صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ق.ظ

صخا

یک چراغ بنام صخا روشن کردم حواسمان به پف ها بیشتر باشد (تائب) 

چراغی را که ایزد برفروزد   هرآنکس پف کند ریشش بسوزد (ریشه اش) 

داستان کسانی که لبخند خدا را به تقلید از برادران یوسف برمن تلخ و زهر کردند به گوش ابرمردان جهان برسانید(تائب)

کسانی که لبخند خدا را برنیکوکاران تلخ و زهر می کنند حواسشان به دستهای غیب خدا نیست (تائب) 

تعلل درحمایت و همکاری با فداکاران لطف و عنایت خداوند را به تاخیر می اندازد (تائب) 

یعقوب باشیم برای کسانی که بوی یوسف می دهند (تائب) 

از خدا خواستم چراغی روشن کنم اکنون می خواهم نورش را زیاد کند (تائب) 

یعنی میشه که بشه چی میشه اگه بشه تنها یک ابرمیلیاردر یک دنیا صداقت و ایمان و فداکاری جواب میده و مطمئنم که می شه خدا خودش بهم گفته می شه (تائب) 

باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com

یعنی می شه که بشه  تنها یک سوپرپولدار خدا کنه که بشه برای یوسف که اتفاق افتاد و شد منهم بوی یوسف می دهم صخا فرماندهی دارد چو یوسف که زندان می شود از او گلستان چنین فرماندهی پیروز باشد که روزوشب بود در فکر یزدان (تائب) 

مسئولیت همه سوء تفاهم ها و سوء ظن ها به گردن کسانیست که دراوج فداکاری با من ضدهمکاری کردند (تائب)

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

خداوندا توئی که به انسان شهرت می دهی مرا به اوج شهرت و محبوبیت برسان که با خدمات آسان در قالب قرض الحسنه صخا همه را سربلند و سرافراز و روستایم را گلستان کنم (تائب)    

برای اینکه در زمینه قرض الحسنه و خیریه صخا به درجه ارائه خدمات راحت و آسان برسم حمایت و عنایت دانشمندان و ثروتمندان را می خواهم (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان     صخالطف و عنایتهای یزدان 

وعده هائی که من در صخا به شما می دهم نظیر همان وعده هائیست که سالها یوسف در زندان می داد و یک روز ثابت شد (تائب) 

سرپرست صخا عاشق تورات و انجیل و قرآن می باشد خداوندا با دانشمندان و ثروتمندان یهودی و مسیحی و مسلمان صخا را حمایت و یاری کن تا همه روستاهای جهان را گلستان کنم (تائب) 

اگر با فداکار همکاری نکنید و بدتر از آن ضدهمکاری کنید خداوند و فرشتگان و افراد صالح حمایت و همکاریش می کنند و شما می مانید با یک دنیا خشم و غضب پروردگار (تائب) 

ازکسی که از ضدهمکاری و یا عدم همکاری در اوج فعالیت و فداکاری رنج می برد چه توقع و انتظاری داریم (تائب) 

تاکید من برهمکاری با فداکاران از آنروست که خداوند حامی و پشتیبان فداکاران می باشد(تائب) 

به پاداش فعالیت و فداکاری از خداوند خواستم دانشمندان و ثروتمندانش با من همکاری کنند(تائب)  

هرگز بردل فداکاران داغ نگذاریم چون پشتیبانی بنام خدا دارند(تائب)  

عزیزان را گرامی بداریم تا عزیز بمانیم (تائب) 

وقتی که یک فداکار ضدهمکاری می بیند و یا با عدم حمایت و همکاری مواجه می شود دانشمندان و ثروتمندان دنیا درباره ایشان دست بکار شوند وگرنه تیرآه سخت دلدوز است (تائب) 

ستاره های محبوب دنیا وظیفه دارند حامی و پشتیبان یک فداکار باشند (تائب) 

در اوج عشق و علاقه به فرهنگ و ورزش از ایرانیان مقیم خارج توقع و انتظار بسیار زیادی دارم(تائب)  

از ایرانیان مقیم خارج در اوج فعالیت و فداکاری تقاضای حمایت و همکاری دارم (تائب) 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید  

زمانیکه پاداش یک فداکار ضدهمکاری و یا عدم حمایت و همکاری می شود هرگز او را سرزنش نکنیم بلکه خودمان را ملامت کنیم (تائب) 

به کسی که به فتنه و فساد مغرضان و مغروران و منفوران دچار می شود هرگزطعنه نزنیم و سرزنشش نکنیم (تائب) 

قعر چاه اوج ماه را درپی دارد پس راضی به رضای خداوند باشیم (تائب) 

کارفرمائی که از پرداختن حقوق پایه به کارگر عاجز است شایسته بدترین سرزنش ها و گلایه هاست (تائب) 

کارگری که در اوج صداقت و ایمان و فداکاری قرار دارد لایق بهترین درودها و پاداشهاست (تائب) 

وقتی که از یک عاشق و فداکار روبرمی گردانیم خداوند از ما رو برخواهد گرداند (تائب) 

کارگری که وجدان کاری داشته باشد خیلی زود کارفرما و کارآفرین می شود (تائب) 

دشمنان فداکاران دیر یا زود به خشم و غضب خداوند که بهترین حامی و پشتیبان آنهاست گرفتار می شوند و اما پست ترینشان زودتر و دیگران هم دیرتر مگر اینکه توبه و تلافی کنند (تائب) 

خوشا به سعادت کسی که داستان زندگیش با داستان یوسف و برادران مو نمی زند (تائب) 

فتنه و فساد مغرضان و مغروران و منفوران هرعاشق و فداکاری را به باد می دهد (تائب) 

بی اعتبار و بی آبرو می شوند کسانی که دربند اعتبار و آبروی عاشقان  نمی باشند (تائب) 

کسانی که به حقوق شرعی و قانونی یک فداکار تجاوز می کنند دیریازود رسوا می شوند (تائب) 

حمایت و همکاری با فداکاران بالهای پروازشان را قوی می کند(تائب) 

از معجزه حمایت و همکاری با یک فداکار همین بس که عزیز مصر یکتاپرست شد(تائب) 

حتی کافران با حمایت و همکاری از فداکاران نزد خدامحبوب شدند (تائب) 

چند سال بعد یوسف عزیز مصر شد و برادران بخیل و بی سواد به گدائی افتادند (تائب) 

تحریک و تشویق مردم برحمایت و همکاری از فداکاران دلها را روشن و منور می گرداند (تائب) 

کسانی که حمایت و همکاری را از فداکاران دریغ می ورزند خداوند لذت فرهنگ و ورزش را از آنها دریغ می ورزد (تائب) 

امثال بیل گیتس بوی عزیز مصر می دهند (تائب) 

حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست   سر عقل آمده هر بنده که دیوانه توست
دل من اگر که از عشق نصیبی دارد               حضرت عشق به  من لطف عجیبی دارد

bt0d_1251.jpg

48uz_8888.jpg

jmhd_7777.jpg

خداوندا توئی که به انسان شهرت می دهی مرا به اوج شهرت و محبوبیت برسان که با خدمات آسان در قالب قرض الحسنه صخا همه را سربلند و سرافراز و روستایم را گلستان کنم (تائب)    

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

v7f_1888.jpg

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی