صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

در مدح ستاره های محبوب فرهنگی و ورزشی

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ق.ظ

بزرگترین هراس عاشقان نادیده گرفتنشان است اینها طوری خلق شده اند که حتی اگر بخیلان و هوسبازان(دشمنانشان) به آنها بی اعتنائی کنند زجر می کشند (تائب) 

کسانی که در راه فرهنگ و ورزش به اوج می رسند و ستاره می شوند اینها همان کسانی هستند که برای رونق اقتصاد هر کشوری مفید و ارزشمند هستند قدرشان را بیشتر و بهتر بدانیم هرچند در سطح شهرهای بزرگ که توجهات بیشتر و بهتر است درخشندگی این عزیزان هم بالاتر است 

پس باید از همین جا درس بگیریم و از روستاها شروع کنیم و قدر و ارزش ستاره های فرهنگ و ورزش را بدانیم بدون شک باعث رونق اقتصاد و حل مشکلات بیکاری خواهیم شد اگر در روستاها به فداکاران توجه شود اشتغال فراوان می گردد چون همیشه ستاره های محبوب هرروستائی می توانند با جذب و جلب توانمندان باعث رونق اقتصادی بشوند نکته ای که کمتر و یا شاید اصلا توجه و عنایت نمی شود 

این فرهنگ حمایت و همکاری و عنایت از ستارگان را در روستاها تقویت و پرنور کنیم من سالهاست از توانمندان دعوت کرده ام تا باعث و بانی تقویت فداکاران در روستاها بشوند توجهات و عنایات را که کم است و یا اصلا نیست بیشتر و بهتر کنند 

راه و رمز اشتغال و تقویت دردمندان و مظلومان و معصومان در همین مهم است چون توجهات کم است چون فداکاران در روستاها حمایت نمی بینند همکاری نمی بینند طبیعتا بخیلان و هوسبازان دستشان برای بخل و کینه و حسادت و غیبت و تهمت باز است 

و بی باکانه بدون در نظر گرفتن خداوند اسب غرور و جهل و خودخواهی خودشان را برجسم و روح فداکاران می تازند و آن عزیزان را می خراشند و سدراهشان می شوند سالها مانع پیشرفت و رشد و شکوفائیشان می گردند و اجازه نمی دهند خیلی زود که حق یک عاشق است به شهرت برسد 

و نقاط قوتش خیلی خیلی دیر تقویت می شود و من دیده ام بسیاری از فداکاران حسرت حمایت و همکاری بردلهایشان می ماند و به همین راحتی سالها در غم و حسرت زندگی می کنند و روزی هزار بار آرزوی مرگ می نمایند و در آخر می میرند و به زیر خروارها خاک می روند کسانی که می توانستند باعث رشد فرهنگ و ورزش بشوند 

اما حمایت و همکاری و عنایت ضعیف بود و یا اصلا نبود و من ابوالفضل ابراهیمی (تائب) سرپرست مجموعه صخا می خواهم با این فعالیت و فداکاری بی نظیر نظر دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب را جذب و جلب کنم و این مشکل روستاها را از بین ببرم 

مشکل تمام روستاهای ما ضدهمکاری و یا عدم همکاری با فداکاران است و این فرهنگ بد و بسیار شرم آوری است که باید از بین برود من سالها ضدهمکاری دیده ام عدم حمایت و همکاری دیده ام و دلم خون است تازه آن کسانی هم که نظرشان را جلب کردم فقط در سخن تائید و تحسینم کردند اما در عمل ضعیف و یا اصلا نبودند و این خیلی سخت و جان شکار است اصلا قابل تحمل نیست 

بندگان بسیار توانائی را جذب و جلب کردم و ساعتها با آنها درددل کردم و آنها را عاشق خودم نمودم عاشق فعالیت و فداکاریم کردم اما متاسفانه در عمل ضعیف و یا اصلا نبودند به قول یکی از عزیزان اشک و گریه می خواهی تا صبح برایت گریه می کنم و اشک می ریزم اما صحبت پول نکن که یک ریال نمی دهم اینجا به زبان خوب تشویق و ترغیبت می کنند اما به قلم و نفس و جان و مال اصلا و یک سرسوزن عمل نمی کنند و این مشکل همه روستاهای ایران و جهان است و اینچنین است که با وجود تلاشهای بسیار زیاد آزادیخواهان و صلح طلبان به جائی نمی رسیم و موفق نمی شویم پس عزیزان از روستاها شروع کنیم و فداکاران را تقویت نمائیم تا به صلح و آزادی جهانی برسیم نکته ای که هیچ صلح طلب و آزادیخواهی به آن توجه و عنایت نداشته است و اولین بار در سطح جهانی تائب در ابرسج ارائه داده است و سالها در این زمینه و برروی این ایده ارزشمند کار می کند و با سختی هرچه تمامتر فعالیت و فداکاری می کند بدور از چشمان پاک و معصوم و ارزشمند دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب و معروف و مشهور در سطح جهانی و این حیف است بی انصافیست و شرم آور است  داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم (تائب) 

Image result for ‫در مدح ستاره ها‬‎

Related image


Related image

Related image

Image result for ‫در مدح ستاره ها‬‎

Image result for ‫در مدح ستاره ها‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۲۹ همیار رایانه
همیار رایانه (9099071728 )  پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه، موبایل ، تبلت ، لب تاب، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و ....
وبلاگ عالی  و مطالب آموزنده  و مفید  بود .
همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه وموبایل
شماره تماس  9099071728  
www.hamyarrayaneh.ir  سایت:

پاسخ:
با درود فراوان و سپاس از لطف و عنایتتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی