان را نشان داده اند انسانهائی که برای اولین بار و فقط از برکت صخا به ابرسج آمده اند و به قول خودشان داستان این مهمانوازیها و این لطف و عنایتهای ما را در صخا برای دوستان و اقوامشان بازگو می نمایند و آنها را هم شیفته روستای ابرسج خواهند کرد تا از مناظر زیبایش استفاده نمایند و در این روستا سرمایه گذاری نمایند و این عالیست 

من فقط خداوند را شکر می گویم و صبر و شکر جمیل می کنم تا این مهم سرعت بگیرد و به زودی شاهد یک عباس برزگر در روستای ابرسج در منطقه بسطام و شاهرود بنام ابوالفضل ابراهیمی (تائب )باشیم 

من این توان را در خودم دیده ام که کار آفرینان بزرگ و سرمایه دارهای پرتوان را عاشق ابرسج و در مجموع این منطقه نمایم و پایشان را باز می کنم حتما دعای عاشقانه من و آرزوهای عرفانی و روحانی من برآورده به خیر و شادیست 

من برخلاف همه مشهورانی مثل عباس برزگر با نیت خالص و البته دست پربه میدان آمده ام و مطمئنم موفق تر و سربلند تر خواهم شد آنها اگر با نیت خالص اما به اعتراف خودشان با دست خالی به این میدان پا گذاشته اند  

من سالهاست که عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فعال و فداکارم چیزهائی که در کمتر کار آفرینی سراغ داشته و داریم و اینها زمینه های رشد را زودتر فراهم می کنند طبیعتا من پای نویسندگان و شاعران و عارفان و عاشقان و فداکاران فراوانی را به ابرسج و یکجا و همزمان باز خواهم کرد و از همه مهمتر ورزشکاران و هنرمندان را چون هم ورزشکار و هم هنرمندم و سالها در زمینه کوهنوردی و در نوجوانی در فوتبال فعال بوده ام 

پس می توانم توجهات را خیلی زود جذب و جلب کنم 

من تفسیر سوره یوسف هستم و شرط می بندم بهترین و عالی ترین تفسیر و این شرط را با مفسران بزرگ در سطح جهانی می گذارم و آن عزیزان وقتی داستان زندگی مرا از نزدیک ببینند صددرصد به این ادعای من پاسخ مثبت می دهند  

Image result for ‫پدرم فقیر بود پدربزرگم هم فقیر بود‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی