صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مردم عاشقش هستند

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۴۶ ب.ظ

شکی در این نیست که مردم عاشق یک زندگی بسیار خوب و عالی هستند یک زندگی بسیار با کیفیت و عاشق کسانی هستند که در این راه و براین هدف گام برمی دارند کسانی که وسایل و لوازم و موقعیت های رفاه و آسایش مردم را فراهم می کنند 

مردم دنیا عاشق داستان زندگی یک انسان کار آفرین و دلسوز غمخوارند عاشق داستان زندگی همه کسانی که نان رسان و گره گشا و مشکل گشا می باشند و به مردمان خدمت می کنند و در این راه از جان و مال و دارو ندار خودشان گذشته اند تا رسیده اند  

در این بین شاهد ظهور انسانهائی مثل عباس برزگر از بوانات شیراز هستیم که انصافا شاهکار کرده است چون همه اطرافیان و دوستان و اقوامش را برایشان شغلهای جدید و خوب و البته پردرآمد با مشتریهای بسیاد دانا و توانا فراهم کرده است و من به ایشان خداقوت می گویم واقعا دمش گرم است 

و من تائب سرپرست مجموعه صخا تلاش می کنم تا به این مقام عالی برسم و با جذب و جلب عاشقان دانا و توانای طبیعت و پذیرائی و راهنمائیهای خیرخواهانه موجبات فراهم شدن شغلهای جدید را برای اهالی روستایم فراهم سازم 

من سالهاست فعالیت و فداکاری کرده ام و همه وجودم را همه هوش و حواسم را وقف این موفقیت ارزشمند کرده ام و منتظر دستهای غیب پروردگارم که وعده حمایت و یاری به نیکوکاران داده است تا آن یک شب و آن یک روز موعود فرابرسد و من سرافراز بشوم و همه را خوشحال کنم 

اشتغال خوب و پردرآمد مردم را خوشحال می کند و طرفداران بسیاری دارد که همه از زن و مرد و پیر و جوان دعاگو هستند و من تمام سعی خودم را در این راه بکار برده ام و از تجربیات کار آفرینان بزرگ دنیا با مطالعه و بررسی های فراوان بهره گرفته ام 

تا با انسانهای تازه و توانا موقعیت های مناسب را فراهم کنم و درهای جدیدی را بروی مردمان روستایم باز کنم و الگوی همه روستاهای ایران و جهان بشوم من تلاش خودم را سالهاست کرده ام و باز هم می کنم تا موفق و سربلند بشوم 

و همینکه مردم را عاشق کار و فعالیت و فداکاری می بینم به من انگیزه های فراوانی می دهد باید دست بدست هم بدهیم و در این مهم حمایت و همکاریها را به اوج برسانیم که هرچه زودتر و بهتر به نتیجه های درخشان و تابانش هم برسیم 

مردم عاشق اشتغال هستند عاشق کارهای بسیار جدید و تازه و پردرآمد هستند و من این موقعیت را با عاشقان توانا و دانای طبیعت از یکسال گذشته فراهم کرده ام و با بسیاری از این عزیزان صحبت کرده ام و قول حمایت و عنایت و همکاری هم گرفته ام فراهم نموده ام تا خداوند چه بخواهد هرچند که خداوند همیشه خیر و برکت ما را می خواهد و فقط بستگی به میزان صبر و شکر جمیل ما دارد 

و من در سال گذشته با انسانهای کار آفرین و دانا و توانائی رفیق شدم و با جلسات متعدد از آنها وعده های سرمایه گذاری را در روستای ابرسج گرفته ام امیدوارم با کمک دانشمندان و ثروتمندان و ستاره هائی که هفته به هفته تعدادشان بیشتر و بیشتر هم می شود بتوانم به اهداف فرهنگی و ورزشی خودم در ابرسج برسم و نقاط قوت را با کمک این عزیزان تقویت و پرنور نمایم که البته خدمات من مورد تائید و تشویق این عزیزان قرارگرفته است  و اعلام رضایت صددرصد هم کرده اند که باعث خوشحالی من و خانواده و دوستانم شده است   

مردم دنیا عاشق داستان زندگی یک انسان کار آفرین و دلسوز غمخوارند عاشق داستان زندگی همه کسانی که نان رسان و گره گشا و مشکل گشا می باشند و به مردمان خدمت می کنند و در این راه از جان و مال و دارو ندار خودشان گذشته اند تا رسیده اند  

Image result for ‫عبرت از زندگی خوبان دنیا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫عبرت از زندگی خوبان دنیا‬‎

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

۱۵ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۱ هوای باروونی
جمله استیو جابز عالی بود.(:
پاسخ:
با سلام درود فراوان برشما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی