صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

لذت بردن دیگران از صفات خوب ما

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ

طبیعتا انسانها از خوبیها لذت می برند و این می تواند یک موضوع تحریک کننده برای همه مخصوصا کسانی که بیشتر طالب شهرت هستند باشد تا اینکه در پندار و گفتار و کردار نیک خودشان بیشتر فعالیت و فداکاری کنند من سالها در این راه بصورت عملی دیدم و فهمیدم که مردم از چه اعمال و رفتاری بیشتر خشنود و راضی می شوند 

هرچند در فرهنگها و جوامع مختلف فرق دارد اما بصورت عمومی مردم بیشتر عاشق انسانهای سحرخیز و اهل فرهنگ و ورزش هستند من وقتی که در صبحهای بسیار زود به کوهنوردی می رفتم و در مسیر رفت و برگشت با رده های سنی مختلف در طول این سی چهل سال فعالیتم برخوردم فهمیدم که مردم عاشق سحرخیزان هستند عاشق کسانی هستند که بیشتر و بهتر رو به فرهنگ و ورزش و مطالعه می آورند 

مردم ما عاشق قرض الحسنه و خیریه هستند و عاشق کسانی که در این راه بالاتر از توانشان همت و تلاش می کنند و از دل و جان مایه می گذارند مردم ما عاشق کار آفرینان هستند کسانی که راحت و آسان گره گشا و مشکل گشا و نان رسان هستند و قدرت جذب و جلبشان بالاست و با انسانهای دانشمند و ثروتمند و ستاره های محبوب رابطه خوبی دارند  

مردم از اینکه یکی برایشان فعالیت و فداکاری می کند لذت و  بهره می برند و دوستش دارند مردم عاشق کسانی هستند که ساده و بی ریا و خاکی می باشند و بدور از کبر و غرور به مردم خدمت می کنند  

مردم ما از انسانهای مظلوم و معصوم و البته با دانش و هوش بالا خوششان می آید و از چنین انسانهائی فوق العاده لذت می برند 

برای همین من سالهاست سعی کرده ام رابطه ام را با دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب نزدیک و صمیمی نمایم و به همین منظور از عاشقان طبیعت به گرمی و از همه بهتر پذیرائی و استقبال کردم و این راه روشن و خوب را در پیش گرفتم و خانواده و دوستانم را هم با خودم همراه و یار کردم تا زودتر و بهتر به نتیجه برسم و از عاشقان توانای طبیعت از سراسر ایران و جهان به ابرسج و مناظر زیبای این روستا دعوت بعمل آوردم و زمینه ها را هم به خوبی فراهم نموده ام من در راه فرهنگ و ورزش بالاتر از توانم تلاش و فعالیت و فداکاری کرده ام چون مردم ما عاشق و دوستدار چنین حرکتها و روشهائی هستند و لذت می برند  

مردم ما همت ها و تلاشهای بی ریا و خالصانه را خوب می بینند و خوب می فهمند هرچند برای جا افتادن و نتایج درخشان این تلاشها زمان شاید زیادی هم لازم باشد و مردم ما از انسانهائی که از تجملات بدور هستند و حب دنیا در دلشان نیست و در اوج توانائی ساده زندگی کردن را دوست دارند لذت و بهره می برند و خوشحال می شوند برای همین من ابوالفضل ابراهیمی (تائب) سالها در اوج توانائی سعی و تلاش کردم ساده زندگی کنم و از تجملات بدور باشم در مجموع ساده زیستن را دوست داشته و دارم و هرگز دوست نداشتم برتر و بهتر و تجملاتی تر از دیگران زندگی کنم سعی کردم در این زمینه از بیشتر عزیزان پائین تر زندگی کنم و زندگی سنتی را بیشتر و بهتر دوست دارم و می پسندم و عاشق چنین افرادی هستم مثل عباس برزگرها که در بوانات شیراز علیرغم آنهمه توانائی خیلی صاف و ساده و بدور از تجملات زندگی می کند و بیشتر به فکر کار آفرینی و نان رسانیست 

من هم این روش را در پیش داشته و دارم و از این روش لذت می برم چون دیگران خوشحال می شوند و لذت می برند  که البته از نظر من خوشحالی دیگران مخصوصا دردمندان و مظلومان و معصومان بسیار زیاد هم ارزش و ثواب دارد  

و عباس برزگرها با این روش خوب و انساندوستانه و خیرخواهانه درجه محبوبیتشان هم بسیار زیاد بوده است و این یک افتخار بزرگ برای همه کسانی هست که عاشق مردم هستند و در گوشه و کنار این روستاهای دنیا غریبانه و گمنام فعالیت و فداکاری دارند هرچند که یک روز به اوج شهرت در سطح جهانی خواهند رسید و تائب سرپرست صخا در ابرسج بدون شک یکی از همین عزیزان خواهد بود 

و محمد یونس که عاشق فقراست خودش را با همین اخلاق خوبش محبوب عالم کرده است چون برای بهبود وضعیت فقرا فعالیت و فداکاری می کند و همه تلاشش را بکار گرفته است و تائب هم عاشق چنین انسانهائی است و تخلص این عزیزان را در زندگی خودش جاری کرده است 

Image result for ‫عباس برزگر‬‎

Related image

Image result for ‫محمد یونس‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫محمد یونس‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی