صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

به عشق یوسف صدیق تائب شدم

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷ ب.ظ

جوانی بودم در یک روستا از این جهان پهناور در بدترین شرایط با کمترین امکانات اما زرنگ بودم عاشق یوسف صدیق شدم دیوانه و مجنون یوسف کنعانی شدم همان که مثل خودم دیدمش در یک روستای بسیار غریب و دور افتاده که چگونه به اوج ماه رسید من هم به ایشان پیوستم تا تقدسش در من جاری بشود کسی که خواب دید ماه و خورشید و یازده ستاره سجده اش می کنند می پرستند ایشان را من هم شروع کردم به پرستیدن یوسف صدیق وقتی دیدم ماه و خورشید و ستاره ها چنین انسانی را می پرستند و سجده اش می کنند من هم شروع کردم به تقلید از خورشید و ماه و ستارگان به پرستش و سجده یوسف تا اینچنین بزرگ بشوم با عظمت بشوم از کنعان به همه جهان رسید من هم ازایشان تقلید کردم تا از ابرسج همه دنیا را تسخیر کنم همه جهان را تحت سلطه خودم بگیرم  همه ستارگان را در سراسر جهان و ماه و خورشیدهای جهان را متوجه خودم نمایم 

در این راه سالها برجوروجفای بخیلان و هوسبازان سیاه دل و تنگ نظر صبر و شکر جمیل کردم داستان استقامت تائب جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد  تمام عزیزان و بزرگان دنیا را متوجه صداقت و ایمان و فداکاری خویش می کنم 

من عاشق یوسف هستم پس ماه و خورشید و ستاره های بزرگ دنیا را عاشق و شیفته خودم می کنم 

ماه کنعانی من مسند مصر آن تو شد   وقت آن است که بدرود کنی زندان را  

وقتی که عاشق باشی و صداقت و ایمان و فداکاری را به اوج برسانی عزیز پروردگار می شوی و بهترین مزد و پاداش را می گیری من هم همان کارهائی را که یوسف کرد سالهاست مو به مو انجام داده ام همان سرنوشت و تقدیر برایم اینجا در ابرسج رقم خورد تا مشهور جهان بشوم 

داستان صداقت و ایمان و فداکاری تائب را از زبان بزرگان دنیا خواهیم دید و شنید   

کم کم جهانیان را متوجه خودم می گردانم وقتی دنیا متوجه یوسف شد پس کسی که دیوانه و عاشق یوسف بشود در همه دورانها دنیا متوجه اش می شوند مرا روزبروز عاشق و مجنون تر نسبت به یوسف صدیق می بینید و می شنوید  

تقدس یوسف را چنان در خودم جاری کرده ام که بهترین تائیدها و تعریفها و تمجیدها را از من می بینید و می شنوید هرچند که مدتی تحت تاثیر مغرضان و مغروران و منفوران به روش یوسف صدیق قعر چاه و کنج زندان غم و اندوه و غصه کلبه احزان را تجربه کرده باشم 

اما خواهید دید که چگونه بدخواهانم خجل و شرمسار در سطح جهانی می شوند این معجزه با یوسف بودن است این کرامت با یوسف بودن است دنیا کم کم نظرشان به سمت و سویت جذب و جلب می شود قرار است ستارگان بزرگ دنیا تکریم و تعظیمم کنند این وعده خدا و اشاره خداست نه تنها به یوسف بلکه هرکسی که راه یوسف را قشنگ مثل خودش در پیش گرفت و اینبار تائب با پرچم صخا در روستای ابرسج با درخت کهنسال و مقدس اورسش و آبشارهای بسیار جذاب و دلفریبش زنده باد صداقت و ایمان و فداکاری که ماه و خورشید و ستارگان را خداوند مجبور به سجده و تعظیم می نماید 

Related image

Image result for ‫راه خوب و روشن‬‎

جناب مهندس اتحادیان مدیر کل بازنشسته آموزش و پرورش مشهد از باسوادان و بافرهنگهای بزرگواری که حاصل دعا و آرزوهای تائب بود و هست به همراه استاد گرامی فیض بخش که دوست همکار ایشان می باشد مهمان ما در ابرسج بود و از مناظر زیبای این روستا دیدن فرمودند و از نزدیک داستان فعالیت و فداکاری مرا با صخا دیدند و شنیدند و دقایقی را در این باره صحبتهای شیرینی داشتند که به سمع و نظرتان می رسانم و این ضبط شد و در روستا پخش گردید 

ببینید شما باید شرح زندگی یک آقای زحمتکشی مثل ابوالفضل ابراهیمی را که عمرش رو و خانواده اش را و شادیش را نشاط زندگیش را فدای آبادی این روستا کرده اینرو روزنامه ای کنید رسانه ای کنید بفرستید به شصت روزنامه کشور تا این روزنامه ها که دارای نویسندگان برجسته تحلیلگران برجسته جامعه شناسان برجسته و مردم دوستان برجسته دارن بیان اینجا با این آقا ابوالفضل ابراهیمی مصاحبه کنند و بگویند آقا چی باعث شد که تو زندگیت را فدا کردی در این روستا چرا بچه هاتو فدا کردی چرا زنتو فدا کردی اونها وقتی بیان چون اطلاعات دارن سوالات زیبا و شیرین می پرسن می فهمن که این سوخته مردمش هست این عاشق مردم روستایش است چون عاشق و سوخته این مردم است خودشو زن و بچه هاشو فداکرده بجای اینکه بچه هاش دکتر و مهندس بشن خانمش کارمند بشه خودش کارمند اداره بشه همه را آورده در خدمت روستا که یک صندوق تعاونی درست بکنه و مردم را بیدار و هوشیار بکنه که آقا بیشتر کار بکنید بیشتر تولید بکنید نگذارید بچه هاتون برن دانشگاه بگذارید بچه هاتون کار کنن توی همین روستا گاوداری کنین دامداری کنین مرغداری کنین قالی بافی کنین مردم را تحریک کنین مصرف کننده شهر بیاد لبنیات سالم گوشت و مرغ و کره و پنیر سالم کشک سالم بخرن همه چیز رو بصورت اورگانیک دسته اول کره شیر ماست پنیر خامه وقتی مردم در شهر بدونن یک روستائی مثل ابرسج هست که محصولات طبیعی تولید می کنه و این محصولات سالم هستن مردم میان اینجا درنتیجه مردم روستا از فقر و بدبختی نجات پیدا می کنن اونیکه گاو نداره یک گاو می خره اونیکه دو تا گاو داره چهارتا می خره چهارتا برادرن می رن یک تعاونی گاوداری و مرغداری درست می کنن و این باعث رشد روستا می شه یکدفعه ای هم نمی شه آقای روزنامه آقای نویسنده آقای روزنامه کیهان آقای مدیر رونامه ایران آقای مدیر روزنامه همشهری آقای روزنامه خراسان آقای روزنامه قدس بداد برسید بداد این مردم برسید ولله ابوالفضل ابراهیمی می خواد مردم را از فقر نجات بده مردم را پولدار کنه نگذاره مردم مهاجرت کنن روستا تخلیه بشه و اینها برن تو شهر حاشیه نشین بشن تاکسی تلفنی و یا کلفت و نوکر خانه ثروتمندان بشن آرزوی من یک آرزوی ملی و مذهبیست روزنامه نگاران صاحبان جراید شما که قلم دارین شما که توان دارین بیائید بداد ما برسین 

Related image

Image result for ‫راه خوب و روشن‬‎


Related imageImage result for ‫راه خوب و روشن‬‎

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی