کسی به شاعر و نویسنده جوروجفا نمی کند
مگر کسانی که ایمان آورده اند و عمل صالح انجام میدهند و یاد خدا بسیار میکنند و به هنگامی که مورد ستم واقع میشوند به دفاع از خویشتن (و مؤ منان) بر میخیزند (و از ذوق شعری خود کمک میگیرند) و بزودی آنها که ستم کردند میدانند که بازگشتشان به کجاست.
کسانی که به شاعران جوروجفا کرده اند و از شمشیر برانی که آنها به لطف خداوند دارند غافل و بی خبرهستند من تعجب می کنم آیا آنها که به ناجوانمردی و به پستی و بی حیائی و بی آبروئی و بی رحمی به افرادی همچون تائب ظلم و ستم می کنند و نه تنها توبه و جبران نمی کنند بعد از آنهمه عذاب و بلائی که برسر امثال تائب می آورند باز هم زبانشان دراز است آیا آنها نمی دانند که خداوند بخاطر این صبر و شکر جمیلشان برجوروجفای آنها چه پاداشی به امثال تائب داده است تائب که از مصیبت زورگویان به خداوند پناه برد و چهل شب نذر و نیاز کرد و چله گرفت و خدا را به یاری خواند چون زورش به قلدرها نمی رسید و واسطه های بزرگوار و بلند همت هم کارساز نبودند آنجا بود که تائب فهمید خداوند که بالاترین مکارهاست یک نقشه ای دارد و باید مدتی صبر کند و بخاطر خدا بربلا و مصیبت زورگویان بسوزد و بسازد وقتی بی جرم و بی گناه مورد اذیت و آزار قرار گرفتی و زور هیچ کس هم به آنها نرسید بدان که خداوند یک کار بزرگی برای فداکار و نیکوکار می خواهد بکند یک چراغی را بدست او روشن می کند و یک نوری را توسط او به جهانیان عطا خواهد کرد شب چهلم تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش (ملهم غیب)
نویسنده و شاعر می شوی و تخلصت تائب است تا هنگام اذان این بیت را زمزمه کردم و گریه کردم و اشک شوق ریختم و اذان گفتم و نماز صبح را خواندم از فردای آنروز شروع به اشعار و مقالات کردم و به نمایش جهانی گذاشتم تا ضمن انتقام گرفتن از زورگویان با جذب و جلب ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها و انشاء الله فیلم و سریال تائب و صخا که بهترین و پرفروش ترین سریال و فیلم جهان خواهد شد عوایدش تا ابد هدیه و وقف صخاست تا همه روستاهای جهان را بدینوسیله گلستان کنم
و درس خوبی در مظلومیت و ظلم و ستم به جهانیان برای عبرت بدهم و نمایش خوبی در جهان داشته باشم
باید قلدرها از تائب در صخا عبرت بگیرند و هرگز با مظلوم ستم روا ندارند چون اگر واقعا ظلم و ستمشان ثبت و درج و ثابت شود و بزرگان و ریش سفیدان تائید کنند خداوند آن مظلوم را شاعر و نویسنده می کند همانطور که ابوالفضل ابراهیمی را شاعر و نویسنده کرد و تخلص تائب تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش (هاتف غیب)

که از سراسر جهان بندگان خوب و قوی جهان انتقام تائب فداکار و مظلوم را از قلدرهای ناجوانمرد و پست فطرت و زورگو بگیرند شعرها و مقالات تائب با فریاد صخا که خدا این صدا را به تائب داده است زبان به زبان می چرخد و به گوش کسانی که خدا می خواهد می رسد چون تائب از جوروجفای نامردان به خودش پناه برد و او بهترین مکار است
صخا از معجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
من نامه ای به زورگویانی که به من و خانواده ام جوروجفا کردند در سال 1378نوشتم که آن نامه را مسخره کردند و مرا زیر سایه آیات پروردگار قرآن و تورات و انجیل و اشعار شاعران مخصوصا حافظ تحقیر و تخریب و تضعیف کردند
روزیتان فراوان دادند روزی مردمان ببریدید قدرتتان دادند زورمندی بکار بردید مردگان را اسیر ساختید و ستم روا داشتید در صورتی که نیک می دانید تیر آه سخت دلدوز است بویژه اگر از دلهائی برخیزد که شما بدردشان آورده اید و اندامی که شما عریانشان ساخته اید هرچه
می خواهید بکنید ما بردباریم بیداد کنید ما به خدا پناه می بریم ظلم کنید ما به تظلم برخواهیم خواست و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون این نامه من به قلدرها بود و امروز آنرا برای اولین بار به نمایش جهانی گذاشتم و سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرها را به حمایت و همکاری دعوت می کنم تا انتقام پایمال کردن حق و حقوقم را بگیرم با تقویت صخا که لطف و عنایت خداست و شما بخاطر خداوند به تقویت صخا دعوت شده اید و من امیدم به شمانیست به خداست اما وظیفه ام گفتن است
حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس دربند آن مباش که نشنید یا شنید
خدائی که به من قدرت صبر و شکر جمیل داده است خدائی که به من قدرت اشعار و نویسندگی و مقالات صخا را داده است خدائی که به من تخلص تائب را داده است خودش فکرهائی برای تلافی و جبران نیکوکاریم کرده است و اجرکدام یک از نیکوکاران را ضایع کرده است که من دومیش باشم وقتی مطمئن هستم هرگز غمی ندارم و فقط همت و تلاش می کنم و هرگز تا جائی که امکانش باشد در یغ نمی ورزم تا به نتیجه برسم و همه را سرافراز نمایم
چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد من نه آنم که زبونی کشم از چزخ فلک

![]()
تائب چه باشد مشکلت زانوی غم داری بغل ولله و خیر و الماکرین افسرده و غمگین چرا
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ ﴿۲۲۷﴾
