صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

کاهش هزینه های سنگین

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ

اگر در صداقت و ایمان و فعالیت و فداکاری دریغ بورزیم حتما هزینه های سنگینی را پرداخت خواهیم کرد 

از خودگذشتن و به خدا رسیدن کاهش هزینه های سنگین را به ارمغان می آورد 

فداکاری و کوشا بودن در فرهنگ و ورزش و همت و تلاش درراه قرض الحسنه و خیریه کاهش هزینه های سنگین را به ارمغان می آورد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

من در راه صداقت و ایمان و در راه فعالیت و فداکاری و درراه فرهنگ و ورزش هزینه کردم و پاداش من کاهش هزینه های سنگین بود 

پندارنیک و گفتار نیک و کردار نیک کاهش هزینه های سنگین را به ارمغان می آورد 

هرچند نیازی به گفتن نیست و همه می دانند و می فهمند اما وظیفه یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار تذکر است باشد که مفید و سودمند بشود و قلبهای بسیاری از مردم جهان خشنود گردد 

از همان کودکی شروع کنیم و بهترین فرزند برای پدرو مادر بهترین انسان برای جامعه و از همه مهمتر بهترین بنده برای خداوند باشیم و از همان کودکی محبوب قلبها بشویم موردتائید بزرگان و سالخوردگان باشیم کاری هم ندارد به خدا قسم راحت و آسان است 

من در حمام عمومی روستا هروقت که می رفتم در حالی که ده دوازده سال بیشتر نداشتم همه سالخوردگان را کیسه و لیف می کشیدم و به همین راحتی خوشحال می شدند و مرا تائید می کردند و من هم لذت بهترین بودن را می چشیدم و اینگونه بزرگ شدم 

رحم و غیرت و خجالت داشتم و عاشق این صفات بودم و در تقویت این صفات همت و تلاش می کردم و همین صفات روحانی و عرفانی باعث کاهش هزینه های سنگین در زندگی من شد سالخوردگانی که درروستای ما بیمار می شدند حداقل با یک کیلو میوه ناقابل به دیدارشان می رفتم 

و همین کار من باعث کاهش هزینه های سنگینی می گردید می دیدم و می بینم نوجوانان و جوانانی را که چگونه پولهای خودشان را خرج بیهوده می کنند 

و من آن خرجها را نداشتم چون رحم و غیرت و خجالت داشتم هوا هوس هم نداشتم هرگز آرزوی یک دوچرخه هم نداشتم و ندارم 

و می بینم کسانی را که هرماه حداقل پانصد هزارتومان کمی هم بیشتر خرج هوا و هوس می کنند در صورتیکه اگر حداقل یک کیلو میوه برای سالخوردگان بیمار می بردند و از این قبیل اخلاقها داشتند هرگز دچار این هوا و هوسها نمی شدند 

اگر از فداکاران حمایت و همکاری کنیم و قلب آنها را شاد کنیم و دعای آنان را جذب و جلب خودمان کنیم کاهش هزینه های سنگین پاداش ما خواهد بود 

من وارد جزئیات بیشتری نمی شوم 

اما خودتان وارد جزئیات بیشتر بشوید ببینید اگر واقعا از تائب فداکار در قرض الحسنه و خیریه حمایت و همکاری می کردیم و خداوند را با سربلندی و سرافرازی یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار خشنود می ساختیم ممکن بود چه هزینه هائی از ما کاهش پیدا کند 

چه اندازه قلبهائی با پرداخت وامهای اسان و راحت صخا خشنود می شدند و دعای انان باعث کاهش چه هزینه های سنگینی می شدند 

سربلندی و سرافرازی و خشنودی و خوشحالی یک انسان عاشق و فداکار همچون تائب چه اندازه نزد خداوند ارزش دارد چه اندازه می تواند در کاهش هزینه های سنگین ما اثر داشته باشد چه بلاها و مصیبت هائی را می تواند از ما دور کند 

تائب با تقویت صخا چه اندازه می تواند درپیشرفت و رشد و شکوفائی ما و گلستان کردن روستای ما موثر باشد چه اندازه می تواند با رشد فرهنگ وورزش برنوجوانان و جوانان و سالخوردگان ما اثرداشته باشد چه اندازه قلبها می توانند شاد و خرسند شوند 

یک چراغ پرنور و یک تنور گرم چه اندازه برای آبرو و اعتبار یک روستا می تواند موثر و مفید باشد یک انسان فداکار و یک خانواده فداکار چه اندازه می توانند برای روستا مفید و موثر باشند 

اگرکاهش هزینه های سنگین را آرزو داریم هرنفر از ما به اندازه توان از تائب در صخا در قالب قرض الحسنه بی بهانه و بی ریا یاری و حمایت کنیم چون تائب بی بهانه و بی ریا با وجود هزاران جوروجفا فداکاری کرد و ادامه داد و هرگز دلگیر و خسته و ناامید نشد 

حمایت و همکاری و تبلیغ و تشویق و ترغیب و تحریک و تائید یک انسان خوب و فداکار و انساندوست و خیرخواه و یک مجموعه گره گشا و نان رسان و مشکل گشا همچون تائب باصخا کاهش هزینه های سنگین را به ارمغان می اورد چون خداوند خشنود می گردد 

هرکس خدا رایاری کند خدا یاریش می کند 

قرض الحسنه و خیریه صخا کارخداست لطف و عنایت خداست حاصل زحمت یک انسان عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار است پس هرکس خدا رایاری کند خدا یاریش می کند مطمئن باشیم با حمایت از تائب در صخا پاداش ما کاهش هزینه های سنگین می شود چون خدا وعده جبران و تلافی داده است یار مردان خدا باش که در کشتی نوح   هست خاکی که به ابی نخزد طوفان را 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

تائب با کوشا بودن و فعالیت و فداکاری در صخا بهره های فراوانی دید کاهش هزینه های سنگینی را شاهد بود من دارو ندار خودم را و خانواده ام را وقف صخا کردم و به مردم در قالب قرض الحسنه و خیریه وامهای خوبی عطا کردم و هرچند بخاطر معوقات سختی هائی هم در کار بود اما من خوشحالم که نیکوکار و فداکار بودم و از خداوند می خواهم با جذب و جلب انسانهای توانا و دانشمند و ثروتمند به من قدرت و قوت بیشتری عطا کند تا نقاط ضعفم از بین برود و نقاط قوتم تقویت شود هرچه خدا بخواهد همان می شود 


Related imageImage result for ‫کاهش هزینه ها‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی