صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

دیدنی و شنیدنی و فهمیدنی

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۱ ب.ظ

نمایش خوب با صخا داشتم وامهای قرض الحسنه و خدمات خیریه خشنودی قلب سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم جذب و جلب انسانهای بانفوذ و با قدرت باسواد و بافرهنگ و دانشمند و ثروتمند برای گلستان کردن یک روستا من دینم را به روستایم ادا کردم یک دنیا فعالیت و فداکاری اینهمه جوانمردی و گذشت و ایثار سی سال بی خوابی شبی دو سه ساعت بقیه اوقات صرف فرهنگ و ورزش شد صرف مطالعه و بررسی در احوالات ستاره های معروف و مشهور و محبوب دانشمندان و ثروتمندان جهان همه اینها کار یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار بنام تائب است 

همه اینها کار یک حبیب خداست که عاشقانه و خالصانه و داوطلبانه در این راه از دل و جان می کوشد یک تار موی قرض داران را به دنیا نمی دهم عاشقانه و خاشعانه مظلومانه و غریبانه از خداوند در خواست حمایت و عنایت دارم دستهای غیب را می خواهم معجزات و کراماتی می خواهم 

تا راحت و آسان گره گشا و نان رسان و مشکل گشا باشم 

دست از طلب ندارم یا تن رسد به جانان یا جان زتن بر آید این است شعار من که در علم و عرفان آموخته ام هرسه روز یک ختم حافظ یک ختم کشکول شیخ بهائی و یک ختم قرآن همه اینها دیدنی و شنیدنی و فهمیدنی است 

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان   

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید   

همه اینها دیدنی و شنیدنی و فهمیدنی است باید دانشمندان و ثروتمندان خوب و قشنگ و عالی ببینند و بشنوند و بفهمند و نمایش همکاری و حمایت خداپسندانه ای را می خواهم امیدوارم خداوند که صاحب قلبهاست به من ایمان و همت و قدرت لازم را عطا کند تا همگی را سربلند و سرافراز کنم 

شما هم دعا کنید از خداوند بخواهید تا من به آرزوهای عرفانی و روحانی خودم برسم 

همه شما را عاشقانه می بوسم و می بویم دستهای نازنین شما را می بوسم از هیچ کوششی درباره تائب در صخا دریغ نورزید که من در فداکاری شاهکار کرده ام همه حمایتها و همکاریهای شما با تائب عاشق و فداکار جبران و تلافی می گردد حتی اگر یکریال حمایت و همکاری داشته اید خداوند خودش با دستهای غیب برمی گرداند شک نکنید خداوند وعده یاری و پیروزی به نیکوکاران داده است 

Related image

Image result for ‫خدا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی