صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

آفرین براین فرزند برومند ایران که باعث افتخار همه ماست درود خداوند براین انسان بزرگوار و زحمتکش باد من تائب سرپرست صخا از ده دوازده سالگی فوتبال بازی می کردم و دروازه بان بودم تیم فوتبال ظفر را در ابرسج افتتاح کردم و اسپانسرش بودم سرپرست تیم ظفر  بودم و در تیم فوتبال ابرسج هم دروازه بان بودم وقتی به روستاهای اطراف می رفتیم و بازی داشتیم در دهه شصت دروازه بان بودم و بخاطر قد بلند و ویژگیهائی که داشتم دروازه بانی خوبی را تجربه می کردم اما فوتبال دردهه هفتاد و هشتاد در روستای ما از رونق افتاد و من خیلی تلاش کردم این ورزش را احیا کنم حتی در زمان شورائی خودم در دهه هشتاد و نود که رئیس شورای ابرسج بودم برای ساخت و افتتاح ورزشگاه ابرسج که هم اکنون درورودی این روستا به چشم می خورد  پیگیریهای خوبی داشتم که البته به نتیجه رسید اما با وجود تلاشهای زیاد علاقه ها به فوتبال واقعا به صفر رسیده بود 

داستان صخا را به گوش علیرضا بیرانوند برسانیم (تائب) 

زمان ما که فوتبال بازی می کردیم یک زمین خوب در ابرسج نداشتیم و خودمان یک جاهائی را هموار می کردیم و بازی ها را انجام می دادیم 

دروازه بانی استرس ها و فشارهای زیادی دارد همه فشار تیم روی دروازه است اگر اشتباهی صورت بگیرد همه زحمتهای بچه ها به باد می رود و این فشار واقعا جان شکار است مخصوصا علیرضا بیرانوند عزیز که دروازه بان تیم ملی ایران است و مسئولیت سنگینی بدوشش می باشد  

انتظارات و توقعات مربی و بچه های تیم و مردم فقط بروی دروازه بان است و این مهم فشارها را زیاد می کند اما خداوند کمکش کرد مخصوصا زمانی که پنالتی رونالدو را گرفت من وضو گرفتم دورکعت نماز خواندم سجده شکر بجا آوردم و واقعا اشک شوق ریختم 

چون حقش بود و من همانجا به خانواده ام گفتم تمام تیمهای مطرح جهان جذب و جلبش خواهند کرد و برایش تلاش می کنند من به خانواده ام گفتم حتی رونالدو خودش دست این پسر را می گیرد و همانجا نمی گذارد جائی برود و به تیم خودش رئال مادرید خواهد برد و یا مسی او را به تیم بارسلونا خواهد برد واقعا شاهکار کرد و معجزه بود من سال هفتاد تا هفتاد دو زمانی که این پسر بدنیا آمده بود خدمت سربازی مشهد بودم و تقریبا ایشان همسن و سال پسر من است اما واقعا از پسرخودم بیشتر دوستش دارم هرخانواده ای نیاز مبرم به چنین فرزندانی دارد هرروستا و شهری باید چنین فرزندانی داشته باشند و بهش افتخار کنند من از ایشان تشکر و قدردانی می کنم به خانواده اش تبریک می گویم انسان باید از چنین فردی الگو بگیرد نوجوانان و جوانان ما باید از علیرضا جان الگو و سرمشق بگیرند آفرین پسر گلم ممنون و متشکرم از زحمتهائی که کشیدی از سختیهای فراوانی که متحمل شدی تا به اینجا رسیدی خداوند سیصد سال عمر در نهایت صحت و سلامتی و جوانی و شادابی تو را  بدهد و عطا نماید  همه ایرانیان دانا و توانا همه انساندوستان داناو توانا در سراسر دنیا برایت دعا می کنند عاشق تو و امثال تو هستند  پشتت به دعای خیر ستاره های محبوب پروردگار در سراسر دنیا گرم باشد  همه خوشحالند از وجود نازنینت مرحبا امیدوارم حالا که در این مقام ارزشمند قرار گرفته ای و خداوند توفیق بزرگی عطایت کرده است دست مظلومان و محرومان و معصومان را در سراسر روستاهای ایران و جهان بگیری و در روستاهای ایران و جهان بگردی و مجموعه های قرض الحسنه و خیریه هایش را تقویت و پرنور کنی 

ما هم در روستای ابرسج در مجموعه صخا که در قالب فرهنگ و ورزش شاهکار کرده است و در زمینه قرض الحسنه و خیریه فعالیت دارد  نیاز مبرم به حمایت و عنایت و همکاری شما فرزند برومند و رشید ایران داریم تا بتوانیم به مردمان راحت و آسان خدمت کنیم نه تنها شما که همه ستاره های محبوب و معروف و مشهور از جنس خودت را دعوت به همکاری می نمایم امیدوارم دعوت مرا پذیرا باشی و یک روز در ابرسج و در دروازه استادیم ابرسج که خودم در زمان شورائیم 1386-1392ساختم با هم عکس یادگاری بگیریم و صخا را تقویت و پرنور نمائی این یک دعا و آرزو است از خداوند می خواهم مستجاب و براورده نماید آمین یا رب العالمین  تا باردیگر فوتبال را احیا کنم و دو سه تا تیم فوتبال در ابرسج تشکیل بدهم از طرف مجموعه تابان و درخشان صخا  و به همراه خانواده محترمت به ابرسج جهت دیدن مناظر زیبای طبیعی این روستا آبشار زیبایش و درخت کهنسال و مقدس اورس این روستا تشریف بیاوری و قدم برروی دیدگان ما بگذاری که صخا با سرپرست عاشقش تائب و خانواده و دوستانش بهترین میزبان عاشقان طبیعت دوست بوده و هست و روزهای جمعه پذیرا و راهنمای همه گردشگران می باشد  

داستان صخا را به گوش علیرضا بیرانوند برسانیم (تائب) من به همه لرهای عزیز و خونگرم تبریک می گویم مبارکتان باشد رحمت به شیری که این فرزند برومند شما خورده است از تک تک شما عزیزان قدردانی می نمایم که بهترین هدیه را به ما ایرانیان بخشیده اید و داده اید  تشکر و سپاس فراوان 

علی برار فدات بشم الهی قربونت برم زنده باشید لرستانی های خونگرم عاشق تک تک شما عزیزانم امیدوارم بتوانم در ابرسج شما عزیزان را پذیرا باشم واز مناظر زیبای این روستا لذت و بهره ببرید  و تک تک شما عزیزان را به این روستا دعوت می نمایم یک روستای خوب با مناظر طبیعی زیبا و خاطره ساز داستان صخا را به گوش علیرضا بیرانوند عزیز برسانیدممنونم    

داستان صخا را به گوش تک تک لرستانیهای عزیز و خونگرم برسانیم (تائب) 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫علیرضا بیرانوند‬‎

Image result for ‫پنالتی رونالدو بیرانوند‬‎

من در این لحظه سجده شکر بجا آوردم و برای بیرانوند خدا را شکر کردم چون وظیفه تک تک ایرانیهاست که به این کار بزرگ سجده شکر بجا آورند افتخارما شد قلب همه ما را خوشحال کرد بهترین لحظه زندگی تک تک ما ایرانیها همین لحظه بود یک خاطره بیاد ماندنی در طول عمر تک تک ما ایرانیها و همه جهانیان بود تائب در ابرسج با پرچم صخا خداوند را برای این مهم شکر کرد  الهی صدکرور شکر ممنونم پسر 

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

جناب مهندس اتحادیان مدیر کل بازنشسته آموزش و پرورش مشهد از باسوادان و بافرهنگهای بزرگواری که حاصل دعا و آرزوهای تائب بود و هست به همراه استاد گرامی فیض بخش که دوست همکار ایشان می باشد مهمان ما در ابرسج بود و از مناظر زیبای این روستا دیدن فرمودند و از نزدیک داستان فعالیت و فداکاری مرا با صخا دیدند و شنیدند و دقایقی را در این باره صحبتهای شیرینی داشتند که به سمع و نظرتان می رسانم و این ضبط شد و در روستا پخش گردید 

ببینید شما باید شرح زندگی یک آقای زحمتکشی مثل ابوالفضل ابراهیمی را که عمرش رو و خانواده اش را و شادیش را نشاط زندگیش را فدای آبادی این روستا کرده اینرو روزنامه ای کنید رسانه ای کنید بفرستید به شصت روزنامه کشور تا این روزنامه ها که دارای نویسندگان برجسته تحلیلگران برجسته جامعه شناسان برجسته و مردم دوستان برجسته دارن بیان اینجا با این آقا ابوالفضل ابراهیمی مصاحبه کنند و بگویند آقا چی باعث شد که تو زندگیت را فدا کردی در این روستا چرا بچه هاتو فدا کردی چرا زنتو فدا کردی اونها وقتی بیان چون اطلاعات دارن سوالات زیبا و شیرین می پرسن می فهمن که این سوخته مردمش هست این عاشق مردم روستایش است چون عاشق و سوخته این مردم است خودشو زن و بچه هاشو فداکرده بجای اینکه بچه هاش دکتر و مهندس بشن خانمش کارمند بشه خودش کارمند اداره بشه همه را آورده در خدمت روستا که یک صندوق تعاونی درست بکنه و مردم را بیدار و هوشیار بکنه که آقا بیشتر کار بکنید بیشتر تولید بکنید نگذارید بچه هاتون برن دانشگاه بگذارید بچه هاتون کار کنن توی همین روستا گاوداری کنین دامداری کنین مرغداری کنین قالی بافی کنین مردم را تحریک کنین مصرف کننده شهر بیاد لبنیات سالم گوشت و مرغ و کره و پنیر سالم کشک سالم بخرن همه چیز رو بصورت اورگانیک دسته اول کره شیر ماست پنیر خامه وقتی مردم در شهر بدونن یک روستائی مثل ابرسج هست که محصولات طبیعی تولید می کنه و این محصولات سالم هستن مردم میان اینجا درنتیجه مردم روستا از فقر و بدبختی نجات پیدا می کنن اونیکه گاو نداره یک گاو می خره اونیکه دو تا گاو داره چهارتا می خره چهارتا برادرن می رن یک تعاونی گاوداری و مرغداری درست می کنن و این باعث رشد روستا می شه یکدفعه ای هم نمی شه آقای روزنامه آقای نویسنده آقای روزنامه کیهان آقای مدیر رونامه ایران آقای مدیر روزنامه همشهری آقای روزنامه خراسان آقای روزنامه قدس بداد برسید بداد این مردم برسید ولله ابوالفضل ابراهیمی می خواد مردم را از فقر نجات بده مردم را پولدار کنه نگذاره مردم مهاجرت کنن روستا تخلیه بشه و اینها برن تو شهر حاشیه نشین بشن تاکسی تلفنی و یا کلفت و نوکر خانه ثروتمندان بشن آرزوی من یک آرزوی ملی و مذهبیست روزنامه نگاران صاحبان جراید شما که قلم دارین شما که توان دارین بیائید بداد ما برسین 

Image result for ‫علیرضا بیرانوند‬‎

Image result for ‫علیرضا بیرانوند‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫راه خوب و روشن‬‎

Related image

Image result for ‫علیرضا بیرانوند‬‎

Image result for ‫علیرضا بیرانوند‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫علیرضا بیرانوند‬‎

Related image

Image result for ‫علیرضا بیرانوند‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫علیرضا بیرانوند‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی