صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

سرافرازی پاداش فعالیت و فداکاریم

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۴ ق.ظ

وقتی که داستان یوسف را مطالعه می کنم خیلی خوشحال می شوم برای همین روزی دو سه بار این داستان را مطالعه و بررسی می کنم و متمرکز می شوم ساعتها برروی این داستان فکر می کنم بعضی وقتها حتی در خواب هم به فکر این داستان و تمرکز در این داستان می شوم 

وقتی می بینم برادران یوسف آن مغرضان و مغروران و منفوران آن بخیلان و هوسبازان سرشکسته و خوار و رسوا شدند خوشحال می شوم از اینکه خداوند به وعده خودش عمل کرده است و حق ظالم را کف دستش گذاشته است و مظلومان از سوی خداوند همیشه سربلند و سرافراز خواهند شد 

برای همین هرگز ناراحت و غمگین آنهمه جوروجفاهائی که در این سالها علیرغم اوج صداقت و ایمان و فداکاریم که مظلومانه و معصومانه متحمل شدم نیستم چون می دانم خداوند شاهد و ناظر بوده است و اوست آگاه و دانا و توانا من هم صبر و شکر جمیل خودم را نشان داده ام و زحمتهائی را که در راه رسیدن به حق و به مزد و پاداش آبرومندانه الهی کشیده ام و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیده ام 

مطالعات فراوان و دعوت از بزرگان و توانمندان از سراسر دنیا جهت سربلندی و سرافرازی در اوج عشق و صداقت و ایمان دعوت از بندگان دانا و توانای خداوند از جوانمردان با دلهای دریا و قلبهای شیر و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیدم و شبانه روز تلاش کردم تا به اهداف انساندوستانه ام برسم و چراغ فرهنگ و ورزش را در روستایم با کمک بندگان بزرگ خداوند تقویت و پرنور کنم 

من برای جذب و جلب بندگان محبوب خدا سالها تلاش کردم و امیدم به خداست تا مزد و پاداش تلاشهایم را بگیرم من با داستان یوسف بی نهایت خوشحال و خشنود می گردم وقتی می بینم دشمنان یوسف پس از سالها رسوا و خوار شدند من هم امیدوار می شوم تک تک کسانی که در طول این سالها علیرغم اینکه عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و سحرخیز و کوهنورد و فداکار بودم باز اذیت و آزارم کردند و در جوروجفای ناعادلانه برمن شریک شدند و مظلومانه و معصومانه قصد تحقیر و تخریب و تضعیفم نمودند  رسوا و خوار می شوند تا عبرت همه زورگویان بشوند 

در هردوره ای باید کسانی باشند که دست زورگویان پست فطرت را رو کنند کسانی مثل تائب مظلوم هم باید باشند که زبان مظلومان در روستاهای مختلف ایران و جهان باشند و دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های بزرگ را متوجه و متذکر خودشان نمایند   

تا حق به حقدار برسد تا این داستان تائب مایه عبرت همگان باشد تا همه ببینند و بشنوند که در روستاها برمظلومان برمعصومان چها که نمی گذرد و سالها تحمل شکنجه های سخت و جان شکار واقعا شرم آور بوده است  واقعا بی انصافیست با وجوا اینهمه دستهای بسیار توانائی که در سراسر ایران و جهان وجود دارد چگونه از وجود یک مظلوم و معصوم با اینهمه فعالیت و فداکاری غافل می باشیم   

داستان یوسف بهترین علاج دردهای یک مظلوم یک عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاریست داستان یوسف بهترین داروی دردهای یک انسان عاشق است بهترین درمان دردهای امثال تائب فعال و فداکار که عاشق نان رسانی و گره گشائی و مشکل گشائی هستند اما سنگهای بزرگی برسرراهشان قرار دارد که خداوند وعده حمایت و یاری داده است و البته محقق و حتمی خواهد شد   

تائب دلشکسته ترین انسان درروستاهای دنیاست چون در اوج صداقت و ایمان و فداکاری به روش برادران یوسف دلش را شکستند و سالها سخت و جان شکار براو گذشت و اما همچنان صبر و شکر جمیل کرد تا به امروز و به امید خداوند محکم و استوار ادامه داد و با سحرخیزی و کوهنوردی دردهایش را مرهم گذاشت   و برای دستهای غیب و حمایت و یاری پروردگار ثانیه ها را می شمارد   

Related image

Image result for ‫پاداش خوبان‬‎

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی