صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

چگونه به شهرت برسیم

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۶ ق.ظ

مطالعه می کنم وقتی که دیگران هم اکنون مخصوصا در روستای خودم در خواب هستند سالهاست که متفاوت از دیگران فعالیت و فداکاری می کنم (تائب)

مطالعه و بررسی های من فرهنگ و ورزش من سحرخیزی و کوهنوردی من در طول این سی سال گذشته می توانیم بوضوح ببینیم که واقعا و صددرصد متفاوت از دیگران بوده است پس امیدوارم به موفقیت و پیروزی متفاوت و بی نظیر  

همچون بسیاری از مشهوران دنیا تائب هم با یک ایده ناب و ارزشمند در روستای خودش شروع به فعالیت و فداکاری کرد مجموعه ای بنام صخا که در قالب فرهنگ و ورزش فعالیت و فداکاری می کند 

همه پندار و گفتار و کردار تائب سرپرست صخا صرف و متمرکز این ایده شده است تا موفق بشود تائب داستان زندگی بسیاری از ایده پردازان مشهور را مطالعه و بررسی کرده است راههای رسیدن به هدف را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است 

پشتکار و مقاومت در راه رسیدن به هدف این انگیزه را در ایشان ایجاد کرده است که حتی در بدترین شرایط و در بدترین حالات بی توجهی ها و بی تفاوتی ها محکم و استوار و شبانه روز همت و تلاش کند تا به هدف برسد 

انسانهای مشهور با همین تلاشهای شبانه روزی و اصرارها و پافشاریها به مقصود رسیده اند همین فعالیتها و فداکاریهاست که باعث توجه و عنایت ابرمردان جهان می شود باعث پیشنهادهای حیرت انگیز می شود  

درباره ایده خودت نوشتن کار بسیار بزرگی است و بهترین روش برای رساندن پیام خودت به گوش بندگان توانای خداوند در سراسر دنیاست همان کسانی که باید به لطف و عنایت خداوند تو را سربلند و سرافراز نمایند که الگوی نوجوانان و جوانان جویای نام و شهرت بشوی 

تائب سرپرست ایده صخا که می داند با تقویت و پرنور شدن این ایده می تواند به نحو احسن علاج همه دردهای روستایش بشود و البته الگوئی برای همه روستاها پس محکم در راه جذب و جلب نظر بزرگان ایران و جهان ایستاده است تا پیروز بشود و سربلند گردد  

سرزنش های فراوان تائب را محکم تر و امیدوارتر کرده است برای همین بهتر و بیشتر تلاش می کند هرروز که می گذرد امید تائب سرپرست این ایده ناب در یک روستای کوچک در این جهان پهناور بیشتر می شود و بوی توجه و عنایت ابرمردان بزرگ دنیا را بیشنر احساس می کند 

داستان تائب با ایده صخا می تواند در همه روستاهای جهان طنین انداز شود کسی که صداقت و ایمان و فداکاری را به اوج رسانده است و غریبانه و مظلومانه و معصومانه بدور از چشمهای زیبای بندگان توانای خداوند فعالیت و فداکاری می کند و سالها استقامت کرده است تا به اهدافش برسد هرچند که خیلی خیلی زیاد طول کشیده است اما تائب خوشحال و امیدوار است چون داستانهای مشهوران فراوانی را مطالعه و بررسی کرده است و از آنجا که در سطح جهانی مخصوصا در روستاهای جهان می کوشد پس طبیعتا از همه مشهوران دنیا امیدوارتر است چون می داند بزودی یک سوژه خوبی برای همه نویسندگان و فیلمنامه نویسان و گویندگان مشهور و معروف و محبوب خواهد شد   

داستان این استقامت آنهم در بدترین شرایط با کمترین امکانات در سطح جهانی پرطرفدار خواهد شد و خداوند بهترین پشتیبان فداکارانی همچون تائب بوده است و خواهد بود روشن کردن یک چراغ در قالب فرهنگ و ورزش آنهم در یک روستا طبیعتا در سطح جهانی و در بین دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های بزرگ طرفداران خوبی خواهد داشت و تائب دست خودش را برروی خوب ایده ای گذاشته است 

تائب دوست دارد پس از به شهرت رسیدنش با قدرت و قوت هرچه تمامتر حامی و پشتیبان کسانی باشد که در روستاها جویای نام و شهرت هستند تائب می خواهد بهترین شرایط و امکانات را برایشان فراهم گرداند که علاج همه دردهای روستای خودشان باشند  

عشق و علاقه های من هم نسبت به دیگران در روستای خودم متفاوت بوده است من برخلاف دیگران عاشق دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار در سراسر ایران و جهان هستم مخصوصا عاشق و شیفته کار آفرینان برتر دنیا (تائب)  

Related image

Image result for ‫چگونه به شهرت برسیم‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫چگونه به شهرت برسیم‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی