صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

توجه به معیشت و اشتغال دغدغه تائب عاشق

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۲ ب.ظ

کمتر عاشق و عارف و شاعر و نویسنده ای را می شناسیم که در زمینه کار آفرینی و اشتغالزائی فعالیت و فداکاری داشته باشد نکته ای که برای همه عاشقان و عارفان باید مهم و واجب و الزامی باشد و من می خواهم برای اولین بار در روستای خودم در قالب یک عارف و شاعر و نوسنده و عاشق این فرهنگ زیبا را جا بیندازم اگر دغدغه تمام عارفان معیشت و اشتغال مردم بشود دنیا در یک چشم به هم زدن گلستان می گردد  

اگر کار آفرینان بزرگ ما در زمره عارفان قرار بگیرند تمام مشکلات در یک چشم به هم زدن برطرف خواهند شد اگر کار آفرینان بزرگ دنیا عارف باشند و اگر عارفان ما نگاه ویژه و مخصوص به معیشت و کار آفرینی داشته باشند عالی می شود

عارفان در هرجامعه ای از اعتبار و آبروی خوبی برخوردارند و این اعتبار و آبرو را باید خرج معیشت و اشتغال کنند و با جذب و جلب توانمندان کمک به ناتوانان و ضعیفان نمایند  و مظلومان و معصومان را بهره مند نمایند و من سالهاست به سختی این کار را کردم امتحان کردم آزمایش نمودم تا سربلند بشوم و همه را خوشحال نمایم     

مردم با چنین انسانهائی راحت تر هستند و درددلهایشان را بدون رودروایسی می گویند و فارغ از هرگونه خجالت و خفتی عنوان می کنند و حمایت و عنایت و همکاری می خواهند و این خیلی عالیست پس چنین انسانهائی باید تقویت و پرنور بشوند که کسی از نزد اینها دست خالی و دلگیر برنگردد 

من در علم و عرفان ریاضتهای زیادی کشیدم چله نشینی ها داشته ام تا به این مقام و مرحله رسیده ام اما فهمیدم که نگاه ویژه به اشتغال و کار آفرینی و تقویت و پرنور کردن کار آفرینان کوچک و بزرگ ارزش و ثواب فراوانی دارد و یک ریاضت بزرگ و سخت و جان شکار است اگر در این راه وارد بشویم خیلی زود به نتیجه می رسیم حضرت یوسف صدیق نمونه یک عارف بزرگ بود که دغدغه کار آفرینی داشت و در اوج علم و عرفان خزانه داری را پیشنهاد داد که به ایشان بدهند تا بتواند حامی و پشتیبان معیشت و اشتغال مردم بشود و از همه هم موفق تر عمل کرد همینجا می فهمیم که اگر یک عارف کار آفرین بشود مشکلات اقتصادی مردم در یک چشم به هم زدن حل می شود چون یک عارف فارغ از وابستگیهای دنیاست و فقط به تقویت و پرنور کردن اشتغال و معیشت می اندیشد من این کار را در ابرسج سالهاست استارت زده ام و صخا را افتتاح کرده ام تا با جذب و جلب توانمندان تقویت و پرنور بشوم و به تقویت و پرنور شدن کار آفرینان کوچک و بزرگ در روستای خودم فکر می کنم دعا می کنم آرزو می کنم و من تنها عارفی بودم و هستم که در شب زنده داریهایم در نمازهای شب و سجده ها و روزه هایم در نمازشب هایم بیشترین فکر و ذکر و درددلم و یا صحبتهایم با خداوند در این زمینه بود و از خداوند خیر و برکت و قدرت و عزت و ثروت خواستم تا معیشت مردم و اشتغال مردم صددرصد حاصل بشود برای همین همه دارو ندار من وقف صخا شد و در طول این سالها حتی یک دوچرخه هم هوس نکردم و نداشتم و بسیار ساده و بی ریا زندگی کردم چون می دانم یک کار آفرین باید در نهایت سادگی و بدور از هوا و هوس باشد تا بتواند بهترین حامی و پشتیبان برای معیشت مردم باشد  و در این راه اطرافیانم را هم هدایت کردم تا اینکه پس از سالها موفق شدم تا خانواده ام با من یکی بشوند و توانستم آنها را متقاعد کنم که باید ساده زندگی کنند اگر خیر دنیا و آخرت را می خواهند و پولهای ما همه در صخا واریز شد تا خدمات بیشتر و بهتری ارائه گردد و هرکدام از ما فقط به اشتغال می اندیشیم و در خدمت معیشت مردم روستای خودمان هستیم و من می خواهم این فرهنگ زیبا را در همه روستاهای دنیا جا بیندازم هرروستا یک خانواده فداکار و یک مجموعه انساندوستانه مثل تائب با صخا می خواهد نیاز مبرم دارد  

من با پول خودم به جای اینکه ماشین شاسی بلند و گرانقیمت و خانه بزرگ و گرانقیمت و تجملات گرانقیمت داشته باشم در صخا واریز کردم که راحت پشتیبان این فرهنگ سازی زیبا بشوم  هرچند جا افتادن این فرهنگ در این جامعه سخت است اما باید فداکاری را به اوج رساند تا نتیجه بدهد 

اگر بتوانم با کمک دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها این ایده را تقویت و پرنورش کنم و در روستاها فرهنگ سازی کنم من می توانم به تنهائی به بوی یوسف صدیق جهان را گلستان کنم من با زحمت زیاد با مطالعات و بررسی های فراوان با ریاضتهای سخت و جان شکار عارف شدم و سرشار از خداوند گشتم هوا و هوسها را از دل بیرون کردن و تربیت یک انسان آنهم خودت خیلی سخت است صددرصد هوا و هوسها را در خود کشتن و از بین بردن و فقط به اشتغال مردم و معیشت مردم فکر کردن بی نظیر است اما من این کار را کردم تا خداوند چه بخواهد 

من می توانم با شهرتی که از این راه در طول این سالها که از دوست و آشنا شروع شده است و آنها از نزدیک همه چیز را در طول این سی سال گذشته دیده اند و درک کرده اند و خدا را شکر امسال از برکت عاشقان طبیعت این شهرت روزافزون هم می شود چون انسانهای تازه ای این مهم را می بینند و می شنوند و برایشان بسیار هم جالب است ابرسج را گلستان کنم با جذب و جلب نیکوکاران بسیار دلسوز و غمخوار و دانا و توانا و اگر در هرروستائی یکی اینچنین فعالیت و فداکاری کند مشکلات حل شدنی هستند اما آن یک نفر در یک روستا باید مورد توجه و عنایت و همکاری و حمایت ویژه و مخصوص قرار بگیرد و مردم هم قدر این ایده ناب را بفهمند و بدانند  و به سود چنین عاشقی در یک روستا قدم بردارند قلم بزنند و نفس بکشند و از مال و جانشان دریغ نورزند  صخا این مجموعه عرفانی و روحانی قرض الحسنه و خیریه هم دارد که می شود با افتتاح حساب و تقویت حساب در حد و اندازه توان هرکسی کمک نماید و در این ارزش و ثواب عظیم شریک بشود 

وقتی مردم زحمتهای تائب و دوستان و خانواده و اطرافیانش را می بینند که چگونه بی مزد و پاداش و مجانی برای تقویت فرهنگ و ورزش تلاش می کنند تشویق و تحریک به حمایت و همکاری می شوند و این خیلی عالیست و باعث پیشرفت و رشد و شکوفائی می شود چگونه مجانی در طول یکسال گذشته از مهمانان طبیعت گرد روستا پذیرائی و راهنمائی می کنند تشویق به حمایت و همکاری می شوند و شریک می شوند   

وقتی می بینند تائب در بین اینهمه دانا و توانا این فرهنگ ارزشمند و پرسود را استارت زده است بیشتر و بهتر تشویق و تحریک به حمایت و همکاری

می شوند چون طبیعتا انتظار و توقع مردم از دانایان و توانمندان روستا بیشتر است از سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرها بیشتر است و اینچنین است که از تائب تعجب می کنند و تشویقات هم بیشتر می باشد  اثراتش بیشتر می باشد   

Image result for ‫جول اوستین‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی