صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

تحفه ماندگار مجموعه ارزشمند صخا

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۷ ق.ظ

هرروستا یک انسان فداکار و یک مجموعه ارزشمند که یک تحفه ماندگار و جاوید است می خواهد تا به رشد و تعالی برسد تلاش در این راه بسیار سخت است و چنین تحفه ای ماندگار و هدیه ای گرانبها مستلزم تحمل دشواریهای فراوان است اما عاقبت بسیار خوبی دارد ارزشهای فراوانی دارد 

من تائب سرپرست صخا سالهاست این مهم را استارت زدم و در روستای خودم ابرسج نهایت فعالیت و فداکاری را به کار گرفتم و خداوند را شکر می گویم که امروز با شاگردانی بسیار خوب و فعال و فداکار تر از خودم در تقویت و پرنور شدن این هدیه و تحفه ماندگار کوشش می کنیم 

بعد ازسالها استقامت در راه فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه با مجموعه ای بنام صخا خانواده ای فعال و فداکار از خودم به یادگار گذاشتم خانواده ای که پس از سالها کسب تجربه های تلخ و شیرین در صخا اکنون به روزهای خوب پختگی رسیده اند 

مجید ابراهیمی امروز با صنایع دستی صخا که در طرحهای متنوع ارائه می دهد و خوشبختانه یک کار آفرین نمونه در سطح کشور است و هم اکنون یک ماهی است که در نمایشگاه تهران مشغول ارائه خدمات بی نظیرش بنام صنایع دستی صخاست 

و این باعث افتخار ما در صخاست و یک حامی و پشتیبان خوب و سالم و ماندگار برای این مجموعه گرانبهاست تا با انسانهای تازه و توانائی که از این طریق جب و جلب می نماید حامی و پشتیبان صخا باشد  

و من خدا را شکر می کنم که سالها صبر و شکر زیبایم نتیجه داد و امروز با اینکه وضعیت کسب و کار کساد است اما خداوند لطف و عنایتش شامل حال ما شده است که مجید ابراهیمی در صنایع دستی مشغول باشد که بسیار پررونق است و میدان جذب و جلب گردشگران داخلی و خارجی است و همین امر باعث پیشرفت و رشد و شکوفائیش در این کار است 

و از آنطرف امید ابراهیمی با سالها تجربه اش در این مجموعه اکنون به مرز پختگی رسیده است و یار و یاور خوبی برای این مجموعه با تلاشهای بسیار خوبش است و در اوج جوانی به درجه فهم و آگاهی کامل رسیده است و با چشمانی بسیار بیدار و دلی هوشیار در صخا فعالیت و فداکاری می کند و حامی و تقویت کننده خوبی برای صخاست 

و از طرف دیگر هاجر جلالی همسرم با فروشگاه لوازم خانگی صخا که سالهاست صاحب تجربه شده است بیدار و بسیار هوشیار فعالیت و فداکاری می کند تا همه باهم در کنار هم با زحمت و تحمل سختی ها تقویت کننده این تحفه ماندگار و مجموعه ارزشمند در روستای خودمان باشیم و امیدوارم بتوانم الگوی خوبی برای همه روستاها بشوم و مردم با دیدن و شنیدن این فعالیتها و فداکاریهای ارزشمند و خداپسندانه توجه و عنایت نمایند و هرکس در حد توانش با دمی و قلمی و قدمی و درمی حامی و تقویت و پرنور کننده صخا باشد که تقویت و پرنور بشود و بتواند خدمات راحت و آسان ارائه نماید  

مردم همیشه یار و یاور عاشقان و فداکاران بوده اند و این مهم زمان می خواهد تا به همه ثابت بشود و باید در این راه روزبروز بهتر و بیشتر تلاش کرد تا همه ببینند و بشنوند و زمینه های حمایت و عنایت و همکاری خوب و عالی را خداوند فراهم نماید و ما سعی کردیم از خودمان و خانواده امان شروع کنیم و خداوند را شکر می گویم که در این راه موفق بوده ایم و امروز شاهد این پیشرفتهائی که انتظارش را هم نداشتیم و توقعش را با کمترین امکانات و در بدترین شرایط اقتصادی نداشتیم با سختی و تحمل درد و رنجهای فراوان هستیم و روز بروز بهتر و محکم تر ادامه می دهیم هرکس خدا را یاری کند خداوند از جاهائیکه فکرش را هم نمی کند یاریش می کند  من هم فکر نمی کردم که در این بازار خراب با صنایع دستی که رونق خوبی دارد وارد میدان فعالیت و فداکاری خودمان بشویم و از آنطرف تلاشهای خودم در راه جذب و جلب و پذیراوی و راهنمائی گردشگران در ابرسج در خانه کوهنوردان ابرسج همان وعده یاری خداست که این کار هم امروزه در همه روستاها از رونق اقتصادی خوبی برخوردار است و این لطف و عنایت خداوند شامل حال ما در صخا شده است تا با امیدواری هرچه بیشتر به فعالیت ها و فداکاری های خودمان ادامه بدهیم و امیدوار به 

آینده ای تابان و درخشان باشیم و زحمتها و تلاشهای همه کسانی که ما را در روشن نگه داشتن این چراغ یاری کرده اند  جبران و تلافی کنیم صدهزاران طفل سرببریده شد تا که موسائی کلیم الله شد   

Image result for ‫مجموعه ارزشمند‬‎

Related image

Image result for ‫مجموعه ارزشمند‬‎

Image result for ‫قیمت انسان ارزش انسان‬‎

Related imageRelated image

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی