صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

آهنربای جذب انسانهای دانا و توانا باشیم

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۴ ق.ظ

من آهنربای جذب و جلب انسانهای دانا و توانا هستم من عاشق دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب دنیا هستم من فارغ از هردین و آئین و مذهبی فارغ از هر رنگ و نژادی عاشق انسانهای دریادل با قلبهای شیر هستم 

من آهنربای جذب و جلب دلهای دریا و قلبهای شیر از سراسر دنیا می باشم من به سود مظلومان و معصومان می خواهم آهنربای جذب و جلب جوانمردان از سراسر دنیا باشم تا روستایم را گلستان کنم و الگوئی برای همه روستاهای دنیا باشم من جهان را در صلح و صفا و دوستی می خواهم 

من عاشق رنگهای سبز و سفید هستم که نشان صلح و دوستی می باشند   

من عاشق سعادت و خوشبختی هستم من آهنربای جذب و جلب سعادتمندان و خوشبخت های دنیا می باشم 

من این مقام عالی را از قدم گذاشتن در راه فرهنگ و ورزش بدست آورده ام من با سحرخیزی و با کوهنوردی به این مقام والا و ارزشمند رسیده ام و توصیه می کنم در هرروستائی یکی مثل مرا تقویت و پرنور باید کرد تا چراغ فرهنگ و ورزش بسود مظلومان و معصومان بسود فعالان و فداکاران و جوانمردان تقویت و پرنور گردد من عاشق انسانهای پرکار با ایده های ناب می باشم 

من حامی و پشتیبان انسانهای فعال و فداکار خواهم بود من عاشق با سوادان و با فرهنگها هستم کسانی که با نفس گرم و قلم زیبای خودشان بهترین آرزوها را برای سعادت و خوشبختی مردمان دارند 

دعایشان خوشحالی و خشنودی همه مردم دنیاست کسانی که دنیا و آخرت را برای مردم بهشت برین می خواهند و از نعمتهای بی نهایت پروردگار بسود دردمندان بهره می برند  

من آهنربای جذب و جلب با سوادان و بافرهنگهای دنیا هستم من می خواهم محبوب دلهای توانگران عالم باشم من همه اینها را از عشق به انسانهای بزرگی همچون یوسف صدیق و یعقوب نبی و اسحاق پیامبر و ابراهیم خلیل بدست آورده ام من از سخنان زیبای انسانهای بزرگ لذتها و بهره ها برده ام و می خواهم همه را پرخیر و برکت نمایم و از خودم و خانواده و روستایم سالهاست شروع کرده ام من می خواهم در هرروستائی یک چراغ پرنور روشن بشود و در قالب فرهنگ و ورزش به مردمان نور و گرما بدهد دعا و آرزوی من این است من برای همه خیر و برکت و عزت آرزومندم 

من سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را شاد و خرسند می خواهم  من عاشق لبخند شیرین سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم هستم که بی هیچ توقعی فقط عاشق خداوند هستند و از خداوند توقع و انتظار خیر و خوبی و خوشی دارند و بی نهایت ممنون و سپاسگزار پروردگارند   

من در اوج صداقت و ایمان و فداکاری قرار گرفته ام چون سحرخیز و کوهنوردم من انسانهای دانا و توانا را به حمایت و عنایت و همکاری خداپسندانه دعوت می کنم امیدوارم دعوت مرا به نام و به یاد خداوند بزرگ قبول بفرمائید تا تسکین دلهای محتاجان باشم تسکین دلهای دردمندان باشم تا خدمات راحت و آسان در قالب قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش ارائه نمایم من عاشق این هستم که جذب و جلب کنم و ببخشم 

من عاشق بخشش و جوانمردی و ایثار هستم من تشنه فعالیت و فداکاریم من سالهاست بیدارم تا دعاها و آرزوهایم مستجاب و برآورده به خیر و شادی بشوند   

امیدوارم مرا در این راه بزرگ و ارزشمند تقویت و پرنور و پررنگ نمائید  تا همه فداکاران در روستاهای مختلف دنیا تحریک و تشویق و ترغیب و تقویت بشوند  

  Related image

Related image

Image result for ‫آهنربای جذب و جلب‬‎

Image result for ‫آهنربای جذب و جلب‬‎

Image result for ‫آهنربای جذب و جلب‬‎

Related image

Image result for ‫آهنربای جذب و جلب‬‎

Image result for ‫آهنربای جذب و جلب‬‎

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫آهنربای جذب و جلب‬‎

Related image

Image result for ‫آهنربای جذب و جلب‬‎

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی